AndroidHealthClinic

Even voorstellen

Zoja

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Hoi Allemaal,

Wil me even voorstellen: ben Zoja 36 jaar oud, 1.74 lang ,70 kg
Ooit als tienermeisje Pumping Iron gezien en wow wat vond ik dat interessant!

Na diverse sporten, 12 jaar geleden aan krachttraining begonnen. Halterbankje,dumbbells gekocht,ingeschreven bij de sportschool en beginnen maar! Wist toen nog niks van voeding,schemas etc, Het ging me niet snel genoeg (gespierd eruit zien )dus heb er snel de brui aan gegeven. Oef wat was ik onwetend!

Nu sinds oktober 2011 weer begonnnen (als je van weer beginnen mag spreken) Heb vele magazines verslonden en veel gelezen op diverse forums (vooral hier).

Mijn doel is om gespierder te worden. Ik volg op dit moment mijn 2e schema fullbody opgesteld door mijn sportschool! Ik ben niet geheel ontevreden met de resultaten,zie dat mijn lichaam er wat strakker uit ziet. Ik train alleen op de machines,uiteraard wil ik graag losse gewichten opnemen in me schema! Het fullbody principe echter bevalt me wel,train 2 x in de week!

Wil graag mijn schema die ik aan het opstellen ben, hier aan jullie voorleggen zodat ik tips en aan/opmerkingen kan krijgen! Word dus vervolgd.

Afijn ik vind het leuk om hier alle verhalen te lezen en kennis en motivatie op te doen! Thanksss!

Laatst bewerkt:
Welkom en succes !

werken met de hatlter en dumbbells is gewoon veel leuker dan al die machines. 'k ben benieuwd wat je ervan gaat maken!

• Topic Starter Topic Starter
Dank jullie! Zal proberen om vandaag schema te plaatsen.

Hoe is je voeding nu eigenlijk? Welkom trouwens en veel succes!

Ben ook benieuwd naar je voedings- en trainingsschema (voeding>training)

Welkom hier Zoja
Er komen steeds meer vrouwen op dit Forum en daar worden wij mannen blij van
Het BB virus raak je echt niet kwijt hoor :) eenmaal besmet is altijd besmet
Goed streven om gespierder te worden want dan blijf je in de regel ook slanker :)
Vrouwen zijn vaak bang dat ze gespierd worden (waarom toch)
Mooie gespierde vrouwen benen en een strakke kont dat is toch mooi
En echt zo gespierd als een Top bodybuilder wordt je ook niet zomaar (zelfs ik niet)
Je werkt nu hoofdzakelijk met machines? Dat is niet slecht hoor, goed om je spieren en pezen weer te laten wennen. Daarna kan je makkelijker met losse gewichten aan de gang.
Veel plezier hier

• Topic Starter Topic Starter
Hoi hoi, 

Bedankt voor jullie reacties! Ik kwam er helaas niet aan toe om eerder te reageren. Zal me schema die ik in gedachte heb posten! Voedingsschema..... Eet te rommelig nu... Ik weet het ti's net zo belangrijk.

Welkom Zoja :)

Succes met al je doelen en wellicht kunnen we je nog van pas zijn bij eventuele vragen.

Terug
Naar boven