AndroidHealthClinic

even controleren A.U.B

VDJ

Novice
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
62kg
Vetpercentage
15%
hoi ik ben van zin om te beginnen cutten.Heb een schema gekregen van een vriend (sedinal merci)en dit aan gepast aan mijn nodige kcal per dag is dit een goed schema voor mij?

ik ben 1m75, 11a12% en weeg nu 75kg

alvast bedankt mensen

Bijlagen

lijkt me wat veel kcal om te cutten. Heb je jouw berekening goed? :)

Denk inderdaad dat je op teveel kcal zit. Hiervoor zou je onderhoud 3300 kcal per dag moeten zijn, wat jij hoogstwaarschijnlijk niet haalt.

Vetten zit je iets te hoog, mag naar 50-70
3x warm eten (vis/kip/vis) is wat overdreven voor 1 dag. Je zit bijna op 4 eiwit per VVM, dus is ook niet erg om dat nog iets omlaag te doen.

• Topic Starter Topic Starter
volgens de harris benedict formule moet ik op onderhoud 2809kcal per dag. dus normal heb ik niet te veel.het is dan ook bedoeling om na een week of twee weken te zakken in kcal .merci al voor de reactie zal aanpassing doen

Denk inderdaad dat je op teveel kcal zit. Hiervoor zou je onderhoud 3300 kcal per dag moeten zijn, wat jij hoogstwaarschijnlijk niet haalt.

Vetten zit je iets te hoog, mag naar 50-70
3x warm eten (vis/kip/vis) is wat overdreven voor 1 dag. Je zit bijna op 4 eiwit per VVM, dus is ook niet erg om dat nog iets omlaag te doen.

Maakt het uit of je nu warm of koud eet dan? In de cut moeten eiwitten toch omhoog? Vet rond de 80-90? Eerst beginnen op onderhoud en dan na 2 weken ofzo zakken...

Je leest zoveel verschillende zaken imo..

Terug
Naar boven