XXL Nutrition

Europese Asielcrisis

kun je wel proberen om bijdehand te doen , maar het artikel gaat om een jaar geleden

gehouden demonstratie, is dat zo lang geleden dat het niet schokkend meer is ?,er staat

duidelijk bij dat het filmpjevan 2014 is.
Zal niet duidelijk geweest zijn, maar bedoelde vooral dat je post langs geen kanten betrouwbaar is.

Je schimmig artikel leidt naar liveleak waar er bij dat filmpje niets van extra info of bron staat. Kan eender welke demonstratie van Hizb ut-Tahrir geweest zijn, van zelfs langer geleden dan 2014, bijvoorbeeld;

Thousands of Muslims protest in Denmark in support of Gaza. Organised by Hizb ut Tahrir Denmark (uit 2009 zelfs)

of
(Vredesbetoging tegen de situatie in Syrië)

Hier trouwens een filmpje waarbij een woordvoerder van Hizb ut-Tahrir zich uitdrukkelijk tégen IS uitspreekt:

Je post een artikel zonder bronvermelding, maar waar wel '21/09/2015' bij staat. Dat er zelfs op die site al staat dat die datum niet klopt, "vergeet" je al te posten. Verder is er geen enkele objectieve info. Toon mij één IS-vlag of een bron die ontegensprekelijk bewijst dat het een pro-IS-betoging is... Je post is gewoon misleidend en onbetrouwbaar. Pure stemmingmakerij.

• Like
Waarderingen: Ymir
Zal niet duidelijk geweest zijn, maar bedoelde vooral dat je post langs geen kanten betrouwbaar is.

Je schimmig artikel leidt naar liveleak waar er bij dat filmpje niets van extra info of bron staat. Kan eender welke demonstratie van Hizb ut-Tahrir geweest zijn, van zelfs langer geleden dan 2014, bijvoorbeeld;

Thousands of Muslims protest in Denmark in support of Gaza. Organised by Hizb ut Tahrir Denmark (uit 2009 zelfs)

of

Hier trouwens een filmpje waarbij een woordvoerder van Hizb ut-Tahrir zich uitdrukkelijk tégen IS uitspreekt:

Je post een artikel zonder bronvermelding, maar waar wel '21/09/2015' bij staat. Dat er zelfs op die site al staat dat die datum niet klopt, "vergeet" je al te posten. Verder is er geen enkele objectieve info. Toon mij één IS-vlag of een bron die ontegensprekelijk bewijst dat het een pro-IS-betoging is... Je post is gewoon misleidend en onbetrouwbaar. Pure stemmingmakerij.

Ja, want na al die jaren zijn het allemaal gematigde moslims geworden zonder affiniteit voor IS :roflol:

Het zijn kankergezwellen en hopelijk komt er een nieuwe chemokuur in de vorm van een 2de Hitler voor dat uitschot

thefuck :roflol:

of

onbetrouwbaar , stemmingsmakerij ? bron mmnews.de (Duitse site gericht op de beurs , dus geen flapdrollensite)

Update: Video stammt aus 2014

Die Bilder zeigen den Stadtteil Nørrebro in Kopenhagen im Jahr 2014. Die schwarze Jihad Flagge zeigt an, dass Nichtmuslime bekämpft werden müssen, bis die Scharia regiert. Die weiße Flagge ist die Flagge des Kalifats, die benutzt wird, wenn die Scharia regiert und Demokratie als Blasphemie gilt.

Nicolai Sennels beschreibt auf Jihad Watch eine Demonstration von Muslimen, die, getrennt nach Geschlechtern, im Kopenhagener Stadtteil Nørrebro stattgefunden hat. Die Männer gehen voran, Frauen und Kinder am Schluss. Organisiert wurde die Demonstration von der islamistischen Gruppe Hizb-ut-Tahrir. "Wer entscheidet?" ruft ein Man in ein Megafon. "Allah!" antworten die Demonstranten. "Wer gibt den Sieg?" "Allah!" "Wer gibt das Leben?" "Allah!" "Wer nimmt das Leben?" "Allah!" "Wer spricht Recht?" "Allah!"

onbetrouwbaar , stemmingsmakerij ? bron mmnews.de (Duitse site gericht op de beurs , dus geen flapdrollensite)
Dat is de enige bron en als bewijs gebruiken ze deze video die rechtstreeks linkt naar een site op liveleak:
(klik op play en dan op het icoon van liveleak)
Externe media van deze media site is niet langer beschikbaar

Daarop staat niets van info, link, bron... Enkel de bewering dat die moslims betogen voor een IS-kalifaat en "#Wake_Up_Europe".

Wie zegt dat dit geen fragment is uit een betoging jaren geleden? Door de kwaliteit van het filmpje zou ik er niet van opkijken als het al 6 jaar oud is.

Waar zijn de IS-vlaggen waarover ze praten in het artikel? Ik zie er geen.

Mat wordt over een aantal jaar ook van een flat gegooid.

http://www.bbc.com/news/world-europe-34356758

A daily flow of about 8,000 Syrian and Iraqi refugees to Europe is likely to continue, the United Nations warns.

'No sign of slowing - the BBC's Richard Galpin in Athens'

'"The Afghans will not stop, they will come more and more," says a young Afghan man, Abdullah.'

