AndroidHealthClinic

Exclusive whey of micro whey protein isolate?

Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Heb enkele maanden een weightgainer gebruikt. Zou nu eens even overschakelen naar een whey. Zou mijn extra koolhydraten (die ik normaal uit weightgainer haal) uit mijn voeding halen (havermout enzo).

Nu ben ik aan het twijfelen. Twee shakes, goede prijs/kwaliteit. Welke zou ik best nemen:

Exclusive whey ( 50euro voor 4,5 kg (= 160 servings :o))

Samenstelling per dosering (28 gram)
Eiwit: 23
Koolhydraten:3,3 gram
Vet:1,65 gram

Samenstelling per 100 gram
Eiwit: 82 gram
Koolhydraten:11 gram
Vet:5,0 gram

OF

Micro whey protein isolate ( 37 euro voor 2000 g (= 71 servings))
BCAA (23% van de totale eiwit fractie)
Verhouding essentiële: niet essentiële aminozuren = 46:54
Voedingswaarde per 100 gram Naturel smaak
Energie 379 kcal
Eiwitten 93 gram
Koolhydraten 2.1 gram
Vet max. 0.5 gram
Mineralen 2,2 gram

Voedingswaarde per dosering van 28 gram (1 maatschep)
Energie 106 kcal
Eiwitten 26.3 gram
Koolhydraten 0.6 gram
Vet max. 015 gram
Mineralen 0.55 gram

Hopelijk kan er mij iemand wat helpen!
Laatste bevat wel lekker veel eiwitten (en isolate), maar eerste is zo goedkoop, dat ik gerust vier shakes per dag kan nemen (ipv drie) om eiwittekort aan te vullen, probleem is wel dat ik bij de eerste shake iets meer vet binnen heb..!
grtzzz

Laatst bewerkt:
Exclusive whey heb ik nu net een pot van op. De smaak is prima, maar je raakt er ontzettend opgeblazen/vol van. Las ook ergens dat het meer een weightgainer is.

Als je dan toch voor een goedkope eiwit gaat, is whey pro van bodylab misschien een idee? Bevalt mij in ieder geval goed.

Je neemt 4 shakes op een dag!? In hoeverre haal jij je eiwitten dan uit voeding? Of zijn dit trainingsdagen?

• Topic Starter Topic Starter
Neen
Normaal drie shakes per dag.
Maar aangezien er in de exclusive whey minder eiwitten zitten dan in de isolate, zou ik er vier kunnen nemen...!

grtz

ik neem de micro isolate, kijk eens naar de prijs bij 3/5 emmers, een stuk voordeliger en je neemt toch 3shakes per dag. de emmers kunnen gesloten meer dan een jaar bewaard blijven

Kijk eens naar Basic Bulk Whey. Lekker goedkoop en meer dan goed genoeg. Schuimt en klontert niet, is gewoon prima kwaliteit.

Terug
Naar boven