MuscleMeat

Executie van Saddam Hoessein zal gefilmd worden

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
Waardering
13
Executie van Saddam Hoessein zal gefilmd worden

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De executie van de terdoodveroordeelde vroegere Iraakse president Saddam Hoessein wordt door de Iraakse regering op videotape vastgelegd, zo heeft het Amerikaanse tv-station CBS gemeld.

Volgens CBS worden de laatste levensmomenten van de vroegere dictator gefilmd, van het ondertekenen van de laatste beschikkingen door de rechter tot het ophangen zelf. Het is onduidelijk of een en ander op de Iraakse staatstelevisie te zien zal zijn.

De executie wordt bijgewoond door Iraki's, leden van de regeringscoalitie en afgevaardigden uit het buitenland.

De precieze datum van de executie wordt niet bekendgemaakt, om mogelijke oproer bij aanhangers van het vroegere staatshoofd te vermijden.

Saddam werd op 5 november tot de doodstraf veroordeeld wegens misdaden tegen de mensheid in een sjiitisch dorp in de jaren tachtig. (belga/hln)

Wie kan er Al Jazeera ontvangen? ;)

Jup ik moet zeggen hij staat wel stylish op die foto ... zou hij geposeerd hebben? zou zo voor Ralph lauren kunnne werken...

Ze hadden hem gewoon gelijk moeten neermaaien toen hij uit die bunker kwam lopen.....

Dat is nog eens mooie televisie!

???

Waarom moeten ze die shit filmen, zodat bush zich er lekker op af kan rukken?

Maak die kerl gewoon van kanten zonder een show van te maken of sluit hem levenslang op om ophef te voorkomen.

toch wel vaag zeg..dat iemand over wie je al zooooooooolang dingen hebt gehoord en zelfs in de geschiedenisboeken over gelezen hebt opgeknoopt gaat zien worden :o

leuk hebben ze weer wat ronselvideomateriaal

Ik ben die saddam wel gaan waarderen in de loop der tijd.

op welk(e) punt(en) zoal?

Roept alleen meer aggressie uit; leuk om hem te vernederen, maar het heeft alleen negatieve effecten.
De haat van de Oosterse landen tegenover het Westen neemt toe, zoals voorspelt.

ja die kans lijkt me bij deze vrij groot helaas

ik vind het maar raar dat ze het filmen, er zal wel veel opstand door komen als iedereen het komt te zien

Het wordt gefilmd om te voorkomen dat figuren als jij nog jarenlang roepen dat hij nog leeft net als Elvis.

figuren als jij? heb ik ooit gezegt dat Elvis nog leeft? dat 2pac nog leeft?

Waar je dat nou weer op basseerd ik weet niet??? je bent gewoon een beetje vaag denk ik

Have a brainy day, Martie!

Terug
Naar boven