- Lid geworden
- 28 mei 2005
- Topic Starter
Het makkelijkst is even invoegen (rechts klikken op het nummer van de regel waar je wilt invoegen), dat moet goed gaan (uitgezonderd dat je je schema weer moet aanpassen).
Moeilijke versie:
In excel staat onder het menu 'invoegen' (insert) een menu 'naam' (name) en daarin de optie 'defineer' (define). Ik heb zelf een engelse excel versie dus het kan zijn dat het iets anders wordt genoemd.
Je krijgt een venster met daarin de verwijzing 'Tabel'. Klik op Tabel, hieraanvast zit een bereik, die loopt tot 970 ofzo, en dit kun je wijzigen naar 1000.
Bij mij ziet het er zo uit:
=Calorietabel!$A$1:$H$973
Dit wordt dan
=Calorietabel!$A$1:$H$1000
Na deze wijziging moet je toegevoegde product werken.
Ik heb het niet eerder opgemerkt, want als je iets invoegt dan wordt deze aanpassing automatisch gedaan.
Moeilijke versie:
In excel staat onder het menu 'invoegen' (insert) een menu 'naam' (name) en daarin de optie 'defineer' (define). Ik heb zelf een engelse excel versie dus het kan zijn dat het iets anders wordt genoemd.
Je krijgt een venster met daarin de verwijzing 'Tabel'. Klik op Tabel, hieraanvast zit een bereik, die loopt tot 970 ofzo, en dit kun je wijzigen naar 1000.
Bij mij ziet het er zo uit:
=Calorietabel!$A$1:$H$973
Dit wordt dan
=Calorietabel!$A$1:$H$1000
Na deze wijziging moet je toegevoegde product werken.
Ik heb het niet eerder opgemerkt, want als je iets invoegt dan wordt deze aanpassing automatisch gedaan.