TomTomTomTom
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Anthem,
Het gaat mijn niet om dat het echt, nep of wat dan ook voor onzin is. Gaat gewoon om punt als je niks beters te zeggen hebt dat je dan beter niks zegt. Want de waarde dat iemand troll typt of iets anders is evenveel als iemand die een onnodige discussie neerzet.

heey jongens ik ben niet dit topic begonnen om me lekker te gaan vermaken met alle discussies hier ik kan er ook niet veel aan doen dat ik er geen verstand van heb!!
daarom heb ik me hier aangemeld omdat hier wel mensen zijn die er verstand van hebben! weet ik veel wat sticky's zijn!!! ja nu weet ik dat!!
maar als ik mensen daar mee erger is dat hun probleem die mogen best reageren! vind ik ook wel grappig! maar er zijn er ook genoeg mensen die de tijd nemen om het even uit te leggen dat hadden ze ook niet kunnen doen!!
heey jongens ik ben niet dit topic begonnen om me lekker te gaan vermaken met alle discussies hier ik kan er ook niet veel aan doen dat ik er geen verstand van heb!!
daarom heb ik me hier aangemeld omdat hier wel mensen zijn die er verstand van hebben! weet ik veel wat sticky's zijn!!! ja nu weet ik dat!!
maar als ik mensen daar mee erger is dat hun probleem die mogen best reageren! vind ik ook wel grappig! maar er zijn er ook genoeg mensen die de tijd nemen om het even uit te leggen dat hadden ze ook niet kunnen doen!!