Fitness Seller

Even voorstellen! - 1e kuur voorstel

Styl3r

Novice
Waardering
0
Hoi,
Ten eerste wil mijn tevredenheid uiten over dit forum, er staat enorm veel handige informatie op!

Ik ben 23 jaar en train nu ongeveer 4 jaar waarvan de laatste twee jaar intensief.

Ik ben 1,78 en weeg 92 kilo, (Vetpercentage helaas onbekend.)
Mijn kuurvoorstel is

1-4 d-bol 30 mg ed
1-12 test-e 500mg ew
1-12 HCG 2x500iu ew
14-17 nolva 20mg ED

Ik eet 4100 kcal waarvan ekv 33/50/17

Nu is mijn vraag is het verstandig om anti e hierbij te nemen om vocht retentie tegen te gaan, of sla ik hier de plank mis?

Ziet er allemaal netjes uit! Zou het persoonlijk niet doen, dit gaat ten koste van je winst en uiteindelijk verdwijnd de vocht toch weer!

Ziet er goed uit! Als je vet% beetje laag is heb je wel zieke stats. Ik ga je volgen als je log gaat bijhouden

• Topic Starter Topic Starter
Thanks, me vetpercentage is niet al te laag en ik kan ook niet echt een goeie schatting geven, wil best foto's posten maar wil onbekend blijven dus dan zal ik de foto's moeten bewerken om onherkenbaar te zijn.

Ik ga zeker een log bij houden gezien ik heb genoten van de vele log's hier op t forum en ik ook zeker mijn steentje wil bijdragen.

Merken mogen hier niet besproken worden dus ik zou even je post aanpassen. Een anti-e zou ik niet doen, omdat het kan zorgen voor gyno na de kuur (rebound-effect) en het nadelig kan zijn voor je spierwinst. Alleen als je zeker weet dat je gyno krijgt zal ik het gebruiken. Je kuur ziet er goed uit.

Ik zou wel even uitvogelen wat je vetpercentage is, omdat je meer oestrogeenvorming krijgt bij een hoger vetpercentage. Als je te hoog zit zou ik eerst gaan dalen voordat je begint aan een kuur. Meet dat met een vetpercentagemeter, niet met zo'n apparaat dat je vasthoudt. Die zijn doorgaans enorm onnauwkeurig.

leuke begin kuur, deed ook zoiets. Ging lekker :)

30mg diana is te laag imo.

Terug
Naar boven