MuscleMeat

Europese Asielcrisis

intilligent :roflol:

Dat ondankbare zal alleen in het begin zijn,
op het moment dat ze langzaam integreren(LOL of zoiets) dan zijn ze blij, KaBOOM...........

261_1271240297-0_800_600.png

Door heel die crisis kan de EU wel uit elkaar vallen, als je kijkt naar sommige landen *cough oostblok cough* die er geen toelaten. Dit is vervolgens wel nice voor Rusland die kan Europa lekker innemen.

Ik begrijp best dat ze zich kapot vervelen.. ze mogen helemaal niks doen.

Ik vind dat je ze moeten kunnen laten werken door middel van een werkvergunning (tenminste degene die de engelse taal vaardig zijn)

Dit zou idd beter zijn, maar in de praktijk is dat toch een stuk moeilijker. In mijn sector werk ik ook vaak met Roemeense, Turkse,... gastarbeiders en die hebben mijn werk er niet bepaald veiliger op gemaakt door de communicatiebarrière. Niet alleen hun engels laat te wensen over, maar gebaren/signalisatie is in die landen vaak anders, wat ook niet echt helpt. Om dan nog te zwijgen over de nationaliteiten waar proportioneel veel luie donders tussen zitten.

Zou vluchtelingen eerder een soort verplichte gemeenschapsdienst laten doen tot ze hun vergunning hebben gekregen. En degenen met kutgedrag, zoals niet willen poetsen ..., eruit filteren. Het wordt eens tijd dat een plaats in onze samenleving verdient moet worden ipv dat dit zomaar een recht moet zijn. Ze verwarren hier al jaren zwakte voor tolerantie. Zwakte is als een kanker voor eender welke samenleving.

Door heel die crisis kan de EU wel uit elkaar vallen, als je kijkt naar sommige landen *cough oostblok cough* die er geen toelaten. Dit is vervolgens wel nice voor Rusland die kan Europa lekker innemen.

Heb alvast een cursus online Russisch aangeschaft, nu ze nog goedkoop zijn.

Ik vind het wel grappig dat op facebook veel mensen foto's delen van 'vluchtelingen uit de WOII die naar noord afrika vluchten', maar niet realiseren dat het foto's van Albanische vluchtelingen zijn die naar andere landen in europa gaan..

iets met internet en waarheid

XaKBRNi.jpg

Had 'm ook zien voorbijkomen, in het artikel dat werd gedeeld waren er al x-aantal reacties dat de info niet correct was maar toch blijven mensen dit delen. Gewoon even wat opzoeken (op een andere foto zie je duidelijk de naam van de boot) en je weet het correcte verhaal erachter... nja waarom zelf opzoeken als je alles gewoon kan aannemen als waarheid :rolleyes:

Is gewoon de realiteit, als je dat niet beseft dan wordt het eens tijd wat geschiedenisboeken aan te schaffen. M'n verwoording laat veel ruimte tot interpretatie, maar specifieker zijn heeft toch geen nut. Al helemaal niet tegen mensen die een heel andere mening hebben.

Is gewoon de realiteit, als je dat niet beseft dan wordt het eens tijd wat geschiedenisboeken aan te schaffen. M'n verwoording laat veel ruimte tot interpretatie, maar specifieker zijn heeft toch geen nut. Al helemaal niet tegen mensen die een heel andere mening hebben.
Je mag gerust proberen hoor. Richt je je enkel tot vluchtelingen/immigranten of gaat het ook om gehandicapten, psychisch zieken..?

Dit zou idd beter zijn, maar in de praktijk is dat toch een stuk moeilijker. In mijn sector werk ik ook vaak met Roemeense, Turkse,... gastarbeiders en die hebben mijn werk er niet bepaald veiliger op gemaakt door de communicatiebarrière. Niet alleen hun engels laat te wensen over, maar gebaren/signalisatie is in die landen vaak anders, wat ook niet echt helpt. Om dan nog te zwijgen over de nationaliteiten waar proportioneel veel luie donders tussen zitten.

