AboveAndBeyond
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.785
- Lengte
- 2m01
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Door heel die crisis kan de EU wel uit elkaar vallen, als je kijkt naar sommige landen *cough oostblok cough* die er geen toelaten. Dit is vervolgens wel nice voor Rusland die kan Europa lekker innemen.
Ik begrijp best dat ze zich kapot vervelen.. ze mogen helemaal niks doen.
Ik vind dat je ze moeten kunnen laten werken door middel van een werkvergunning (tenminste degene die de engelse taal vaardig zijn)
Door heel die crisis kan de EU wel uit elkaar vallen, als je kijkt naar sommige landen *cough oostblok cough* die er geen toelaten. Dit is vervolgens wel nice voor Rusland die kan Europa lekker innemen.
Ik vind het wel grappig dat op facebook veel mensen foto's delen van 'vluchtelingen uit de WOII die naar noord afrika vluchten', maar niet realiseren dat het foto's van Albanische vluchtelingen zijn die naar andere landen in europa gaan..
iets met internet en waarheid
![]()

plsHet wordt eens tijd dat een plaats in onze samenleving verdient moet worden ipv dat dit zomaar een recht moet zijn. Ze verwarren hier al jaren zwakte voor tolerantie. Zwakte is als een kanker voor eender welke samenleving.
Je mag gerust proberen hoor. Richt je je enkel tot vluchtelingen/immigranten of gaat het ook om gehandicapten, psychisch zieken..?Is gewoon de realiteit, als je dat niet beseft dan wordt het eens tijd wat geschiedenisboeken aan te schaffen. M'n verwoording laat veel ruimte tot interpretatie, maar specifieker zijn heeft toch geen nut. Al helemaal niet tegen mensen die een heel andere mening hebben.
Dit zou idd beter zijn, maar in de praktijk is dat toch een stuk moeilijker. In mijn sector werk ik ook vaak met Roemeense, Turkse,... gastarbeiders en die hebben mijn werk er niet bepaald veiliger op gemaakt door de communicatiebarrière. Niet alleen hun engels laat te wensen over, maar gebaren/signalisatie is in die landen vaak anders, wat ook niet echt helpt. Om dan nog te zwijgen over de nationaliteiten waar proportioneel veel luie donders tussen zitten.
Zou vluchtelingen eerder een soort verplichte gemeenschapsdienst laten doen tot ze hun vergunning hebben gekregen. En degenen met kutgedrag, zoals niet willen poetsen ..., eruit filteren. Het wordt eens tijd dat een plaats in onze samenleving verdient moet worden ipv dat dit zomaar een recht moet zijn. Ze verwarren hier al jaren zwakte voor tolerantie. Zwakte is als een kanker voor eender welke samenleving.
Je mag gerust proberen hoor. Richt je je enkel tot vluchtelingen/immigranten of gaat het ook om gehandicapten, psychisch zieken..?

In Sijsele zijn ze ook al niet tevreden:
http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluc...rs-klagen-over-voedsel-in-opvangcentrum.dhtml
Powned is ook wat mensen gaan interviewen in Rosmalen:
Ze vervelen zich en willen meer geld om te roken en naar hun moeder te bellen
Maar, Broto, jij zal wel weer vinden dat hun eisen terecht zijn?![]()

lol , de Telegraaf ontploft op het artikel dat Amsterdam 1000 woningen aan ex-asielzoekers toewijst ,
(zijn er in werkelijkheid maar 500 , de rest is voor NL jongeren)
wat moet dat worden als er straks 10.000 een legale status krijgen en dus recht op woonruimte hebben
Hier in Limburg kregen ze met een man of 8 een woning van het OCMW maar ze weigeren er te poetsen omdat dat vrouwenwerk is met als gevolg dat ze na 2 weken al met een rattenplaag zaten, gaat een mooie boel worden als die kerels allemaal zo redeneren