MuscleMeat

ex-bodybuilder, 39, loses battle with liver cancer

Leverkanker door steroïde:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23411809

Idem:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22934212

Ik kan u nog tientallen wetenschappelijke studies bezorgen over steroïde-gerelateerde kanker, maar vind ze niet meteen terug.

Op de website van National Toxicology Program http://ntp.niehs.nih.gov/pubhealth/roc/roc13/index.html kan je ook studies lezen over kanker veroorzaakt door versterkende middelen.

Nog even dit:
Je onderschrift Ik ben een beest is een typisch waanbeeld bij gebruikers van anabole steroïden.

Gaat hier over 2 case-studies bij zwaar misbruik, slimmerd.

Erg, maar welke idioot gaat er dan ook zo leven? Dat heeft -net als die poptart idioten- toch ook helemaal niets meer met bodybuilding temaken

Las het gisteren, naar bericht.

De insinuatie met BB is wel overdreven, zulke dingen gebeuren helaas dagelijks zonder aanwijsbare reden.

RIP

Erg, maar welke idioot gaat er dan ook zo leven? Dat heeft -net als die poptart idioten- toch ook helemaal niets meer met bodybuilding temaken
Ik streef gewoon een gezonde leef- en voedingspatroon na dat bestaat uit veel groenten en fruit. Ik ben geen fan van medicijnen, laat staan van versterkende middelen. En toch ben ik een blok graniet zonder die rotzooi.

Ik streef gewoon een gezonde leef- en voedingspatroon na dat bestaat uit veel groenten en fruit. Ik ben geen fan van medicijnen, laat staan van versterkende middelen. En toch ben ik een blok graniet zonder die rotzooi.

Neem aan dat je wel je eigen moestuintje hebt dan.

Leuk voor je, ik ken verschillende mensen die altijd gezond leven en eten, mezelf incluis, die toch kanker hebben gekregen. Veel vormen staan volledig los van levenwijze en zelfs erfelijke factoren. AAS zijn ook green grote oorzaak van kanker,in de uitzondering gaat het dan ook over belachelijke dosissen orals en leverkanker als gevolg.

Leuk voor je, ik ken verschillende mensen die altijd gezond leven en eten, mezelf incluis, die toch kanker hebben gekregen. Veel vormen staan volledig los van levenwijze en zelfs erfelijke factoren. AAS zijn ook green grote oorzaak van kanker,in de uitzondering gaat het dan ook over belachelijke dosissen orals en leverkanker als gevolg.

Ik mag toch hopen dat het duidelijk is dat deze kerel aan het trollen is, met zijn 'sportieve' cellen :roflol:

Als je dit over jezelf gaat zeggen moet je toch snappen dat niemand je meer serieus gaat nemen.

Plaats aub eens een foto.....ik denk namelijk eerder dat je je hebt versproken en dat je bedoeld ''een blok kaas''.

Ik geloof overigens best dat zeer overdreven gebruik van vooral orals zeker leverkanker kan veroorzaken op de lange termijn. Hoge doseringen groeihormoon voor zeer lange periodes lijken me ook aardig gevaarlijk voor de ontwikkeling van kanker.

In de wijk waar ik woon gebruikt ook iemand al enkele jaren anabolica in combinatie met krachttraining. Hij (35 jaar) ziet zo geel als een citroen door deze middelen. Vandaag of morgen krijgt hij te horen dat hij leverkanker heeft, de sukkelaar.

In de wijk waar ik woon gebruikt ook iemand al enkele jaren anabolica in combinatie met krachttraining. Hij (35 jaar) ziet zo geel als een citroen door deze middelen. Vandaag of morgen krijgt hij te horen dat hij leverkanker heeft, de sukkelaar.

nou nou gaat het

Shiiiit

Wel triest voor de man,ook voor zijn kind en vrouw die hij achterlaat. Overigens ben ik het ermee eens dat je
Ook als je gezond leeft vanalles kan krijgen. Veel is gewoon genetisch bepaald en bij andere dingen werk je er zelf
Aan mee.

Nou dat is snel geëscaleerd, hier hou ik me buiten.

:popcorn:

De 1-2-3 vuistregel is dat het inderdaad verstandig is deze steroïden niet bij sport of voor figuurverbetering te gebruiken.
De regel op dit forum is om te weten waarover je het hebt en niet uit je nek te lullen. En niet als een debiel te gaan kuren zonder de nodige kennis.

Terug
Naar boven