MuscleMeat

expert voor massa kweken?

• Topic Starter Topic Starter
Als je voedingsschema 3x niets is dan zullen de supps ook niet veel toevoegen.

Kijk je hoeft niet elke dag of 3x op dag rijst te eten. Maar denk gewoon simpel naar over dingen. Laat de cola en bier staan pak water. Eet 1x in de week een cheat meal (mac ofzo) en verder rest gewoon groente, rundvlees, vis, kip etc. Zorg dat je goed ontbijt hebt met bijv brinta, havermout of bepaalde cornflakes. Pak in plaats van ijs kwark. laat de zak chips staan. En zo kunnen we nog wel even door gaan.

Eiwitten heb je nodig om spierherstel te krijgen dus meer kracht + volume. De rest heb je nodig om je motertje te laten lopen. Heb je te weinig dan val je wat af. Heb je extreem te weinig dan word je eiwitten ook weg getrokken en maak je dus geen spierweefsel meer aan maar zelfs kans op afbraak. En eetje te veel dan kom je aan. En groeien betekent gewoon eten (maar dan wel op manier dat het goed is). Ik weet 100% zeker dat er hier op forum of wel stickies staan er over of mensen die zelf hen voedingsschema hebben gepost. Bekijk het en leer er wat van.

kijk dit zijn dingen waar ik wat mee kan!! bedankt

maar wat je zegt met eet i.p.v ijs kwark enzo dat begrijp ik ook heel goed maar ik eet voor de rest heel gezond (ben chefkok van beroep) eet geen chips! eet gewoon goeie maaltijden groente, vis vlees aardappels rijst etc..... alleen heb ik wel een cola probleem hahaha maar ik bedoel er maar mee dat ik niet van plan ben om de 2 uur 2 sneetjes brood met kipfilet naar binnen te werken! ik krijg ook genoeg eiwitten binnen per dag los van de shakes! mijn gewicht blijft ook altijd rond de 96 kilo al 3 jaar ofzo!

maar ik zal proberen om te minderen met de cola
nogmaals bedankt!!

Chefkok?En je snapt het principe van voedingswaarden en caloriebehoeften blijkbaar niet.
Intredasting.

wat is daar mis mee brah? hier heb ik aardig gespierde benen van gekregen

precies perfecte oefeningen voor de beenspieren ik schoot met een snelheid van 121 km per uur vorig jaar op zon snelheidsmeter zonder ooit de beenspieren te hebben getraind in de sportschool!!!!

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 01:03 ----------

Chefkok?En je snapt het principe van voedingswaarden en caloriebehoeften blijkbaar niet.
Intredasting.

ik ben geen opgeleide dieetist ofzo

facepalm.gif

De kans dat TS 'n troll is lijkt me vele malen groter dan dat het 'n r*tard is met 'n IQ van <70 (uitgaande van 'n normaalverdeling is de kans circa 2%).

Ik zeg troll.

precies perfecte oefeningen voor de beenspieren ik schoot met een snelheid van 121 km per uur vorig jaar op zon snelheidsmeter zonder ooit de beenspieren te hebben getraind in de sportschool!!!!

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 01:03 ----------

ik ben geen opgeleide dieetist ofzo

stoer man kun je ook een bal plaatsen lijkt me iets belangrijker
en bijna niemand hier is een opgeleide dieetist en toch snappen de meeste het principe van voedingswaarde/behoefte je kunt stickies lezen wist je dat

blijf me verbazen dat mensen er zo serieus op ingaan

anders ik wel Krakatoa

stoer man kun je ook een bal plaatsen lijkt me iets belangrijker
en bijna niemand hier is een opgeleide dieetist en toch snappen de meeste het principe van voedingswaarde/behoefte je kunt stickies lezen wist je dat

heey vriend ik ben nu voor het eerst bezig met het bodybuilding gebeuren jullie zijn al wat jaartjes verder daarom snappen de meeste mensen de principe van voedingswaarde!! ik ben sinds vorige week lid van dit forum dus sorry dat ik er nog niet veel van begrijp!!

en ik speel nu 21 jaar voetbal dus denk dat ik wel een bal kan plaatsen!!! hahah ben ik nu nog stoerder?

Laatst bewerkt:
Forever ecto

hallo ik ben sinds kort begonnen met fitnessen na een lange tijd nou wil ik dat fitness er een beetje uit halen! en serieus aan het werk gaan dus echt groeien als een ''beer'' ik ben ook aan de shake's en andere creatine goedjes en kom elke keer afgebeuld die sportschool uit ga echt elke keer tot het uiterste!

maar nou is mijn vraag aan iemand die er echt goed verstand van heeft: die dus echt een beetje een anabolen look heeft (of gebruikt) wat ik het beste kan doen op de dagen dat ik bezig ben!

doe het nu als volgt: zonder al die namen van de apparaten want die weet ik niet!!

maandag: borst, triceps, buik
dinsdag: rust
woensdag: rug, biceps, buik
donderdag: rust
vrijdag schouders, beetje benen (want voetbal ook nog), buik
zaterdag en zondag ook rust

alle reps zijn 12, 10, 8, 6

maar hoe vaak moet ik herhalings doen dus setjes?
en hoeveel oefeningen per spiergroep?

de ene zegt mij dit weer op die sportschool en de andere dat word er knettergek van!! de een is nog dunner als de ander dus totaal geen verstand van massa kweken!!

daarom wil ik graag dat een expert mij het allemaal even een beetje uitlegt van wat ik het beste kan doen en niet de eerste de beste die vakantie medewerker is op een sportschool!!!!!!!

hoop snel van iemand te horen gr tim

is een foto van een jaar geleden ben nu iets breder maar het schiet niet op sinds 4 weken fulltime aan de shake's!

