MuscleMeat

Europese Asielcrisis

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.381
Heb nochtans al berichten voorbij zien komen dat het 'voornamelijk Syriërs' waren.

75 jaar geleden werkte die armlengte afstand trouwens prima.

maxresdefault.jpg

• #1.384
Wat als Hitler gelijk had? :angstig:

We didn't listen!
WE DIDN'T LISTEN!

@iWJ
Dagens Nyheter cited police officials saying Swedish police are reluctant to speak publicly about crimes linked to migrants for fear of playing into the hands of the far-right Sweden Democrats, an anti-immigration party whose support has surged to about 20 percent in opinion polls.
Misselijkmakend. Moedwillig achterhouden van informatie ten behoeve van (eigen) politieke overtuiging en persoonlijke mening in het maatschappelijk debat, door een nieuwsrubriek, heet dat niet censuur? En alles wat rechts is moet gedemoniseerd worden, koste wat kost. Wat is het verschil tussen 'right wing' en 'far right wing'? En waarom horen we nooit iets over 'far left wing'? Vragen, vragen..

• #1.387
Het heeft alleen maar een omgekeerd effect op de lange termijn. Ze spelen dergelijke partijen net in de kaart met dat soort fratsen.

Merkel ging het ook even klaarspelen toen ze de deuren wagenwijd openzette voor asielzoekers. Zelfs een blinde had kunnen zien aankomen dat dit bepaalde rechtse partijen veel stemmen ging opleveren.

Laatst bewerkt:
Zweden heeft de huidige problematiek ook wel zelf in de hand gewerkt met hun stemgedrag. Hen gun ik het dan ook het meest. Ik heb alleen ontzettend veel medelijden met de Zweden die geen bord voor hun kop hebben en deze hele situatie vanaf het begin al niet gewild hebben maar dit niet hebben kunnen beïnvloeden.

Tiener in Marseille valt joodse leraar aan in naam van IS
Foto: AFP

Gepubliceerd: 11 januari 2016 17:5911-01-16 17:59Laatste update: 11 januari 2016 18:4411-01-16 18:44

In de Franse stad Marseille heeft een tiener maandag een joodse leraar aangevallen.

De 15-jarige jongen zou volgens persbureau
Reuters van Koerdische komaf zijn en de aanval in naam van Islamitische Staat gepleegd hebben.

"Hij claimt de aanslag in de naam van Allah en Islamitische Staat te hebben gepleegd en heeft tijdens de aanval meerdere keren de naam 'Daesh' (Islamitische Staat) herhaald", zo lichtte de openbaar aanklager toe in een persverklaring.

Kapmes
De 15-jarige was bewapend met een groot kapmes en een mes. De leraar is lichtgewond geraakt voordat de jongen kon worden overmeesterd en gearresteerd.

De Franse minister van Binnenlandse Zaken noemde de aanval een blijk van 'brute antisemitische aggressie'.

Door: NU.nl

Nu nog een halve aanslag met een kapmes, volgende keer een bomvest. Bah, wat kots ik toch op dit volk.

Gelukkig zien steeds meer mensen in wat een uitschot deze smerige parasieten zijn, fatsoenlijk samenleven met die varkens zal er toch nooit van komen. Laat dan de haat maar flink groeien, net zo lang tot we allemaal zover zijn om heel Europa schoon te vegen.

@Badfella Nuance is overrated hé?
Ga toch fietsen man, mafkees. Mensen zoals jij zijn waarom rechts überhaupt gedemoniseerd kan worden.

@Badfella Nuance is overrated hé?
Ga toch fietsen man, mafkees. Mensen zoals jij zijn waarom rechts überhaupt gedemoniseerd kan worden.
Heb jij een genuanceerde oplossing die beter is? Of moeten we maar gewoon onze muil houden omdat er toch niks gaat veranderen en wat we al decennia lang importeren alleen maar meer en meer wordt?

Heb jij een genuanceerde oplossing die beter is? Of moeten we maar gewoon onze muil houden omdat er toch niks gaat veranderen en wat we al decennia lang importeren alleen maar meer en meer wordt?
Ik kots ook op IS en de radicale islam. Ik kots ook op mensen die anderen mishandelen, zij het uit overtuiging of uit wat voor beweegreden dan ook. Of die mensen nu wit, zwart of paars zijn maakt mij echter nits uit.

Ik kots ook op de 'gematigde islam.' Maar ik kots ook op het christendom, op het jodendom, en elke andere religie die je kunt verzinnen. Beweren dat de éne religie wel kan, of beter is dan de ander, is precies wat de wereld al millennia lang in de greep van oorlog houdt. Zodra mensen dat eens beseffen en er een algeheel verbod komt op de achterlijke praktijk die 'religie' heet, kan de mensheid werkelijk een stap zetten richting wereldvrede en het uitbannen van terrorisme. Neemt natuurlijk niet weg dat de mensheid altijd redenen zal blijven verzinnen om oorlog te voeren, denk aan olie, maar oorlog voeren om een denkbeeldige mogendheid is wel het toppunt van absurditeit.

Los van mijn persoonlijke overtuiging is alle immigranten over één kam scheren bijzonder kortzichtig en gevaarlijk.

Ik kots ook op IS en de radicale islam. Ik kots ook op mensen die anderen mishandelen, zij het uit overtuiging of uit wat voor beweegreden dan ook. Of die mensen nu wit, zwart of paars zijn maakt mij echter nits uit.

