AndroidHealthClinic

Europese Asielcrisis

Een hele cultuur deporteren. Praktisch man ;)
En waar gaan we die mensen laten? Maakt niet uit? Dan kunnen we ze net zo goed in zee droppen toch? Of niet, omdat ze dan bij ons aanspoelen? ..hmm, dan maar allemaal in een grote oven gooien?
Als je je eens zou verdiepen in de asielprocedure dan zou je erachter komen dat die vrij streng is. Vind ik dat illegalen mogen blijven? Nee! Tenzij ze binnen de asielprocedure vallen. Voor gelukszoekers is zeker geen plek. Maar zeggen dat een hele cultuur 'weggestuurd' dient te worden is gewoon achterlijker dan achterlijk.
Niet heel praktisch, maar die hele cultuur financieel onderhouden met onze zorgstaat terwijl ze de boel slopen en zich aan vrouwen en hulpveleners vergrijpen vind ik ook niet heel praktisch. En nee in zee droppen of in ovens stoppen is nogal wat anders dan een wat minder naief asielbeleid toepassen.

Ik zeg alleen dat ik geen andere praktische oplossing zie. Jij bekritiseert maar komt ook nergens mee behalve de wens tot nuance terwijl je zelf ook tegen die cultuur bent.

Als we niks doen en het gewoon laten belopen wordt het meer en meer wat maatschappelijk gewoon niet gedragen kan worden.

Dat is ook een optie, maar ik neem aan dat je daar niet voor pleit? Ik zou het zonde vinden in elk geval.

Als je je dit niet zelf kunt bedenken dan moet je echt even rationeel leren nadenken, gozer.
Ik hoop toch niet dat je denkt dat immigranten weigeren en uitprocederen meteen gelijk is aan nazisme? Kijk naar andere landen waar al die tijd de grenzen niet wagenwijd open staan en mensen gewoon gedeporteerd worden als ze er illegaal verblijven.

Kom je wel eens buiten? Ga je wel eens uit? ...

Nee, wel gezien, jij? Ben wel benieuwd naar statistieken verdeeld naar afkomst over meerdere generaties en de huidige instroom. Als dat uberhaupt vastgelegd is gezien die informatie niet in alle westerse landen vastgelegd mag worden. En dan telt na de procedure van een paar maanden elk incident gewoon als een medelander alsof jij of ik het gedaan hebben.

Zoals ik zeg, ik ben bang dat het overgrote deel geen waarde heeft voor de westerse cultuur of daaraan af doet. Als dat objectief anders ligt, en dan bedoel ik niet de toegevoegde waarde van kebab, hoor ik het graag.

Oké, maar Nederlanders die eenzelfde delict begaan mogen wel blijven? Iets met artikel 1 van de Grondwet. Zoek maar eens op ;)
Onderscheid maken in je asielbeleid om je mensen, economie, en grondgebied te beschermen is niet discriminatie. Nederlanders die hetzelfde delict begaan zullen straf krijgen en MOETEN blijven, buitenlanders zullen naast hun straf MOETEN vertrekken. Dat is geen discriminatie.

Of is het misschien een idee om iedereen maar naar hun wetten te gaan straffen? Wel zo tolerant toch..

Want als het kookpunt bereikt wordt dan..?
Ik ben bang dat mensen dan in opstand gaan komen en het heft in eigen hand nemen, en/of dat de geimporteerde haatcultuur een overname wil doen.

Ik zou zelf ook wel een soort van goed georganiseerde militie willen zien ter ondersteuning (en onder begeleiding) van politie. Keuring, training, en dan oproepbaar bij incidenten zoals met oud en nieuw of bij aanslagen waar politie direct lokale ondersteuning nodig heeft om haatcultuur duidelijk te maken hoe ze zich dienen te gedragen. Een soort EU militie. En daarbij EU-breed meer zeggenschap en mogelijkheden voor politie om daadwerkelijk iets te doen en incidenten niet mogen verhullen van de pers. Zodat we het beestje gewoon bij z'n naam kunnen noemen en daarnaar geinformeerd ons beleid kunnen verbeteren. En een werkend politiek systeem waarbij daadwerkelijk de belangen van het volk beschermd worden.. wat ook ten gunste van echte vluchtelingen is omdat we die en onszelf dan wel kunnen beschermen.

