inktim
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 97kg
Als je voedingsschema 3x niets is dan zullen de supps ook niet veel toevoegen.
Kijk je hoeft niet elke dag of 3x op dag rijst te eten. Maar denk gewoon simpel naar over dingen. Laat de cola en bier staan pak water. Eet 1x in de week een cheat meal (mac ofzo) en verder rest gewoon groente, rundvlees, vis, kip etc. Zorg dat je goed ontbijt hebt met bijv brinta, havermout of bepaalde cornflakes. Pak in plaats van ijs kwark. laat de zak chips staan. En zo kunnen we nog wel even door gaan.
Eiwitten heb je nodig om spierherstel te krijgen dus meer kracht + volume. De rest heb je nodig om je motertje te laten lopen. Heb je te weinig dan val je wat af. Heb je extreem te weinig dan word je eiwitten ook weg getrokken en maak je dus geen spierweefsel meer aan maar zelfs kans op afbraak. En eetje te veel dan kom je aan. En groeien betekent gewoon eten (maar dan wel op manier dat het goed is). Ik weet 100% zeker dat er hier op forum of wel stickies staan er over of mensen die zelf hen voedingsschema hebben gepost. Bekijk het en leer er wat van.
kijk dit zijn dingen waar ik wat mee kan!! bedankt
maar wat je zegt met eet i.p.v ijs kwark enzo dat begrijp ik ook heel goed maar ik eet voor de rest heel gezond (ben chefkok van beroep) eet geen chips! eet gewoon goeie maaltijden groente, vis vlees aardappels rijst etc..... alleen heb ik wel een cola probleem hahaha maar ik bedoel er maar mee dat ik niet van plan ben om de 2 uur 2 sneetjes brood met kipfilet naar binnen te werken! ik krijg ook genoeg eiwitten binnen per dag los van de shakes! mijn gewicht blijft ook altijd rond de 96 kilo al 3 jaar ofzo!
maar ik zal proberen om te minderen met de cola
nogmaals bedankt!!

ik ben ook pas 3 maanden bezig en 2 weken lid van het forum maar ik heb me wel ingelezen voor ik allerlei supplementen begon