Fitness Seller

even nachecken

o0liinda0o

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m75
Massa
40kg
mijn ekv verhouding is 50/30/20
veel eiwit en minder khd en vet.
ik zit 500kcal onder mn onderhoud.

kan ik hiervan afvallen zonder spieren te verliezen?
of doe ik iets fout?

xx

Even een vraag hoor... wil je nog verder afvallen als je 45 kilo weegt bij een lengte van 1.75...?

:eek:

Zo val je wel af ja.
Het is alleen slecht vol te houden denk ik.
van zo weinig koolhydraten wordt je gauw suf. zeker na je trainingen.

spierafbraak beperk je tot het minimum. Maar zo wordt je wel vel over been.
niet mijn ideale beeld van een vrouw;)

• Topic Starter Topic Starter
@ master00.
oh dat maakt niet uit. ben ik al een beetje xD.
ik moet gewoon 2kg (liefst 4) kwijt. zonder spier af te breken.
ben al zo'n kippetje xD.

xx

Laatst bewerkt:
@ mjni.

ja nja. ik ben 2kg aangekomen. en die wil ik er weer af. zonder spieren kwijt te raken. heb geen zin in vet behouden maar spier kwijtraken.
ben al beetje dunnetjes. dat weet ik. maar wel kerngezond xD.

xx

Afgezien of het wel verstandig is om af te vallen, denk ik dat bij zo'n laag gewicht/VVM je onderhoud ook redelijk laag is? 500 kcal daar onder gaan zitten is misschien teveel van het goede en geeft niet het beste resultaat.

kloppen je stats echt? dan zou ik namelijk zo snel mogelijk naar de kliniek gaan, omdat je anorexia hebt als je nu nog wilt afvallen.. doe normaal man 175 en 45 kilo..

nachecken is een contaminatie trouwens

kloppen je stats echt? dan zou ik namelijk zo snel mogelijk naar de kliniek gaan, omdat je anorexia hebt als je nu nog wilt afvallen.. doe normaal man 175 en 45 kilo..

nachecken is een contaminatie trouwens

Mijn zus van 13 weegt meer en is 15 cm korter >.<...Zelfmoord neigingen of een product van onze maatschapij

dit is geen pro-ana site! Heb je anorexia?
en het is nakijken of checken;)

neenee ik ben niet pro-ana en ook niet op zoek naar tips wat dat betreft.
ik heb wel anorexia. ook wel zodanig dat ik eigenlijk in een kliniek thuishoor.
maar dan kijk je alleen maar naar de langdurigheid en de mate van t ondergewicht.
ik mankeer lichamelijk niets. krijg gewoon mn vitaminen binnen. eet volgens de adh. ik ben alleen wel te dun. en dat wil ik graag zo houden ook. dat heeft niets met verstand te maken. dat heeft te maken met emoties en herinneringen waar ik niet mee kan handelen op hoger gewicht.

ik hoef geen tips om af te vallen. of andere proana achtige dingen. ik kan afvallen. ik ben al dun. ik wil alleen wel mn spieren zo goed mogelijk behouden en t liefst een beetje opbouwen. en daar kan ik wel tips bij gebruiken. verstandelijk weet ik heel veel. alleen in de praktijk werkt mn hoofd niet altijd mee om t op de juiste manier uit te voeren.
(wil ook wel spier aankomen. ben alleen bang voor t vet).

hoop dat jullie t begrijpen en me niet voor gek verklaren.
dat valt namelijk reuze mee xD.

xx

---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------

ik weet trouwens dat nachecken niet fatsoenlijk nederlands is.
ik zeg ook dat ik niet niet wil leven. ook lekker dubbel.
maar men verspreekt zich vaak zonder t door te hebben.
en op mijn manier valt t juist wel op. en dat vind ik leuk. ofzo. lekker vaag.