Ik kots ook op de 'gematigde islam.' Maar ik kots ook op het christendom, op het jodendom, en elke andere religie die je kunt verzinnen. Beweren dat de éne religie wel kan, of beter is dan de ander, is precies wat de wereld al millennia lang in de greep van oorlog houdt. Zodra mensen dat eens beseffen en er een algeheel verbod komt op de achterlijke praktijk die 'religie' heet, kan de mensheid werkelijk een stap zetten richting wereldvrede en het uitbannen van terrorisme. Neemt natuurlijk niet weg dat de mensheid altijd redenen zal blijven verzinnen om oorlog te voeren, denk aan olie, maar oorlog voeren om een denkbeeldige mogendheid is wel het toppunt van absurditeit.

Los van mijn persoonlijke overtuiging is alle immigranten over één kam scheren bijzonder kortzichtig en gevaarlijk.
Ik zie geen andere praktische mogelijkheid dan letterlijk die mensen en hun cultuur weer weg te sturen. Of accepteren dat de maatstaven van het vrije westerse leven nog verder dalen.

Wat is er gevaarlijk aan alle immigranten over een kam te scheren? Ben toch bang dat het overgrote deel zich of niet gedraagt of niet bijdraagt. Dan kun je beter alles exporteren en alleen binnen laten wat zich eerst aangepast heeft.

Lijkt me minder gevaarlijk ook dan afwachten tot het kookpunt echt bereikt wordt.

• #1.397
Tiener in Marseille valt joodse leraar aan in naam van IS

In 'murica ook een agent doodgeschoten in de naam van IS dacht ik. Het valt bijna niet meer bij te houden de laatste tijd. :roflol:

Zweden heeft de huidige problematiek ook wel zelf in de hand gewerkt met hun stemgedrag. Hen gun ik het dan ook het meest. Ik heb alleen ontzettend veel medelijden met de Zweden die geen bord voor hun kop hebben en deze hele situatie vanaf het begin al niet gewild hebben maar dit niet hebben kunnen beïnvloeden.

Het is wel goed entertainment. Nu gaat Merkel ook plots de harter hund uithangen, hoe ongeloofwaardig kan je worden? :roflol:

Ik zie geen andere praktische mogelijkheid dan letterlijk die mensen en hun cultuur weer weg te sturen.
Een hele cultuur deporteren. Praktisch man ;)
En waar gaan we die mensen laten? Maakt niet uit? Dan kunnen we ze net zo goed in zee droppen toch? Of niet, omdat ze dan bij ons aanspoelen? ..hmm, dan maar allemaal in een grote oven gooien?
Als je je eens zou verdiepen in de asielprocedure dan zou je erachter komen dat die vrij streng is. Vind ik dat illegalen mogen blijven? Nee! Tenzij ze binnen de asielprocedure vallen. Voor gelukszoekers is zeker geen plek. Maar zeggen dat een hele cultuur 'weggestuurd' dient te worden is gewoon achterlijker dan achterlijk.
Wat is er gevaarlijk aan alle immigranten over een kam te scheren?
Als je je dit niet zelf kunt bedenken dan moet je echt even rationeel leren nadenken, gozer.
Ben toch bang dat het overgrote deel zich of niet gedraagt of niet bijdraagt.
Heb je cijfers?
Dan kun je beter alles exporteren en alleen binnen laten wat zich eerst aangepast heeft.
Oké, maar Nederlanders die eenzelfde delict begaan mogen wel blijven? Iets met artikel 1 van de Grondwet. Zoek maar eens op ;)
Lijkt me minder gevaarlijk ook dan afwachten tot het kookpunt echt bereikt wordt.
Want als het kookpunt bereikt wordt dan..? Vooralsnog zie ik in jou slechts een toetsenbord held met een grote mond. En dit gaat op voor 99% van de mensen die ongefundeerde onzin zoals het jouwe lopen te verkondigen.

Liever 'achterlijker dan achterlijk' dan samen moeten leven met dat uitschot. En ja Nederlanders die hetzelfde doen mogen wel blijven ja, in een cel. En kortzichtig en gevaarlijk, dat is de Islam.

Verder moet je gewoon lekker opt*fen met je mafkees, juist de simpele knuppels zoals jij zorgen ervoor dat de zaken helemaal naar de knoppen gaan in dit helemaal naar de klote zijnde kutland.

Liever 'achterlijker dan achterlijk' dan samen moeten leven met dat uitschot. En ja Nederlanders die hetzelfde doen mogen wel blijven ja, in een cel. En kortzichtig en gevaarlijk, dat is de Islam.

Verder moet je gewoon lekker opt*fen met je mafkees, juist de simpele knuppels zoals jij zorgen ervoor dat de zaken helemaal naar de knoppen gaan in dit helemaal naar de klote zijnde kutland.
We staan gedeeltelijk aan dezelfde kant, dus doe maar rustaaag. Hoezo ben ik trouwens een simpele knuppel, als ik jou alleen maar onzin zie kwekken en je je mening niet onderbouwt?
Overigens: 'gedeeltelijk aan dezelfde kant' omdat mijn IQ zo te lezen ongeveer het dubbele van het jouwe is. Maar daar kun je niets aan doen, dus het is een beetje flauw dat ik dit zeg.

Terug
Naar boven