Ik denk dat dit één van de betere threads is op DBB:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/krachttraining-veel-reps-weinig-reps-210675/

Vooral post 18 is héél nuttig. De tegenstrijdige info die je hoort wat betreft herhalingen en setjes... wel al die mensen hebben gelijk en ongelijk. Gelijk hebben ze wanneer ze zeggen 8-12reps is voor massa. 12-20 uithouding, 1-5 kracht, enz... ongelijk hebben ze als ze zeggen dat je steeds, altijd en overal 8-12reps moet trainen en steeds een x aantal sets moet halen. Het is de synthese van al deze stellingen waar de waarheid in zit. Je moet ALLE (relevante) repranges coveren gedurende bepaalde periodes (maw periodiseren/cyclisch progressief variëren/ what's in a name...).

Verder zou ik nog wachten met shakes en creatine totdat je weet vooruitgang te plannen en te maken én je doelen systematisch haalt. Denk zolang je dit niet kan supps, of medische hulpmiddelen, of zelfs boven onderhoud gaan eten een lage toegevoegde waarde hebben

heey vriend ik ben nu voor het eerst bezig met het bodybuilding gebeuren jullie zijn al wat jaartjes verder daarom snappen de meeste mensen de principe van voedingswaarde!! ik ben sinds vorige week lid van dit forum dus sorry dat ik er nog niet veel van begrijp!!

en ik speel nu 21 jaar voetbal dus denk dat ik wel een bal kan plaatsen!!! hahah ben ik nu nog stoerder?

eigenlijk wel;) ik ben ook pas 3 maanden bezig en 2 weken lid van het forum maar ik heb me wel ingelezen voor ik allerlei supplementen begon

ik ken ook mensen die hun hele leven op voetbal zitten en nog steeds geen bal kunnen plaatsen dus 21 jaar zegt niets

maar zoals ik al zei ga dan eerst even stickies lezen om het principe erachter te snappen

Tja denk dat vriendelijkheid hier wel beetje ver te zoeken is zo af en toe. Ben op dit forum net pas actief en als je dan ziet als iemand iets vraagt dat er dan zo reactie komt. Reageer dan niet want daar heeft die meer aan als dat je hem afzeikt.

BB is een sport apart het is niet eten, slapen en de sportschool nee er komt veel meer kijken. Want wil je aankomen dan moet je weten wat je verbruikt en daar op schema maken dat meer inneemt dan verbruikt. Je hebt geen Kcal alleen nee je hebt vetten, vitamine eiwitten en nog veel meer.

Is slim om als je er echt wat mee wilt je er in te verdiepen. Dus stickies lezen maar je kan ook keer boek kopen desnoods 2de hans. En als iemand er net in komt hoef je niet alles te weten want dat komt vanzelf wel.

En als je cola wilt drinken tja dat kan betekent ook wel weer dat je meer moet bewegen + dat water beter de afval stoffen wegspoelt uit je lichaam.

@inktim puntjes die je op internet maar even moet opzoeken of op forum:
Voeding - Wat verbruik je wat heb ik nodig en wat is slimmer om te laten (op google vind je zo snel al antwoorden)
Rust - Hoeveel rust heeft grote spier en kleine spier nodig
Werking van spierstelsel - Weet elke spieren met elkaar werken welke niet.

Als je die dingen al beetje basis van weet kom je al een groot end en ver kom je overtraining, ondervoeding en blessures.

Waarom vriendelijk zijn tegen een troll...

@supersized,

Had gehoopt dat je met 23j wel volwassen was en iedereen in zen waarde liet. Maar ga er verder niet op in want anders moet ik me eigen niv naar beneden gaan trekken voor die onzin.

@supersized,

Had gehoopt dat je met 23j wel volwassen was en iedereen in zen waarde liet. Maar ga er verder niet op in want anders moet ik me eigen niv naar beneden gaan trekken voor die onzin.

Je komt niet vaak op internet hé? Dit topic is gestart door een overduidelijke troll. Omdat je kennelijk niet weet wat dat betekent, hier de uitleg: http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_%28Internet%29

"In Internet slang, a troll is someone who posts inflammatory, extraneous, or off-topic messages in an online community, such as an online discussion forum, chat room, or blog, with the primary intent of provoking readers into an emotional response or of otherwise disrupting normal on-topic discussion."

Als het na de opmerkingen over 'aan de shakes zijn', andere creatine goedjes, fulltime aan de shake's, noemen dat hij erbij voetbalt dus minder benen hoeft te doen, op zoek zijn naar mensen met anabolen look, braggen over beenspieroefeningen met voetbal en over snel schieten nog niet duidelijk was dan weet ik het ook niet meer.

Laatst bewerkt:
@Anthem,

Het gaat mijn niet om dat het echt, nep of wat dan ook voor onzin is. Gaat gewoon om punt als je niks beters te zeggen hebt dat je dan beter niks zegt. Want de waarde dat iemand troll typt of iets anders is evenveel als iemand die een onnodige discussie neerzet.

Terug
Naar boven