xx

neenee ik ben niet pro-ana en ook niet op zoek naar tips wat dat betreft.
ik heb wel anorexia. ook wel zodanig dat ik eigenlijk in een kliniek thuishoor.
maar dan kijk je alleen maar naar de langdurigheid en de mate van t ondergewicht.
ik mankeer lichamelijk niets. krijg gewoon mn vitaminen binnen. eet volgens de adh. ik ben alleen wel te dun. en dat wil ik graag zo houden ook. dat heeft niets met verstand te maken. dat heeft te maken met emoties en herinneringen waar ik niet mee kan handelen op hoger gewicht.

ik hoef geen tips om af te vallen. of andere proana achtige dingen. ik kan afvallen. ik ben al dun. ik wil alleen wel mn spieren zo goed mogelijk behouden en t liefst een beetje opbouwen. en daar kan ik wel tips bij gebruiken. verstandelijk weet ik heel veel. alleen in de praktijk werkt mn hoofd niet altijd mee om t op de juiste manier uit te voeren.
(wil ook wel spier aankomen. ben alleen bang voor t vet).

hoop dat jullie t begrijpen en me niet voor gek verklaren.
dat valt namelijk reuze mee xD.

xx

---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------

ik weet trouwens dat nachecken niet fatsoenlijk nederlands is.
ik zeg ook dat ik niet niet wil leven. ook lekker dubbel.
maar men verspreekt zich vaak zonder t door te hebben.
en op mijn manier valt t juist wel op. en dat vind ik leuk. ofzo. lekker vaag.

xx

beter ga je naar het fitnessforum.nl, daar kunnen ze je beter helpen om verder anorexia in te komen, succes en we horen op t nieuws wel van je of je dood bent of niet

eej. doe es een beetje lief. dood ga je niet zomaar.
en ik al helemaal niet. en ik wil niet verder de anorexia in.
ik wil gewoon geen vet aankomen. duh xD.

Hey Linda,

Ik weet niet of er iemand is die je vraag wil beantwoorden, aangezien je al zo laag in gewicht zit. Ik neem aan dat er niemand is die het nog verantwoord vind als jij nog verder zal gaan afvallen.

Je zegt dat je lichamelijk kerngezond bent. Dat ben je echt niet en geloof me, ik spreek uit ervaring. Ik heb zelf ook anorexia en dacht dat ik op mijn laagste gewicht ook nog kerngezond was en de hele wereld aankon. Totdat ik gedwongen opgenomen werd in het ziekenhuis en ze me daar doodleuk vertelden dat als ik nu niet ging eten ik over 3 dagen dood zou zijn. Uiteindelijk ben ik aan de gedwongen sondevoeding gekomen. Toen merkte ik pas hoe kapot ik mijn lichaam had gemaakt en dat het inderdaad niet veel had gescheeld voordat ik dood zou zijn. Naarmate ik meer in gewicht aankwam merkte ik dat ik veel sterker was en dat ik me altijd een 'schijnsterkheid' had voorgehouden toen ik op een lager gewicht zat. Zo werkt dat nou eenmaal bij anorexia. Je merkt pas hoe erg je er eigenlijk aan toe was als je weer wat aankomt of in therapie gaat (of in een kliniek beland).
Ik wil je geen schrik aanjagen of wat dan ook, maar ga jezelf alsjeblieft niet voorhouden dat je gezond bent en alles nog kan. Dat kun je namelijk niet op zo veel ondergewicht. Denk niet dat je probleem niet zo erg is, want dat is het wel. Zoek alsjeblieft hulp en ga niet verder afvallen. Ik (en jij ook) weten hoe dat gaat.. je denkt dat je tevreden bent als die twee kilo eraf is, dan ben je alsnog niet tevreden en wil je er nog weer wat meer af hebben, dan stel je je streefgewicht weer wat bij, en nog een keer, en nog een keer.. you get the point.

Meid, zorg goed voor jezelf. Als je een keer de behoefte hebt om met iemand te praten die weet wat je doormaakt, je mag me altijd pb'en

Hou je haaks,
Liefs

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven