- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker voorbij lopen met je koffertje terwijl er een opgeblazen persoon op de grond ligt.
Wat moet je dan?Lekker voorbij lopen met je koffertje terwijl er een opgeblazen persoon op de grond ligt.
Alleen benieuwd.Zat net even door FB te scrollen en kwam een pagina van pownews tegen wat mijn aandacht wel trok. http://www.powned.tv/nieuws/foto/2016/03/twitter_fuck_brussel_want_anka.html
Ben benieuwd hoe de mensen hier eigenlijk daar over denken? Waarom is het wereld nieuws als het in parijs en brussel gebeurt, maar 'minder' erg als het Turkije gebeurt? Terwijl er daar ook paar aanslagen zijn geweest afgelopen paar weken.
Ben zelf geen turk hoor inb4 mensen gaan reagerenAlleen benieuwd.
Die aanslag in Ankara bracht 106 doden op. Dat is toch aanzienlijk meer dan BelgieVolgens mij was daar één aanslag waarbij een persoon zich midden in een straat opblies en twee mensen om het leven kwamen. Nu was het op een vliegveld met 14 doden en 80+ gewonden en in een metrostation met 20 doden en 50+ gewonden. Logisch dat dit groter in het nieuws komt. Niet dat wat er in Turkije is gebeurt niet erg is maar het is simpelweg minder. Daarbij zullen aanslagen in landen zoals België, Frankrijk, Nederland en ga zo maar door altijd groter in het nieuws gebracht. Daarbij weet je nu ook niet hoeveel dit in het Turkse nieuws komt.
. Ik snap je punt dat het in Europese landen nou eenmaal groter is dan in Turkije maar toch wel raar imo.Volgens mij was daar één aanslag waarbij een persoon zich midden in een straat opblies en twee mensen om het leven kwamen. Nu was het op een vliegveld met 14 doden en 80+ gewonden en in een metrostation met 20 doden en 50+ gewonden. Logisch dat dit groter in het nieuws komt. Niet dat wat er in Turkije is gebeurt niet erg is maar het is simpelweg minder. Daarbij zullen aanslagen in landen zoals België, Frankrijk, Nederland en ga zo maar door altijd groter in het nieuws gebracht. Daarbij weet je nu ook niet hoeveel dit in het Turkse nieuws komt.
Als je niet weet wat er in de koran staat, waarom lijkt het je dan sterk?
Kun je je dus voorstellen hoe weinig het in het nieuws is geweest hier. Niet dat ik volop het nieuws volg. Eigenlijk belachelijk natuurlijk vage wereldDie aanslag in Ankara bracht 106 doden op. Dat is toch aanzienlijk meer dan Belgie. Ik snap je punt dat het in Europese landen nou eenmaal groter is dan in Turkije maar toch wel raar imo.
Vroeger geloofden heel veel mensen dat de aarde plat was.
Heeft het iets te maken met het feit dat die zichzelf niet wereldwijd massaal opblazen?Er zijn ook wel gekke christenen, maar die worden niet zo het nieuws in geforceerd.
Zat net even door FB te scrollen en kwam een pagina van pownews tegen wat mijn aandacht wel trok. http://www.powned.tv/nieuws/foto/2016/03/twitter_fuck_brussel_want_anka.html
Ben benieuwd hoe de mensen hier eigenlijk daar over denken? Waarom is het wereld nieuws als het in parijs en brussel gebeurt, maar 'minder' erg als het Turkije gebeurt (Ankara en Istanbul)? Terwijl er daar ook paar aanslagen zijn geweest afgelopen paar weken.
Ben zelf geen turk hoor inb4 mensen gaan reagerenAlleen benieuwd.
Geen idee, vond het wel een vreemd gezicht. Er was net op tv ook een man die lekker bij een incheckbalie leek te chillen terwijl iedereen in paniek rondkroop.
En dat B&F fatsoenlijke whey verkocht. Marc gelooft dat als één van de weinige dbb'ers nog steeds. Hieruit blijkt dat hij een r*tard is.Vroeger geloofden heel veel mensen dat de aarde plat was.
Jij kan vast heel goed lezen