AndroidHealthClinic

Even voorstellen en hulp vragen

Cindy74

Novice
Waardering
3
Lengte
1m72
Hoi. Na veel zoeken hier terecht gekomen . Ik ben Cindy 43 jaar moeder van dochter van 21 en zoon 23 . Ik ben 2 jaar geleden in 8 maand tijd 55 kilo afgevallen dat ging allemaal niet zo best. Eten ging bijna niet en is nog steeds een probleem (gastric sleeve) ik ben weer iets aangekomen met hulp van ziekenhuis en ben nu een jaar stabiel zo'n 58/60 kilo.
Maar alles in mn lichaam was leeg. Borsten billen benen een en al slap vel. En hoeveel ik ook spotte er gebeurde niks.
Nu heb ik net een week geleden een Lower bodylift gehad met zeer!! Teleurstellend resultaat. Had ik vorige week nog een komt vorm met kleding nu ben ik plat!! Alles is echt helemaal weg gewoon zo plat als een plank en heb er vreslijke spijt van.ik ben echt intens verdrietig het heeft zo'n impact als je lichaam steeds zo drastisch veranderd . Is er hier iemand die mij nog hoop kan geven en mij evt bij kan ztaan door de juiste oefeningen en voeding (met mn mini maag) want met sportschool instructies schiet ik geen 'reet' op. Ik mag over 5 weken weer gaan sporten.
Ik ga in aug trouwen en zelfs mn trouwjurk past niet zal gewoon leeg zijn want is een strak model.

Alvast heel erg bedankt !!

Ik weet niets over je specifieke geval, het enige dat ik je kan aanraden is hier eens te kijken voor een goed trainingsschema en aan de slag te gaan: Sticky - Trainingsprogramma's voor beginners

Normaal zou ik je ook aanraden goed te eten en licht boven je onderhoud te gaan maar ik heb geen idee hoe dit werkt wanneer je die operatie ondergaan hebt. De beste optie was geweest natuurlijk af te vallen + goed trainingsschema, nu zal je weer moeten proberen bijkomen... Een wondermiddel buiten volhouden en hard trainen is er niet vrees ik.

Een goede Personal trainer zoeken (misschien weet iemand hier wel wat). Eentje met verstand van zaken die je handvatten geeft waarmee je aan de slag kunt. Want zoals ik het zelf inschat kun je wel iemand gebruiken die je ondersteunt i.p.v. zelf alles uit te gaan zoeken.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Da k je wel voor de reacties. Als het had gekund zonder operatie had ik het gedaan. Maar ben niet dik geworden door teveel vreten.
Ik heb inderdaad iemand nodig die er verstand van heeft omdat ik nou eenmaal niet veel kan eten. Ik trainde 5 keer per week en er gebeurde niks. Ja logisch als er geen goede voedingsstoffen binnen komen. Ben nu weer begonnen met mijn eiwit shakes ook omdat ik niks kan doen tijdens mijn herstel van mijn laatste operatie vorige week.
Maar ik ben wel super gemotiveerd en ga absoluut niet bij pakken neerzitten alleen het zomaar wat aankwakkelen en hopen dat je een oefening goed doet kan ik me net langer permitteren.
Ik hoopte dat er misschien iemand in zwolle zou zijn die me kan ondersteunen maar dat is heel moelijk te vinden. Een personal trainer van de sportschool waar ik zit heb ik tot nu toe nu is mee bereikt (niet lullug bedoeld maar heb niet het idee dat hun er altijd veel verstand van hebben ..hoe stom het ook klinkt)

Ik ben helemaal nieuw hier dus moet alles nog even uitzoeken welk forum hoe en wat ik terecht moet maar voor nu alvast heel erg bedankt!!

Groetjes cinn

Sticky - Geupdatet excel voedingsschema
Kijk hier maar even in voor meer over voeding.

Zelf heb ik stofwisselings en opname problemen.
Je mag altijd vragen stellen via PM. Ik heb redelijk wat ervaring met schema's maken en tips op het punt van voeding en hoe meer kcal binnen te krijgen in kleinere volumes.

Terug
Naar boven