Ik lees hier al een tijdje mee, en heb me nu maar eens aangemeld zodat ik hier ook vragen kan stellen of kan reageren.
Ik ben Dennis, 27 jaar en kom uit leiden. Ik ben de laatste jaren best wat aangekomen, dus ben ik een half jaar geleden serieus begonnen met kickboksen en krachttraining. Toen ik begon woog ik 84 kilo, en nu redelijk stabiel rond de 76,5. Ik wil liever nog meer afvallen om wat droger te worden aangezien ik nog best een zwembandje heb
. Ik kickboks 3 keer in de week, en op andere dagen sporadisch krachttraining. Mijn doel is om droger te worden, en op ten duur ook meer krachttraining te doen en groter te worden, mits het niet al te veel van mijn explosiviteit af gaat.
Sportieve groet, Dennis
Ik ben Dennis, 27 jaar en kom uit leiden. Ik ben de laatste jaren best wat aangekomen, dus ben ik een half jaar geleden serieus begonnen met kickboksen en krachttraining. Toen ik begon woog ik 84 kilo, en nu redelijk stabiel rond de 76,5. Ik wil liever nog meer afvallen om wat droger te worden aangezien ik nog best een zwembandje heb
. Ik kickboks 3 keer in de week, en op andere dagen sporadisch krachttraining. Mijn doel is om droger te worden, en op ten duur ook meer krachttraining te doen en groter te worden, mits het niet al te veel van mijn explosiviteit af gaat. Sportieve groet, Dennis