AndroidHealthClinic

Even stemmen op mijn auto a u b!

Haha, wat een concurrentie ook :roflol: :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooie wagen! 5 sterren.:)

Hé, waar blijft mijn karma?

Wat een paupermobielen zeg, ik heb je 3 sterren gegeven voor de aardigheid. Karma is welkom.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de stemmen tot nu toe! het gaat de goede kant op , alleen je kan maar een aantal karma per dag geven maar jullie krijgen het allemaal! ;)

even doorstemmen nog!
thnx

gr jeff

ook gestemd..geen email achter gelaten

Nee, vind um leluuk

Hahaha wat een leugenaars hier. Toen je het topic opende stond je 3e en nu sta je op een 4e plaats. Weinig hebben je 5 sterren gegeven. :lol:

Hahaha wat een leugenaars hier. Toen je het topic opende stond je 3e en nu sta je op een 4e plaats. Weinig hebben je 5 sterren gegeven. :lol:

Sterke analyse. Wie weet hebben tientallen DBB'ers zonder een bericht achter te laten één ster gegeven. Of vriendjes van zijn concurrenten. Ik begrijp steeds meer dat jij van mening bent dat de SP de oplossing is voor alle problemen van Nederland!

Gestemd, wou het eerst niet doen maar ik heb een zwak voor Impreza's en je hebt "rijdt" goed gespeld.

Done:)

Nice ride:D als ik een keer poenen genoeg heb haal ik een impreza wrx
Voor nu maar ff een leon:)

Mooie car, lelijke foto. voted 5*

Niet helemaal mijn ding qua optische tuning, velgen wel erg nice, wat zijn ut OZ supertourismo wrc ? 5 sterren voor het brute vermogen met 4wd :D

Ik heb op die witte gestemd. Graag gedaan.

Mooi bakkie man. Spuit hem zwart

gedaan... ik ben echt aardig:O
karma zit er niet in zeker

Mooie auto, 5 sterren voor jou ;)

5 sterren :) , alleen valse email gegeven :P

Terug
Naar boven