MuscleMeat

Even voorstellen,

Rangeboy005

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
68kg
Vetpercentage
7%
Hoi,

Ik ben 17 jaar, 1,81 lang en ik weeg 67 kilo,

Ik heb geen grammetje vet aan mijn lichaam, ik had laatst een vetmeting gedaan en toen had ik rond de 6% vet,

Ik doe de opleiding Sport en bewegen op het CIOS in breda, Mijn profiel waar ik me in wil gaan specializeren is Fitness :cool:

Ik sport erg veel op school en doe zelf natuurrlijk ook aan fitness, nu al ongeveer iets langer als een jaartje, sinds me 15e. Ik train pas echt seriuus sinds een half jaartje en nog niet met alle spiergroepen, Borst biceps, triceps en bovenrug wel al seriuus. Sinds kort ook schouders.

Ik train me benen niet met fitness, omdat ik op school veel looptrainingen heb. Ik loop wel veel ook op me eigen sportschool op de loopband.

Mijn probleem is dat ik bijna niet aankom in gewicht,
Het is neit zo dat ik geen massaopbouw zie, ik zie het beetje bij beetje dikker worden, maar ik snap niet waarom ik neit zwaarder word,

Het gewicht dat ik nu ongeveer aan ben gekomen is van 63, kg naar 67 kg,

Ik train standaart op zaterdag in de week, en meestal 1 - 2 keer doordeweeks als mijn studie dit toelaat,

Ik ben op dit forum gekomen via mijn stageadres,

Ik hoop op reacties en misschien tips ?

Gr Ferdi :)

tips:

1) Dit is ook meteen de BELANGRIJKSTE:
Eten, eten en nog eens eten. Als je niet makkelijk aankomt ben je een zogenaamde hardgainer en moet je dus extra veel eten. Eet volgens een redelijk vast schema, waarbij je 6 goede maaltijden per dag hebt
2) train met een goed schema. Hierbij horen ook de benen. Van lopen zet je namelijk geen spiermassa aan!
3) train met een vast schema, en probeer 3 keer per week te gaan. Regelmaat is belangrijk
4) voldoende rust tussen je trainingen

• Topic Starter Topic Starter
Super bedankt voor je reactie,