Lees het gehele artikel mocht je geïnteresseerd zijn maar de conclusie doe ik trek is dat het soepele beleid zeer maar dan ook zeer aanzuigend werkt waardoor er juist meer initiatief zal zijn om naar west Europa te komen.

De getallen zullen veel hoger uit gaan vallen en de kosten gaan ook sterk stijgen maar de soep wordt niet in een keer zo heet opgediend door de politieke elite omdat ze het volk om de tuin willen leiden.

Laatst bewerkt:
Dat is de enige bron en als bewijs gebruiken ze deze video die rechtstreeks linkt naar een site op liveleak:
(klik op play en dan op het icoon van liveleak)
Externe media van deze media site is niet langer beschikbaar

Daarop staat niets van info, link, bron... Enkel de bewering dat die moslims betogen voor een IS-kalifaat en "#Wake_Up_Europe".

Wie zegt dat dit geen fragment is uit een betoging jaren geleden? Door de kwaliteit van het filmpje zou ik er niet van opkijken als het al 6 jaar oud is.

Waar zijn de IS-vlaggen waarover ze praten in het artikel? Ik zie er geen.

ja,het is een groot complot om sukkels zoals ik om te tuin te leiden ,

het is maar goed dat er buitengewoon intelligente mensen zoals jij zijn

die dit meteen kunnen ontkrachten, bedankt dat je mijn ogen geopend

hebt voor de progaganda van rechtse journalisten die de schuld aan die zielige

door oorlog en ellende gekwelde vluchtingen wilden geven , ik heb meteen

het COA gebeld om er een paar in huis te nemen en gelijk ook maar wat

geld gestuurd naar Syrie zodat er nog een paar naar Nederland kunnen komen.

Laatst bewerkt:
Graag, als ik anders moet leven tussen mensen die zomaar alles aannemen wat ze lezen :roflol:

Gefahr interreligiöser Konflikte
Insgesamt drohten eine Überforderung der Asyl-und Versorgungssysteme. Zudem, so heißt es in dem Papier, das dem Bayerischen Rundfunk vorliegt, drohe eine "Gefahr interethnischer und interreligiöser Konflikte unter den Migranten" bis hin zu einer "Außerkraftsetzung der gesetzlichen Strukturen".

Detailliert listet die Analyse die verschiedenen Flüchtlingswege auf, auf denen fast überall eine stark steigende Tendenz erkennbar sei, insbesondere bei der Einreise über Griechenland. Die Durchreise durch Serbien und Mazedonien, so die Experten des österreichischen Innenministeriums, dauere derzeit gerade noch zwölf bis 16 Stunden, statt wie zuvor zwei Wochen. Je nach aktueller Situation könnten ständig bis zu 15.000 Menschen an den Ost- und Südostgrenzen Österreichs auf eine Einreisechance warten.

"Massive Destabilisierung"
Mit Blick auf die Lage an der türkisch-syrischen Grenze wird von einer "massiven Destabilisierung" gesprochen. Diese könne dazu führen, dass auch türkische Kurden verstärkt nach Europa zu gelangen versuchten ("Tendenz stark steigend"). In der Türkei, so die Autoren des Berichts, hielten sich derzeit vermutlich vier Millionen Flüchtlingen aus Syrien und dem Irak auf. Allerdings nur etwa zehn Prozent von ihnen in gut geführten Lagern entlang der Südgrenze.

Die mangelhafte Unterstützung durch die internationale Gemeinschaft und die Verunsicherung der Flüchtlinge könnten rasch zu einer starken Abwanderung in Richtung Europa führen.

Hier das gesamte Papier als PDF (Quelle: Bayrischer Rundfunk):

ja,het is een groot complot om sukkels zoals ik om te tuin te leiden ,
Does chill.

Da's niet wat ik bedoelde. Er zijn gewoon heel wat mensen die zomaar iets neerpoten zonder bewijs en dat wordt meteen aangenomen door anderen omdat het in hun straatje past. Staan al heel wat voorbeelden in dit topic. Ik zeg gewoon 'check je bronnen'.

Of je nu voor of tegen bent: het enige doel dat de mensen hierheen komen, hoort te zijn dat ze daarmee geholpen zijn. En als je kijkt naar de berichten zoals uit Duitsland in HP/De Tijd, en de ontevredenheid van de vluchtelingen, dan kan je je afvragen of deze hele crisis zijn doel niet voorbij gaat. Massa verkrachtingen en dat soort ellende zijn geen verbetering.
Er moet gewoon gefocust worden op een andere oplossing, want het kan nooit zo zijn dat dit de enige optie is en dat het grootste gedeelte van de mensen het gevoel heeft dat zij erop achteruit gaan. Dát hoort het doel van oa de EU te zijn, in plaats van het zogenaamde strategische denken

In Sijsele zijn ze ook al niet tevreden:

http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluc...rs-klagen-over-voedsel-in-opvangcentrum.dhtml

Powned is ook wat mensen gaan interviewen in Rosmalen:

Ze vervelen zich en willen meer geld om te roken en naar hun moeder te bellen :roflol:

Maar, Broto, jij zal wel weer vinden dat hun eisen terecht zijn? :rolleyes:

hier schuilt een groot gevaar voor radicalisering , nu in de praktijk blijkt dat het hier ook geen Walhalla is,

word de onvrede uiteindelijk zo groot dat een (klein) deel steeds vatbaarder word voor de ideologie van radicale moslims.

(in Duitsland word al actief geronseld onder alleenstaande asielzoekers)

-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven