AndroidHealthClinic

Nieuws Extra zetel naar de PVV/Wilders

The Xtralarge

Huge Freak
Waardering
457
Lengte
1m95
Massa
120kg
Vetpercentage
12%
ZATERDAG 10 OKTOBER 2009

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Extra zetel EP naar PVV

De PVV krijgt de extra zetel in het Europees Parlement waarop Nederland recht heeft als het Verdrag van Lissabon in werking treedt. Het kabinet heeft dat vrijdag besloten. Tweede en Eerste Kamer moeten zich nog over het wetsvoorstel uitspreken.

Nederland heeft nu 25 zetels in het Europarlement, maar dat worden er volgens het nieuwe EU-verdrag 26. Na de Europese verkiezingen in juni ontstond onduidelijkheid over de vraag aan welke partij die zetel zou toevallen.
Het kabinet kiest op voorstel van staatssecretaris Ank Bijleveld van Binnenlandse Zaken voor een rekenmethode waardoor de PVV de gelukkige is. De partij van Geert Wilders komt daarmee op vijf zetels in het Europarlement.
Fractieleider Marianne Thieme van de Partij voor de Dieren is ,,verbaasd'' over het kabinetsbesluit. Volgens haar zou de extra zetel aan haar partij moeten toevallen. Die haalde bij de verkiezingen net te weinig stemmen om in het Europarlement te komen.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2009/10/extra_zetel_ep_naar_pvv.html

Marianne Thieme is echt een gestoord mens.

Go wilders!!!

Thieme moet niet zo huilen.

Fractieleider Marianne Thieme van de Partij voor de Dieren is ,,verbaasd'' over het kabinetsbesluit. Volgens haar zou de extra zetel aan haar partij moeten toevallen. Die haalde bij de verkiezingen net te weinig stemmen om in het Europarlement te komen.

En dan oprecht verbaasd zijn?! Dan heb je pas écht geen bestaansrecht meer!

Alsof de PVV met die zetel erbij wel wat gaat bereiken...

Ik weet hoe hij aan zijn inspiratie komt..
2qnr4wj.gif

Marianne Thieme.....................

facepalm.jpg

Waarom is iedereen hier altijd zo negatief over de Partij voor de Dieren? Ik zou er zelf niet op stemmen maar het is toch best te waarderen dat er een partij is die zich puur richt op dierenleed? Het bestaan van een dergelijke partij met dan kennelijk toch een aardige achterban is toch wel een signaal uit de maatschappij dat we beschaafder om zouden moeten gaan met dieren, is toch een sympathiek streven op zich?

Waarom is iedereen hier altijd zo negatief over de Partij voor de Dieren? Ik zou er zelf niet op stemmen maar het is toch best te waarderen dat er een partij is die zich puur richt op dierenleed? Het bestaan van een dergelijke partij met dan kennelijk toch een aardige achterban is toch wel een signaal uit de maatschappij dat we beschaafder om zouden moeten gaan met dieren, is toch een sympathiek streven op zich?

Marianne Thieme had hier natuurlijk gewoon haar mond moeten houden. Het is uitgerekend, nu komt ze een beetje over als een sore loser.
Daarbij ben ik niet zo'n fan van one-issue partijen. Of dit nou gaat over islamisering of dierenleed.

Ja dat wel ja, totdat je je wat meer in die partij gaat verdiepen.. Hele bouwputten stil leggen enzo omdat er misschien 1 of ander vogeltje eitje zit uit te broeden.
Ik ben echt een dierenvriend hoor, maar wel in het redelijke.

De partij voor de dieren is gewoon te extreem, als het aan Marianne Thieme ligt betalen we straks 10x zoveel voor een kipfiletje of een lekker biefstuk :fuu:

Femke is trouwens ook veel leuker.

De partij voor de dieren is gewoon te extreem, als het aan Marianne Thieme ligt betalen we straks 10x zoveel voor een kipfiletje of een lekker biefstuk :fuu:

Inderdaad, dit soort extremistische standpunten moeten met de grond gelijk gemaakt worden.

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:05 ----------

Femke is trouwens ook veel leuker.

Ik zou het "hitten" hoor.

Leuke vrouw die Femke inderdaad.

Ik ben het eens met Klaaswitz eens voor de verandering :roflol:

---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

Dat is wel triest ja. Dat mens moet zich bezighouden met mishandelde dieren enz niet met slachtdieren.

Terug
Naar boven