AndroidHealthClinic

Even voorstellen

zusje81

Novice
Waardering
0
Lengte
1m64
Goedemorgen allemaal,

Ik ben Suzanne en lees al een tijdje mee om informatie in te winnen.

Doe al een paar jaar krachttraining nadat ik jaren paard heb gereden (jaja omschakeling).
Doe 3x per week kracht en 1 x per week kickboksen, met cardio heb ik veel moeite maar zo nu en dan lukt het :D

Sinds een jaar ben ik er steeds bewuster mee bezig, ook met voeding.
Ben nu 13 kg afgevallen en ben nu echt serieus aan het trainen.

Ik blijf lekker meelezen ook al zie ik soms door het bomen het bos niet meer.

Fijne dag allemaal!

Welkom Suzanne.

Heb je al in de ring gestaan?

Welkom en succes met je doelen :)

haha hele coole omschakeling! Van het brave paardrijden naar het fanatieke trainen in de sportschool :)

Welkom en veel succes!

welkom. succes met je doelen

Welkom en succes!

Wat is je doel met krachtraining?
Bodybuilding of gewoon fit worden/blijven?

• Topic Starter Topic Starter
Welkom en succes!

Wat is je doel met krachtraining?
Bodybuilding of gewoon fit worden/blijven?

Vooralsnog is mijn doel vetverbranding en meer spierdefinitie, lijkt mij erg leuk om een keer aan een bikini competitie mee te doen.
Maar dat doel is nu nog ver weg ;)

haha hele coole omschakeling! Van het brave paardrijden naar het fanatieke trainen in de sportschool :)
Hangt er ook beetje vanaf wat ze heeft gedaan, ik zou niet alle takken van de paardensport braaf noemen ;)

TS, leuke omschakeling inderdaad! En als je een beetje fanatiek getraind heb met paardrijden zul je een flink sterke core hebben ontwikkeld, gaat je zeker helpen bij fitness! Veel succes

• Topic Starter Topic Starter
Hangt er ook beetje vanaf wat ze heeft gedaan, ik zou niet alle takken van de paardensport braaf noemen ;)

TS, leuke omschakeling inderdaad! En als je een beetje fanatiek getraind heb met paardrijden zul je een flink sterke core hebben ontwikkeld, gaat je zeker helpen bij fitness! Veel succes

Braaf was het zeker niet, alles wel gedaan.
Ook altijd naast het dagelijks rijden, fitness gedaan (KT maar dan niet fanatiek) en op een gegeven moment paardrijden afgebouwd en gestopt en nu 5 jaar steeds met tussenpose KT aan het doen en nu sinds een klein jaar steeds actiever en meer op de voeding.

Mijn core is stabiel en mijn benen zijn denk ik aardig ontwikkeld door dat knolhobbelen.

goodluck

Wauw, knap dat je zoveel bent afgevallen :)
Welkom op het forum!

dressuur is extreem braaf, western daarentegen is wel badass :)

Hoi succes met je doelen en leuke avatar groetjes

Terug
Naar boven