- Waardering
- 2.306
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 17%
Zie de cijfers uit andere migratiestromingen. Of ga je woonkamer uit en wandel door een achterstandswijk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet heel praktisch, maar die hele cultuur financieel onderhouden met onze zorgstaat terwijl ze de boel slopen en zich aan vrouwen en hulpveleners vergrijpen vind ik ook niet heel praktisch. En nee in zee droppen of in ovens stoppen is nogal wat anders dan een wat minder naief asielbeleid toepassen.Een hele cultuur deporteren. Praktisch man
En waar gaan we die mensen laten? Maakt niet uit? Dan kunnen we ze net zo goed in zee droppen toch? Of niet, omdat ze dan bij ons aanspoelen? ..hmm, dan maar allemaal in een grote oven gooien?
Als je je eens zou verdiepen in de asielprocedure dan zou je erachter komen dat die vrij streng is. Vind ik dat illegalen mogen blijven? Nee! Tenzij ze binnen de asielprocedure vallen. Voor gelukszoekers is zeker geen plek. Maar zeggen dat een hele cultuur 'weggestuurd' dient te worden is gewoon achterlijker dan achterlijk.
Ik hoop toch niet dat je denkt dat immigranten weigeren en uitprocederen meteen gelijk is aan nazisme? Kijk naar andere landen waar al die tijd de grenzen niet wagenwijd open staan en mensen gewoon gedeporteerd worden als ze er illegaal verblijven.Als je je dit niet zelf kunt bedenken dan moet je echt even rationeel leren nadenken, gozer.
Kom je wel eens buiten? Ga je wel eens uit? ...
Onderscheid maken in je asielbeleid om je mensen, economie, en grondgebied te beschermen is niet discriminatie. Nederlanders die hetzelfde delict begaan zullen straf krijgen en MOETEN blijven, buitenlanders zullen naast hun straf MOETEN vertrekken. Dat is geen discriminatie.Oké, maar Nederlanders die eenzelfde delict begaan mogen wel blijven? Iets met artikel 1 van de Grondwet. Zoek maar eens op![]()
Ik ben bang dat mensen dan in opstand gaan komen en het heft in eigen hand nemen, en/of dat de geimporteerde haatcultuur een overname wil doen.
Je bedoelt die procedure waardoor er nu 1 miljoen in Duitsland zijn waarvan het merendeel niet geregistreerd is vanwege de massale toestroom die ze niet bij kunnen benen.Als je je eens zou verdiepen in de asielprocedure dan zou je erachter komen dat die vrij streng is.
Trouwens, alle immigranten uit landen geindoctrineerd door een haatcultuur blind vertrouwen en als gelijke behandelen, dat is pas kortzichtig en gevaarlijk.Los van mijn persoonlijke overtuiging is alle immigranten over één kam scheren bijzonder kortzichtig en gevaarlijk.
Denk dat sommige mensen om allerlei redenen religie nodig hebben.Zodra mensen dat eens beseffen en er een algeheel verbod komt op de achterlijke praktijk die 'religie' heet, kan de mensheid werkelijk een stap zetten richting wereldvrede en het uitbannen van terrorisme.
Vigilante mobs have been attacking Pakistani and Syrians in Cologne, leaving at least two in hospital, following calls on social media for 'revenge' in the wake of the New Years Eve assaults.
The attacks were carried out by groups of young men, allegedly specifically targeting foreigners, after reports Cologne police are focusing their investigation on asylum seekers and migrants.
Soms werd het slachtoffer midden in de nacht door de Irakees wakker gemaakt en verkrachtte hij haar. De vrouw wist te ontsnappen en een treinconducteur te vinden. In de eerste instantie wilde de vrouw de politie niet bellen. "Ze had medelijden met hem [de verkrachter] ... en was bang dat hij zou worden gedeporteerd, terug naar Irak."
De hypocrisie is best vermakelijk.
We staan gedeeltelijk aan dezelfde kant, dus doe maar rustaaag. Hoezo ben ik trouwens een simpele knuppel, als ik jou alleen maar onzin zie kwekken en je je mening niet onderbouwt?
