AndroidHealthClinic

even voorstellen + pics

Misschien eens een tijdje 1 keer per week doen?

Decline bench press weg.
Flat bench press met een losse barbell doen (ipv in de smith)
Incline in de smith (meer nadruk kunnen leggen op borst)
Dumbbells proberen eventueel.

Just my 2 cents.

• Topic Starter Topic Starter
oke ik snap je ongeveer ... de decline dus weg en daarvoor komt flat met een barbell in plaats? waarom niet gewoon met de normale stang van bankdruk dan ?

incline in de smith ... die hebben wij niet ik doe dat altijd met losse stang gewoon .

decline doe ik trouwens met dumbbells ..vergeten er bij te zetten

Goeie schouders, maar borst lijkt zowel van voor als zijkant achter de lopen. Steekt weinig uit bij de side chest... Anyway, in je borstschema die pec dec eruit halen en vervangen voor flat of incline dumbbell flyes. Die laatste bankdruk met machine eruit halen (3 benchpress oefening is overkill in een borsttraining), voor een (incline) dumbbell fly. Die benchpress en incline bench press om de paar weken afwisselen met een dumbbell bench press of dumbbell incline bench press, hoog in de herhalingen blijven. Eventueel die flyes af en toe afwisselen met een dumbbell pullover, en je borst gaat zeker goedkomen. Je schouders springen er wel uit man, met je armen. Blijven gainen!

incline bench press 12 , 12 , 8 , 8

decline bench press 12 , 12 , 8 , 8

machine voor borst (waar je ellebogen 90 graden staan en je tegen kussens duwt zegmaar) kan even niet op de naam van oefening komen . ook 12. 12 , 8 , 8

dan bankdrukken met machine zo zwaar dat ik er maar 5 reps uithaal dan rust en dan weer 5 tot ik bij de 25 ben

Wat moet ik me hier dan bij voorstellen als je geen smith hebt? :p

Wat moet ik me hier dan bij voorstellen als je geen smith hebt? :p
Wij hadden op onze oude gym ook zo'n apparaat, het principe van een smith, maar toch gewoon ff anders :P Zit bankje aan vast, twee handgrepen aan elke kant, je hoeft zelf niet te balanceren met de stang.. Standaard flat, en je kan bankje verstellen tot incline

chestpress mss

juist ! die bedoel ik ,. met 2 handgrepen aan machine vast en je hoeft geen balans te houden ..

ik ga het wijzigen ! hopen dat ik dan progressie krijg want baal er wel een beetje van dat borst achterloopt ??? had net het idee dat ik on the right road was ;)

ik ga het wijzigen ! hopen dat ik dan progressie krijg want baal er wel een beetje van dat borst achterloopt ??? had net het idee dat ik on the right road was ;)
Ach, voor de leek op straat zal je 95k er best buff uitzien ;) Is je dieet op orde? Met 95 k moet je wel op zo' n 4000-4500 kc's zitten...

ik ben daarmee weer bezig gegaan .. volg nu wwel een redelijk dieet maar wil het nog meer optimaliseren , gaat alleen niet zo erg hard want heb daar een beetje moeite mee , maar moet goedkomen hoop ik

Kassebouw!!!!!!! hoe issut vent ouwe pikkebaas

ik ben daarmee weer bezig gegaan .. volg nu wwel een redelijk dieet maar wil het nog meer optimaliseren , gaat alleen niet zo erg hard want heb daar een beetje moeite mee , maar moet goedkomen hoop ik
Dieet is DE key to growth, realiseer je dat goed.. Genoeg eten = groeien, te weinig eten is stilstaan. Ik merkte veel positiefs van brood vervangen door rijst of pasta. Check ff de voedingssectie voor info over dieet!

ken je me niej meer uit llorret we hebbe kk veel pils gezope same , henkie

Ey gozer, jij was met die groep westlanders in Lloret he. Grappig om ineens trainingslog van je te zien. Ik was er ook met Vincent onder andere, die gozer werkt bij paar maten van je volgens mij.

Goede progressie man, nou nog die benen knallen.
Hoeveel doe je onderhand op squat en deadlift?

Trouwens die Henk moet je niet serieus nemen :p

in ieder geval allen bedankt voor de tips . ik heb heel m`n voedings schema in excel staan . misschien dat iemand mij wat kan helpen met dingen die er nog extra bij moeten kwa voedsel ? dan stuur ik het excel bestand gewoon naar diegene en dan kunnen er evt dingen bij gezet worden .

grtzzzz

in ieder geval allen bedankt voor de tips . ik heb heel m`n voedings schema in excel staan . misschien dat iemand mij wat kan helpen met dingen die er nog extra bij moeten kwa voedsel ? dan stuur ik het excel bestand gewoon naar diegene en dan kunnen er evt dingen bij gezet worden .

grtzzzz
stuur maar, ik geef wel commentaar

De tieves wat zie jij eruit zeg, je lijkt wel een ****ing plakboek.

Post eens een foto van je rug, ik ben wel benieuwd hoe die tattoo is geworden, dat is een groot stuk man.

Knap dat je 110 kan duwen vanuit je triceps?

Succes met je trainingen.

Terug
Naar boven