Zou vluchtelingen eerder een soort verplichte gemeenschapsdienst laten doen tot ze hun vergunning hebben gekregen. En degenen met kutgedrag, zoals niet willen poetsen ..., eruit filteren. Het wordt eens tijd dat een plaats in onze samenleving verdient moet worden ipv dat dit zomaar een recht moet zijn. Ze verwarren hier al jaren zwakte voor tolerantie. Zwakte is als een kanker voor eender welke samenleving.

tolerantie is zwakte , hoe kun je anders mensen toelaten in de samenleving

die een heel ander denkbeeld hebben en in hun natte dromen fantaseren

over een wereldwijd kalifaat ?

Laatst bewerkt:
Ik snap dan ook niet waarom de westerse landen in landen zoals Syrië gaan helpen om de IS goed te pakken. Want nu kost het je veels te veel geld om al die vluchtelingen binnen te halen, in plaats daarvan waarom geen militaire acties in Syrië?

Je mag gerust proberen hoor. Richt je je enkel tot vluchtelingen/immigranten of gaat het ook om gehandicapten, psychisch zieken..?

:roflol:

Ik heb geen behoefte om je te overtuigen van mijn mening. Net zoals ik geen zak geef om jouw mening, maar ik respecteer ze daarom niet minder. Dat laatste is iets waar veel mensen blijkbaar problemen mee hebben.

In Sijsele zijn ze ook al niet tevreden:

http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluc...rs-klagen-over-voedsel-in-opvangcentrum.dhtml

Powned is ook wat mensen gaan interviewen in Rosmalen:

Ze vervelen zich en willen meer geld om te roken en naar hun moeder te bellen :roflol:

Maar, Broto, jij zal wel weer vinden dat hun eisen terecht zijn? :rolleyes:

Wtf, ga dan gewoon terug naar waar je vandaan komt, blijkbaar is het zo erg niet daar als je hier om zo'n luxe problemen gaat janken. Als je echt gaat lopen voor de oorlog ben je blij met een dak boven je hoofd en een paar snedenbrood, gtfo pls

lol , de Telegraaf ontploft op het artikel dat Amsterdam 1000 woningen aan ex-asielzoekers toewijst ,

wat moet dat worden als er straks 10.000 een legale status krijgen en dus recht op woonruimte

hebben ?

http://www.bloomberg.com/news/artic...acebook-s-zuckerberg-over-policing-hate-posts

German Chancellor Angela Merkel confronted Facebook Inc. Chief Executive Officer Mark Zuckerberg on how his company is progressing in efforts to curtail racist posts, after her government complained the social network wasn’t doing enough to crack down on recent xenophobic outbursts.

German authorities have been grappling with the country’s biggest refugee crisis since World War II, with as many as 1 million seeking refuge from war and poverty expected to enter the country this year. Even as many have rushed to welcome the newcomers, the surge has also spurred a spate of attacks on refugee centers and anti-foreigner sentiment.
“We are committed to working closely with the German government on this important issue,” Debbie Frost, a spokeswoman for Menlo Park, California-based Facebook, said via e-mail. “We think the best solutions to dealing with people who make racist and xenophobic comments can be found when service providers, government and civil society all work together to address this common challenge.”

In Duitsland gaan ze critici op facebook actief opsporen :roflol:

lol , de Telegraaf ontploft op het artikel dat Amsterdam 1000 woningen aan ex-asielzoekers toewijst ,

(zijn er in werkelijkheid maar 500 , de rest is voor NL jongeren)

wat moet dat worden als er straks 10.000 een legale status krijgen en dus recht op woonruimte hebben

Hier in Limburg kregen ze met een man of 8 een woning van het OCMW maar ze weigeren er te poetsen omdat dat vrouwenwerk is met als gevolg dat ze na 2 weken al met een rattenplaag zaten, gaat een mooie boel worden als die kerels allemaal zo redeneren

Hier in Limburg kregen ze met een man of 8 een woning van het OCMW maar ze weigeren er te poetsen omdat dat vrouwenwerk is met als gevolg dat ze na 2 weken al met een rattenplaag zaten, gaat een mooie boel worden als die kerels allemaal zo redeneren

Ratten jagen is gelukkig mannenwerk.

Terug
Naar boven