Overigens: 'gedeeltelijk aan dezelfde kant' omdat mijn IQ zo te lezen ongeveer het dubbele van het jouwe is. Maar daar kun je niets aan doen, dus het is een beetje flauw dat ik dit zeg.
En waar gaan we die mensen laten? Maakt niet uit? Dan kunnen we ze net zo goed in zee droppen toch? Of niet, omdat ze dan bij ons aanspoelen? ..hmm, dan maar allemaal in een grote oven gooien?
Tot ze homo's in elkaar beginnen timmeren omdat het niet strookt met de Islam, dan sta jij op de eerste rij met je 30 cm dildo in de aanslag.
Worden vluchtelingen die een misdaad plegen, anders behandeld dan gewone Duitsers? Het is alvast een forse verdenking die een agent voedt door uit de biecht te klappen.
De 22-jarige politieman die anoniem wenst te blijven, vertelt aan de Duitse krant Bild over zijn ervaringen. De agent werkt sinds zes maanden in Passau aan de grensovergang met Oostenrijk en wordt daarnaast vaak ingezet aan het station van München.
"In het begin kwamen er voornamelijk gezinnen met kinderen", doet de man zijn verhaal. "Zij waren beschaafd en spraken Engels. Ondertussen gaat het in 95 procent van de gevallen om alleenstaande mannen."
Wat er werkelijk gebeurt, daar hebben de mensen geen idee van, meent de agent. "Zo wilde een asielzoeker een andere migrant de keel oversnijden. In het politieverslag spreekt met van het toebrengen van zware lichamelijke letsels en dus niet van moordpoging. Dat is beter voor de statistieken."
"De afgelopen maanden heb ik slechts één aanklacht tegen een Duitse burger uitgeschreven. Voor de rest waren het allemaal aanklachten tegen vluchtelingen."
Aan het station van München worden vrouwen vaak lastiggevallen. "Wanneer we een plaatsverbod opleggen, gaan ze tegen ons tekeer: "You are not my police. You are a racist."
Een asielzoeker tegenhouden blijkt niet evident. "Wanneer een vreemdeling tijdens de controle probeert weg te vluchten, mogen we hem niet vasthouden. Dat is een richtlijn van hogerhand. Dan zou het om lichamelijk geweld gaan. Intern heet het dan: 'Liever gewoon laten gaan'."
"We hebben betere controles, meer agenten en meer ruggensteun van de politiek nodig", besluit hij. "Anders gaat het hier ergens ontploffen. Als dat al niet gebeurd is."
Ook een ex-politieman uit Keulen stelt een aantal misstanden aangaande het gevoerde asielbeleid aan de kaak. Zijn post op Facebook is ondertussen viraal gegaan met meer dan 230.000 likes en 100.000 shares.
Zo schrijft hij: "Het met voorsprong grootste criminaliteitsfenomeen in het station van Keulen is de diefstal van (hand)tasssen. Verwonderlijk daarbij is dat de daders altijd Noord-Afrikanen zijn waarvan de asielprocedure nog loopt.
Hoe kan een asielzoeker, terwijl hij nog in de asielprocedure zit, gewoon misdaden plegen zonder dat hij ook maar een moment angst hoeft te hebben om het land te worden uitgezet?
Het antwoord is eenvoudig. In artikel 53 van de Verblijfswet staat uitdrukkelijk dat de uitzetting van vreemdelingen alleen kan in ernstige gevallen. Dit betekent dat alle misdaden waarvoor een onvoorwaardelijke gevangenisstraf van drie jaar of minder wordt uitgesproken de asielprocedure niet in het gedrang kunnen brengen. De dienst voor Asiel en Migratie kent onafhankelijk van de begane misdaden wel of geen asiel toe. Tot op de dag van vandaag is dit voor mij niet te vatten.
Terwijl deze groep van criminele asielzoekers buiten schot blijft, blijven de agenten elke dag met frisse moed aan het werk gaan. Indien er niet dringend iets wijzigt aan de asielprocedure, wordt onze rechtsstaat compleet belachelijk gemaakt."