Laatst bewerkt:
Als je je eens zou verdiepen in de asielprocedure dan zou je erachter komen dat die vrij streng is.
Je bedoelt die procedure waardoor er nu 1 miljoen in Duitsland zijn waarvan het merendeel niet geregistreerd is vanwege de massale toestroom die ze niet bij kunnen benen.

Die procedure? Ja die is echt ontzettend streng.

Los van mijn persoonlijke overtuiging is alle immigranten over één kam scheren bijzonder kortzichtig en gevaarlijk.
Trouwens, alle immigranten uit landen geindoctrineerd door een haatcultuur blind vertrouwen en als gelijke behandelen, dat is pas kortzichtig en gevaarlijk.

We zijn helaas niet allemaal gelijk en even lief, dat systeem van vrijheid dat hier opgebouwd is is een stuk beter dan die shit waarvan ze zelf uiteindelijk ook maar vluchten. Als we dat niet erkennen (wat makkelijk gebeurd omdat we er (nog) niet zelf voor hebben hoeven vechten en sterven) en er wat zorgvuldiger mee omgaan zullen we het verliezen.

En dat afdoen als nazisme omdat het niet politiek correct is, en die hele ziekte die politiek correctheid heet, dat is pas kortzichtig en gevaarlijk. Lekker alle rationele debat doden met godwins zodat we het nooit over oplossingen kunnen hebben.

Als we nu al niet meer de veiligheid van vrouwen kunnen garanderen... echte vluchtelingen, ex-moslims, christenen, joden, homosexuelen, kunnen we ook niet beschermen dus kunnen we niet door blijven gaan met die mensen importeren.

Nazisme zou het pas zijn als we ze in ovens stoppen, ze gewoon naar huis sturen omdat we niks met ze aankunnen en ze beter hun eigen land kunnen gaan oplappen is niks mis mee.

Zodra mensen dat eens beseffen en er een algeheel verbod komt op de achterlijke praktijk die 'religie' heet, kan de mensheid werkelijk een stap zetten richting wereldvrede en het uitbannen van terrorisme.
Denk dat sommige mensen om allerlei redenen religie nodig hebben.

is echt half scandinavie nou verkracht ofwa

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.407
Vigilante mobs have been attacking Pakistani and Syrians in Cologne, leaving at least two in hospital, following calls on social media for 'revenge' in the wake of the New Years Eve assaults.

The attacks were carried out by groups of young men, allegedly specifically targeting foreigners, after reports Cologne police are focusing their investigation on asylum seekers and migrants.

Rassenoorlog!

Laatst bewerkt:
  • #1.409
Soms werd het slachtoffer midden in de nacht door de Irakees wakker gemaakt en verkrachtte hij haar. De vrouw wist te ontsnappen en een treinconducteur te vinden. In de eerste instantie wilde de vrouw de politie niet bellen. "Ze had medelijden met hem [de verkrachter] ... en was bang dat hij zou worden gedeporteerd, terug naar Irak."

Waren ze toevallig in Stockholm?

• #1.411
Tot ze homo's in elkaar beginnen timmeren omdat het niet strookt met de Islam, dan sta jij op de eerste rij met je 30 cm dildo in de aanslag.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
of misschien wel wat stiekeme salafisten van de verkeerde kant. armlengte afstand mat

• Like
We staan gedeeltelijk aan dezelfde kant, dus doe maar rustaaag. Hoezo ben ik trouwens een simpele knuppel, als ik jou alleen maar onzin zie kwekken en je je mening niet onderbouwt?
Overigens: 'gedeeltelijk aan dezelfde kant' omdat mijn IQ zo te lezen ongeveer het dubbele van het jouwe is. Maar daar kun je niets aan doen, dus het is een beetje flauw dat ik dit zeg.

I know maar gezien jij degene bent die het nodig vindt om te beginnen met persoonlijk beledigen heb ik me daar maar direct op aangepast.

Het meest vermoeiende van je huidige post is dat vragen om onderbouwingen, je lijkt Hell wel. Hoe kan iemand het nog nodig vinden om te vragen om onderbouwingen terwijl de wereld je een eindeloze reeks van praktijkervaringen biedt die mijn denkwijze ondersteunen.

Blijft ook grappig dat wanneer iemand wat groffer in taalgebruik is er altijd meteen over IQ wordt begonnen. De gedachte aan die vieze parasieten brengt nou eenmaal al het slechte in me naar boven, al het nieuws omtrent dit vies volk maakt het beest in me los. Ik heb het al vaker gezegd hier, mijn denkwijze is heel simpel. Mijn dierbaren zijn belangrijk voor me, daar doe ik alles voor en wanneer er tussen de duizenden asielzoekers misschien wel iemand zit die mij of mijn dierbaren schade kan aanrichten mag voor mij die hele bende tesamen van de aardbodem geveegd worden. Ik heb 0,0 met dat volk en ik zal geen traan laten wanneer ze allemaal volledig tot as zouden vergaan.

