- Waardering
- 7.449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Achterlijk ventje ben je toch ook he. Snap je nou niet dat IS een bende gangsters zijn die de wereld willen veroveren met een achterlijke interpretatie van de islam en alle vrijheden en rechten van mensen willen kapotmaken en dat geen enkel land deze kanker wilt laten verder groeien?Belgie valt isis aan.
Isis valt belgie aan.
Zo simpel is het folks.
Kheb alles opnieuw gelezen, het lijkt wel alsof je van de pot gerukt bent.
Isis valt belgie aan, omdat belgie isis aanvalt. Ik snap niet hoe je zoiets simpels niet kan begrijpen. Forumbeunhaas galen begreep het zelfs, dus kom op joch
Islam loopt gewoon ver achter op ons geloof. Denk dat het rond 600 was dat Islam echt verspreid werd. Dat is dus 600 jaar later dan de 'profeet' Jezus.
Je moet bedenken dat wij in het Westen rond het jaar 1400 nog volop bezig waren met kruistochten en heksen verbranden.

Absoluut niet, de kruistochten waren al lang en breed afgelopen en de heksenjacht moest nog beginnen. For the record.![]()
Heb ik gedaan in mijn eerdere reply's, vindt het gewoon even storend dat er dan precies pietlullig wordt gedaan over het exacte jaartal waarin de kruistochten tot een eind kwamen.
Absoluut niet, de kruistochten waren al lang en breed afgelopen en de heksenjacht moest nog beginnen. For the record.![]()

Helsenjacht was gewoon een dekmantel om ongehoorzame wijven uit het veld te ruimen. Goeie oude tijd.

Dat Islam primitieve opvattingen heeft en misbruikt wordt om zwakke geesten aan te zetten tot dit soort misdaden.
Verder heb ik in latere reply's aangegeven dat ik me vragen stel of dit soort zwakke geesten (met extremistische primitieve gedachten) wel passen binnen onze maatschappij want dat die in veel gevallen niet meer van overtuiging veranderen.
Het feit dat de kruistochten in 1300 of 1400 eindigden, kan weinig mensen iets schelen denk ik maar toch leuk dat er dan net daarover een reply komt.
Zo duidelijk?
Sommigen hier staan echt zo ver van de werkelijkheid af.
Snap het dan, we hebben een bevolkingsgroep die ons uit het diepst van het hart haat. De enige oplossing is een grote schoonmaak houden. Hardhandig, grootschalig en liever vandaag dan morgen.
Nog wel helaas.Mee eens, maar helaas leven we in een enorm passieve westerse wereld..