- Waardering
- 307
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
incline bench press 12 , 12 , 8 , 8
decline bench press 12 , 12 , 8 , 8
machine voor borst (waar je ellebogen 90 graden staan en je tegen kussens duwt zegmaar) kan even niet op de naam van oefening komen . ook 12. 12 , 8 , 8
dan bankdrukken met machine zo zwaar dat ik er maar 5 reps uithaal dan rust en dan weer 5 tot ik bij de 25 ben

Wij hadden op onze oude gym ook zo'n apparaat, het principe van een smith, maar toch gewoon ff andersWat moet ik me hier dan bij voorstellen als je geen smith hebt?![]()
Zit bankje aan vast, twee handgrepen aan elke kant, je hoeft zelf niet te balanceren met de stang.. Standaard flat, en je kan bankje verstellen tot inclineIk zou hem eruit gooien, zie tips in mijn vorige postjuist ! die bedoel ik ,. met 2 handgrepen aan machine vast en je hoeft geen balans te houden ..
Ach, voor de leek op straat zal je 95k er best buff uitzienik ga het wijzigen ! hopen dat ik dan progressie krijg want baal er wel een beetje van dat borst achterloopthad net het idee dat ik on the right road was
![]()
Is je dieet op orde? Met 95 k moet je wel op zo' n 4000-4500 kc's zitten...Dieet is DE key to growth, realiseer je dat goed.. Genoeg eten = groeien, te weinig eten is stilstaan. Ik merkte veel positiefs van brood vervangen door rijst of pasta. Check ff de voedingssectie voor info over dieet!ik ben daarmee weer bezig gegaan .. volg nu wwel een redelijk dieet maar wil het nog meer optimaliseren , gaat alleen niet zo erg hard want heb daar een beetje moeite mee , maar moet goedkomen hoop ik

stuur maar, ik geef wel commentaarin ieder geval allen bedankt voor de tips . ik heb heel m`n voedings schema in excel staan . misschien dat iemand mij wat kan helpen met dingen die er nog extra bij moeten kwa voedsel ? dan stuur ik het excel bestand gewoon naar diegene en dan kunnen er evt dingen bij gezet worden .
grtzzzz