:roflol:

1930 hier komen we aan

Gaan we over een jaar of 8 dan ook gezellig een zekere nacht met gebroken glas naspelen

En waar gaan we die mensen laten? Maakt niet uit? Dan kunnen we ze net zo goed in zee droppen toch? Of niet, omdat ze dan bij ons aanspoelen? ..hmm, dan maar allemaal in een grote oven gooien?

nederland loopt wel een beetje achter qua duurzame energie dus dit zou daarvoor best een oplossing kunnen zijn

m'n vriendin is Turks :( willen jullie haar niet vermoorden plx

• Like
  • #1.420
Worden vluchtelingen die een misdaad plegen, anders behandeld dan gewone Duitsers? Het is alvast een forse verdenking die een agent voedt door uit de biecht te klappen.

De 22-jarige politieman die anoniem wenst te blijven, vertelt aan de Duitse krant Bild over zijn ervaringen. De agent werkt sinds zes maanden in Passau aan de grensovergang met Oostenrijk en wordt daarnaast vaak ingezet aan het station van München.

"In het begin kwamen er voornamelijk gezinnen met kinderen", doet de man zijn verhaal. "Zij waren beschaafd en spraken Engels. Ondertussen gaat het in 95 procent van de gevallen om alleenstaande mannen."

Wat er werkelijk gebeurt, daar hebben de mensen geen idee van, meent de agent. "Zo wilde een asielzoeker een andere migrant de keel oversnijden. In het politieverslag spreekt met van het toebrengen van zware lichamelijke letsels en dus niet van moordpoging. Dat is beter voor de statistieken."

"De afgelopen maanden heb ik slechts één aanklacht tegen een Duitse burger uitgeschreven. Voor de rest waren het allemaal aanklachten tegen vluchtelingen."

Aan het station van München worden vrouwen vaak lastiggevallen. "Wanneer we een plaatsverbod opleggen, gaan ze tegen ons tekeer: "You are not my police. You are a racist."

Een asielzoeker tegenhouden blijkt niet evident. "Wanneer een vreemdeling tijdens de controle probeert weg te vluchten, mogen we hem niet vasthouden. Dat is een richtlijn van hogerhand. Dan zou het om lichamelijk geweld gaan. Intern heet het dan: 'Liever gewoon laten gaan'."

"We hebben betere controles, meer agenten en meer ruggensteun van de politiek nodig", besluit hij. "Anders gaat het hier ergens ontploffen. Als dat al niet gebeurd is."

Ook een ex-politieman uit Keulen stelt een aantal misstanden aangaande het gevoerde asielbeleid aan de kaak. Zijn post op Facebook is ondertussen viraal gegaan met meer dan 230.000 likes en 100.000 shares.

Zo schrijft hij: "Het met voorsprong grootste criminaliteitsfenomeen in het station van Keulen is de diefstal van (hand)tasssen. Verwonderlijk daarbij is dat de daders altijd Noord-Afrikanen zijn waarvan de asielprocedure nog loopt.

Hoe kan een asielzoeker, terwijl hij nog in de asielprocedure zit, gewoon misdaden plegen zonder dat hij ook maar een moment angst hoeft te hebben om het land te worden uitgezet?

Het antwoord is eenvoudig. In artikel 53 van de Verblijfswet staat uitdrukkelijk dat de uitzetting van vreemdelingen alleen kan in ernstige gevallen. Dit betekent dat alle misdaden waarvoor een onvoorwaardelijke gevangenisstraf van drie jaar of minder wordt uitgesproken de asielprocedure niet in het gedrang kunnen brengen. De dienst voor Asiel en Migratie kent onafhankelijk van de begane misdaden wel of geen asiel toe. Tot op de dag van vandaag is dit voor mij niet te vatten.

Terwijl deze groep van criminele asielzoekers buiten schot blijft, blijven de agenten elke dag met frisse moed aan het werk gaan. Indien er niet dringend iets wijzigt aan de asielprocedure, wordt onze rechtsstaat compleet belachelijk gemaakt."

2eus9xu.jpg

Terug
Naar boven