AndroidHealthClinic

Europese Asielcrisis

Young woman,employee , stabbed to death in underage refugee center in Sweden

Laatst bewerkt:
http://m.standaard.be/cnt/dmf201602...=dso&utm_content=article&utm_campaign=seeding

Dan vragen sommige simpele zielen af waarom vluchtelingen agressief gedrag vertonen.

Wil je dat ze worden overgevlogen in een privé-jet en bij aankomst in een limousine naar hun villa worden gebracht?

Wat een kut excuus. Ze verkrachten vrouwen en stelen alles wat los en vast zit omdat ze het niet eens zijn met het beleid van het kabinet? Voor hetzelfde geld hadden dat soort mensen zich bij IS toegevoegd, als de grenzen niet wagenwijd open waren.

Ja, die kleine kinderen verkrachten er op los.

toen ik vroeger gepest werd op de basisschool wou ik ook iedereen verkrachten dus ik snap het allemaal wel.

Ik zal 500 km door de sneeuw gaan lopen en vervolgens de plaatselijke bevolking verkrachten omdat mijn voet bevroren is. Logic accepted.

Horde aanranders slaan toe in een zwembad in Vänersborg – vrouw met klein kindje is een van de slachtoffers

Ten minste zes Zweedse meisjes en vrouwen zijn afgelopen weekend in een zwembad in Vänersborg seksueel gemolesteerd door een grote groep mannen tussen de 40 en 50 jaar oud.

– Ik kon niet mijn kind loslaten en onder water laten gaan, ik had geen kans om mezelf te verdedigen, zegt een van de slachtoffers – een moeder van een peuter – die door een van de mannen werd aangevallen.

Minstens zes alarmen over seksuele molesteringen door onbekende mannen in het avonturenbad Vattenpalatset (Waterparadijs) in Vänersborg zijn afgelopen weekend bij de politie binnengekomen, schrijft het dagblad Ttela. De mannen vergrepen zich onder andere aan jonge meisjes en een moeder met een peuter in haar armen, hij greep haar bij haar heupen en duwde zijn onderlichaam tegen haar.

– Op dat moment voelde ik me volledig verlamd. Ik kon niet mijn kind loslaten en onder water laten gaan, ik had geen kans om mezelf te verdedigen, zegt de moeder tegen[Link niet meer beschikbaar].

Een andere vrouw werd bij haar vagina gegrepen en een jong meisje werd opgejaagd om daarna aan haar billen te voelen. Het meisje durfde zich niet te verzetten uit angst dat de aanranding erger zou worden. De politie heeft niemand gearresteerd en geen verdachten op het oog, een wil geen signalement van de daders uitgeven (rommel: een Code 192 kwestie). In de socialemedia heeft men sterk het vermoeden dat deze aanrandingsaanvallen in een lange reeks passen waar asielzoekers in het zwembad zich vergrijpen aan Zweedse meisjes. Afgelopen zomer schreef het dagblad Trollhättan dat bewoners van het asielcentrum Restad Gård in Vänersborgs – het grootste asielcentrum in Zweden – gratis vervoer en toegang kregen geboden voor het avonturenbad Vattenpalatset. Personeel van het asielcentrum stak niet onder stoelen of banken dit voor veel asielzoekers een grote cultuurshock was.

– In het buitenland hebben ze niet overal dezelfde badcultuur als bij ons, zei Marie Mohill van Restad Gård tegen SR.

– Ik vind het leuk hier. Het leukst vind ik de rode glijbaan. De witte glijbaan is een beetje eng, maar ook leuk, zegt een van de volwassen asielzoekers.

Bron:

http://www.friatider.se/v-ldsexman-l-pte-amok-p-badhus-i-v-nersborg

'Deel azc-geweld wordt verzwegen'

In TELEGRAAF VANDAAG aandacht voor de duizenden incidenten in en rond azc's. We krijgen lang niet alles te horen, vertelt Alexander Bakker. Hij verdiepte zich in de aard en de aanpak van het azc-geweld. Presentatie: Maarten Steendam.

[Link niet meer beschikbaar]

Ik zal 500 km door de sneeuw gaan lopen en vervolgens de plaatselijke bevolking verkrachten omdat mijn voet bevroren is. Logic accepted.

Toch wel een teken aan de wand dat de "usual racists" inhoudelijk niks te zeggen hebben over de observaties van een arts in een vluchtelingenkamp.

Het past natuurlijk niet in hun straatje.
Maar negatief nieuws belichten, in lettertype 10.000 verdana, dat is allemaal logica zelve.

En ja, natuurlijk verkrachten de vluchtelingen, het zal in de genen zitten, logica zelve tog.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.916
Iedereen die ooit een fatsoenlijk boek over één of andere oorlog heeft gelezen, weet dat vertoonde gedrag van sommige 'vluchtelingen' behoorlijk abnormaal is.

Iedereen die ooit een fatsoenlijk boek over één of andere oorlog heeft gelezen, weet dat vertoonde gedrag van sommige 'vluchtelingen' behoorlijk abnormaal is.

als de grenzen niet openstonden zouden er een paar zich wel bij IS hebben gevoegd

http://m.standaard.be/cnt/dmf201602...=dso&utm_content=article&utm_campaign=seeding

Dan vragen sommige simpele zielen af waarom vluchtelingen agressief gedrag vertonen.

Uiteindelijk komt hij met twee opties op de proppen: ‘Nu kunnen we het volgende doen: of we brengen de nieuwe vluchtelingen in kazernes onder en isoleren ze, keren ze de rug toe, ondersteunen de vorming van getto’s en proberen ze zo snel mogelijk uit het land te zetten en weg te jagen, of we beginnen op de lange termijn te denken.’

Ik ga voor optie 1!

Verder wordt het de hoogste tijd dat een stel van die parasieten jou eens goed te grazen nemen, misschien dat je dan eens wakker wordt.

"Lange termijn denken"

Chill dat daarmee dus meteen de assumptie getrokken wordt dat ze hier lang blijven, ipv een paar jaar en dan weer teruggaan naar eigen land zoals gepland.

Terug
Naar boven