jeanpiston
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 497
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bekende Youtube-filosoof Stefan Molyneux over de aanslagen in Brussel. Lange video, maar als je de tijd hebt, zeker de moeite waard.

Welke cult? Dat hij als blogger veel abonnees heeft bedoel je?
Bekende Youtube-filosoof Stefan Molyneux over de aanslagen in Brussel. Lange video, maar als je de tijd hebt, zeker de moeite waard.
Jaaa! Genocide is een feestje! Jij moet jezelf even achter je oren gaan krabben.Sommigen hier staan echt zo ver van de werkelijkheid af.
Snap het dan, we hebben een bevolkingsgroep die ons uit het diepst van het hart haat. De enige oplossing is een grote schoonmaak houden. Hardhandig, grootschalig en liever vandaag dan morgen.
Jij bent ook voor minimumstraffen zeker? *zucht*Dader terroristische aanslag had eigenlijk nog in de cel moeten zitten...
DEEL DIT BERICHT EN MAAN DE POLITICI AAN OM EINDELIJK WERK TE MAKEN VAN EEN STRENG STRAFBELEID
ANOTHER WARNING VIDEO OF BELGIAN JIHADIST WHO SAYS ISIS WILL ESTABLISH SHARIA IN BELGIUM AND WILL DOMINATE THE WORLD
I tell you now the only solution to against ISIS attacks is “all citizens must be fully armed without relying on hopeless governments and slow police forces who only appears after attacks, not before. I mean, after we all die in streets.” Arm yourselves citizens. Governments can do nothing for you.
Momenteel is het maar een deel van de moslims, maar als er een genocide tegen alle moslims zou komen dan heb je niet 1 groep terroristen maar WW3. En ik kan me wel een beetje voorstellen dat dat veel erger gaat worden dan dat het al is, misschien wel handig gezien de overpopulatie dan.Welke cult? Dat hij als blogger veel abonnees heeft bedoel je?
Ik denk dat jij Ayn Rand ook onder de noemer cult zou plaatsen dan. Voor mij zijn dit gewoon mensen die goed kunnen redeneren en spreken. Het interesseert mij niet dat zij de stempel 'cult' krijgen, ik denk dat dat grotendeels gebaseerd is op onwetendheid en/of afgunst. Maar ik wil hem gerust blogger noemen ipv filosoof, maakt me weinig uit eigenlijk. Net zoals ik sommige zakenmensen betere economen vind dan de personen die zich (professioneel) econoom noemen.
Dat verklaart echt veel van jouw onzin. Het is leuk geweest maar ik ga me hier echt niet meer mee bezighouden, ik heb een gewonde van de aanslag in mn vriendenkring.Volgens mij moet jij jezelf ff achter je oren krabben, ik heb het helemaal nergens over een genocide.Jaaa! Genocide is een feestje! Jij moet jezelf even achter je oren gaan krabben.
ANOTHER WARNING VIDEO OF BELGIAN JIHADIST WHO SAYS ISIS WILL ESTABLISH SHARIA IN BELGIUM AND WILL DOMINATE THE WORLD
I tell you now the only solution to against ISIS attacks is “all citizens must be fully armed without relying on hopeless governments and slow police forces who only appears after attacks, not before. I mean, after we all die in streets.” Arm yourselves citizens. Governments can do nothing for you.