XXL Nutrition

even voorstellen + pics

Goed gecut ;) nette progressie

• Topic Starter Topic Starter
@theunknownknown? wat bedoel jij?

100kg squat is wel zwak, sorry :o
voorderest wel goed jammer dat je te vroeg ging kuren

volgens mij zijn je armen je sterkste punt? zonde dat je benen zo hebt verwaarloosd! voor de rest succes met buff worden;)

klopt wle van die armen ja . benen zijn ook wel aardig aan t worden nu ... zal binnekort foto maken . ik zie er geen zonde in , ben nu keihard bezig en op de goede weg , vind zelf ook wel dat dat te zien is dus ;) ik kijk niet terug maar vooruit gaat helemaal goedkome

dat is denk gezichtsbedrog;) ik maak wel even een side -chest

Ziet er niet slecht uit...
Alleen jammer van de tattoo's op je armen en borst. Borst lijkt er heel wat minder door (loopt wel wat achter ook maar toch...)
Armen zien er goed uit.

How are the wheels?

over die tattoo`s ja ,, dat is ook wel zo , had er ook een hoop niet laten zetten als ik er toen over dacht zoals ik er nu over denk maargoed .

vond zelf niet dat ik heel erg achterliep met bepaalde dingen eigenlijk ... ja benen oke maar daar werk ik nu hard aan , maar borst ? 110 is echt geen fabeltje haha juist vd week 120 gehaald maargoed ,

side chest zoals beloofd

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

beetje nazi-sympathieën? :p

Armen zien er idd erg goed uit. Ook uit sidechest blijkt dat je borst wel extra aandacht verdient.

Wodan/Odin op je arm en de deutsche adler. Ik kan je politieke voorkeur of ideologie wel een beetje uit je tatoeages halen :p

Hebben die tattoo's een betekenis?

Die op je rug is wel nice ja, spinnenweb op je elleboog ook. De rest mag ook blijven op je armen, als er een betekenis achterzit :D
Maar die op je borst is jammer... Verpest namelijk je fysiek wat vind ik.

(wel grappig dat je net dezelfde kop hebt als ik :roflol:)

ik sta daar niet meer echt achter achter die tattoo`s ...een periode uit m`n leven geweest maargoed . oke chest loopt dus iets achter ..maar wat daaraan te doen ? train hem toch echt gewoon hard en zwaar dus ???? help me out here???

Geef eens je trainingsschema anders (en dan vooral hoe je borst aanpakt)

ik sta daar niet meer echt achter achter die tattoo`s ...een periode uit m`n leven geweest maargoed . oke chest loopt dus iets achter ..maar wat daaraan te doen ? train hem toch echt gewoon hard en zwaar dus ???? help me out here???

Soms kan je er ook gewoon niets aan doen en als je er iets aan wil doen, overtrain je ze. Post je chest workout eens.

incline bench press 12 , 12 , 8 , 8

decline bench press 12 , 12 , 8 , 8

machine voor borst (waar je ellebogen 90 graden staan en je tegen kussens duwt zegmaar) kan even niet op de naam van oefening komen . ook 12. 12 , 8 , 8

dan bankdrukken met machine zo zwaar dat ik er maar 5 reps uithaal dan rust en dan weer 5 tot ik bij de 25 ben

Pec deck heet die oefening.

Dit 1 keer in de week?

Terug
Naar boven