MuscleMeat

exacte reden voor AS gebruik

Bezoekers in dit topic

Zeg Falcon, je bent tegen as en je hebt wel zo'n anabolen freak als avatar.

Ik vind dat verantwoord as gebruik moet kunnen. Als naturel kom je erg snel op een soort plateau, waardoor het lijkt alsof je niet meer vooruitgaat en dan wordt het ook minder leuk om te trainen als je geen vooruitgang ziet.

AS kunnen dan net weer die prikkeling geven waardoor je weer fanatiek gaat trainen en dat je weer een stapje hoger komt.

En die nadelen van as vind allemaal een beetje overdreven want ik denk dat een ongezonde levens sT slechter voor een mens is.
En wat denk je van al die medicijnen die mensen slikken, dat is pas slecht voor je. Een asperientje is net zo slecht voor je lever als een tab. dbol
 
Originally posted by Garret
Zeg Falcon, je bent tegen as en je hebt wel zo'n anabolen freak als avatar.
Klopt, ik zag aan mijn aantal posts dat ik een avatar kon kiezen en toen vond ik dit wel een leuke.. een beetje hypocriet, dat weet ik ;) . Maar ik heb nooit gezegd dat ik helemaal tegen AS was, maar ik ben er tegen als mensen al op hele jonge leeftijd of met zeer weinig trainingservaring al aan de AS gaan. Juist omdat er naturel nog zo veel te halen is en je toch enige risico's loopt bij het gebruik. En als je 1 kuurtje doet, oke. Maar meestal worden dat er steeds meer en dat is volgens mij wel slecht voor je, vandaar... Het blijft hoe dan ook je eigen keuze.


Originally posted by Garret

Ik vind dat verantwoord as gebruik moet kunnen. Als naturel kom je erg snel op een soort plateau, waardoor het lijkt alsof je niet meer vooruitgaat en dan wordt het ook minder leuk om te trainen als je geen vooruitgang ziet.

Wat noem jij snel? Is dat na 1 jaar, 2 jaar of 10 jaar? Want volgens mij kun je heel wat jaren naturel trainen voordat je op een plateau zit, maar daar hebben we al eens een thread aan gewijd :)

Originally posted by Garret
Een aspirientje is net zo slecht voor je lever als een tab. dbol

Lijkt me heeel stug.. Een aspirientje is ook vast niet goed voor je, maar zoals je het nu zegt...
 
Wat noem jij snel? Is dat na 1 jaar, 2 jaar of 10 jaar? Want volgens mij kun je heel wat jaren naturel trainen voordat je op een plateau zit, maar daar hebben we al eens een thread aan gewijd

Ik denk dat dat voor iedereen verschillend is. Ik had na 6 jaar het gevoel dat ik niet meer vooruitging. Tuurlijk ga je wel langzaam vooruit maar je wilt gewoon wat sneller vooruit gaan. Dus het heeft toch wel iets te maken met ongeduld. En ik vind dat je met as er mooier uit gaat zien. Daarmee bedoel ik een wat mooiere spieropbouw, en voller! Maar dat is natuurlijk ook weer persoonlijk

(het wordt wel erg persoonlijk vandaag):)


En ik ben ook geen voorstander van onbeperkt as gebruik, vooral niet op jonge leeftijd. Maar het blijft toch een persoonlijke keuze en mijn mening is dat de schade best wel meevalt als je maar weet waar je mee bezig bent. Ik heb namelijk nog nooit bijwerkingen gehad. En als ze komen weet ik wat ik moet doen.

Daarom vind ik het belangrijk dat er goede informatie wordt gegeven aan potentiele as gebruikers, via dit forum, en dat we niet gaan zeggen van "moet je niet doen", want ze doen het evengoed wel.

Wat betreft die aspirine, ik weet dat ik een beetje overdreven heb maar 6 aspirine's per dag slikken kan al leverschade veroorzaken. Zie bijsluiter
Drank maakt ook de lever kapot en ongezond eten belast de lever ook extra.
En natuurlijk is dbol slecht voor je maar er zijn ook zoveel ander dingen die slecht voor je zijn, dus we moeten ook niet overdrijven.
 
Originally posted by Garret

Wat betreft die aspirine, ik weet dat ik een beetje overdreven heb maar 6 aspirine's per dag slikken kan al leverschade veroorzaken. Zie bijsluiter
Drank maakt ook de lever kapot en ongezond eten belast de lever ook extra.
En natuurlijk is dbol slecht voor je maar er zijn ook zoveel ander dingen die slecht voor je zijn, dus we moeten ook niet overdrijven.

Zoveel mensen zullen er niet aan de 6 aspirines per dag zitten en als ze het wel doen is daar een duidelijk aanwijsbare (medische) reden voor. Anders zouden ze het niet doen.
AS heeft meer bijwerkingen dan alleen de lever. Ik vraag me af in hoeverre het voor jezelf acceptabel is om je aan dat soort extra risico's bloot te stellen. Maar dat is inderdaad een persoonlijke keuze. Ik zal ook niemand daarop veroordelen ofzo, maar erover discussiëren kan geen kwaad. Ook voor de toekomstige gebruikers die dit forum bezoeken.
 
Back
Naar boven