Fitness Seller

even voorstellen + pics

stahlgewitter

Cool Novice
Waardering
1
ik wil me eigen even voorstellen , en gelijk wat foto`s laten zien .

Ik ben dus luuk , 21 jaar oud en nu ongeveer 2 jaar aan t trainen , waarvan een jaar echt fanatiek .
Ik ben te vroeg begonnen met kuren omdat ik te snel resultaat wou , waar ik nu spijt van heb .

Ik volg nu een 3500 kcal voedingsschema en train 6 keer per week , elke spiergroep pak ik 1 keer per week alleen de buik 3 keer en borst 2 keer

ik ben 1.95 lang
95 kg

wat stats : bench - 5 x 110
squat - 100 kg
deadlift - nnb , ben hier nog mee bezig , doordat ik een hele holle rug heb lukt die niet goed ( iemand nog tips ? )

Ik plaats nu een paar foto`s en zou graag willen weten hoe jullie vinden dat ik erbij sta

Deze foto`s zijn nog niet echt heel duidelijk maar betere komen , ben nu nog alleen thuis dus even niemand in de buurt voor foto te maken , alle commentaar is welkom .

gr luuk

121zn01.jpg

2r4u2l5.jpg

Benen lijken achter te lopen?
Nu een aantal jaar natural?

Succes

• Topic Starter Topic Starter
benen lopen achter inderdaad ...training daarvan altijd onderschat ,maar nu wel goed benen trainen , nu inderdaad volgas bulken en naturel trainen , voorlopig geen kuren voor mij.

Goed bezig man! Jammer van dat kuren idd, maar wel respect dat je het toegeeft.
Succes!

maar hoe vinden de mensen dat ik er nu bij sta? ??? haha

Tja ik weet niet hoe je er voor dat jaar trainen uitzag, maar ik vind dat je er al best goed bijstaat op je benen na.

Ach wat heet jammer, je ziet nu in dat het niet nodig is en naar slechte gewoonten uit het verleden kijken schiet je allemaal geen zak op. Bovenlijf is flink, maar je ziet heel goed dat je niet deadlift. Je onderrug is daardoor niet erg ontwikkeld. Goed bezig!

Tip voor het deadliften zou ik zeggen ga een instructeur halen met verstand van zaken (ik gebruik voor datsoort doeleinden bevoorbeeld de eigenaar van de sportschool, met zijn 30+ jaar ervaring in krachttraining) en laat je niet afschepen totdat hij je in die positie heb die past bij een echte deadlift. En hoe dat dan is, kun je via dit forum wel op filmpjes vinden. Ik zoek even een goeie voor je op.

http://www.youtube.com/watch?v=8-O_MT72rck

Succes

benen / satestokken haha het is waar maar word aan gewerkt ! in ieder geval tnx voor comment , foto`s van vorderingen komen vanzelf

bedankt voor de filmpjes , ga er vd week direct mee aan de gang , het punt is enkel dat ik mijn rug moeilijk recht kan houden doordat hij hol staat , maargoed . we komen er wel uiteindelijk

hoe krijgt iedreen toch die spieren naast de nek bovenop de schouders zo groot? watvoor oefeninge zijn daar allemaal voor ? ik doe altijd shrugs maar is er nog meer?

benen / satestokken haha het is waar maar word aan gewerkt ! in ieder geval tnx voor comment , foto`s van vorderingen komen vanzelf

bedankt voor de filmpjes , ga er vd week direct mee aan de gang , het punt is enkel dat ik mijn rug moeilijk recht kan houden doordat hij hol staat , maargoed . we komen er wel uiteindelijk

hoe krijgt iedreen toch die spieren naast de nek bovenop de schouders zo groot? watvoor oefeninge zijn daar allemaal voor ? ik doe altijd shrugs maar is er nog meer?

En je post editten zou ook een idee zijn :P

Maar je staat er wel aardig bij. En de meeste mensen doen gewoon shrugs

sorry , ik ben niet zo thuis in forums

upright row is ook een goeie

Idd een foto van twee jaar geleden zou beter zijn , want nu zien we niet zoveel . Armen zien er wel best uit .

Maar om te zeggen dat het te zien is dat je al twee jaar traint + kuren zie ik er wel niet in , succes in de toekomst . ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

even een nieuwe foto van de rug :P

het groene monster is overigens alweer verder:P duurt alleen een beetje lang heheh

Jij bent ook al goed delftsblauw voor je leeftijd.

Terug
Naar boven