Fitness Seller

Nieuws Daar gaat weer een speerpunt, uitbreiding EU door PVV geaccepteerd

Bezoekers in dit topic

Die vrouw aan het begin doet me een beetje denken aan een verlegen meisje dat erg zenuwachtig is voor haar spreekbeurt over paarden.


Volgens mij doet ze heel erg haar best om niet te laten blijken dat ze nog moet uit hijgen van het rennen, dan ga je zo vreemd spreken.
 
Laatst bewerkt:
Zou ook nog kunnen.

Ik heb het trouwens niet afgekeken, want het was nou niet echt veel nieuws.
 
Nee klopt, als je een beetje ingelicht ben vertelt hij weinig nieuws. Ik zie het dan ook meer als linkse cabaret met een hoog waarheidsgehalte. Wilde de lezing bijwonen maar ik zat volledig vast voor Utrecht waarna m'n tomtom me ook nog straten in liet rijden die niet meer bestonden, ben dan ook maar weer rechtsomkeer gegaan..
 
Laatst bewerkt:
Dat zou ook wel een redelijke ramp voor Europa zijn anders.
 
Ik heb ook wel eens de gelegenheid gehad om naar een lezing van hem te gaan. Maar je typeert het goed idd. Hij is zo erg een karikatuur van zichzelf geworden. Bovendien denk ik dan dat ik tussen allemaal mensen zit die naar van Rossen gaan om hem op zijn karakteristieke manier te horen zeiken.
 
Er zijn dan ook betere tijdsbestedingen dat lezingen van hem bij te wonen, doe er wat mee zou ik zeggen.
 
Allejezus die lezing is gewoon niet uit te kijken zeg. Heeft er niemand een samenvatting van het verhaal want ik zit nu al een half uur te kijken en nog steeds geen info gekregen.
 
Slecht cabaret, zonde van de tijd om naar te kijken.
 
Onze eigen nederlandse

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
huidige economie proberen te consilideren, geld spenderen dat je nog niet eens hebt geeft alleen maar meer problemen...een extra belasting op iets dat al reeds te zwaar belast is blijft een slecht idee volgens mij...
 
Laatst bewerkt:
Ik ben blij dat de PVV een minderheidsregering mogelijk maakt. Rechts Nederland klapt in haar handjes maar daarbij zijn een aantal zaken heel helder voor de kiezer geworden. Veel linkse stemmer zijn zo dom geweest om op de PVV te stemmen omdat ze een aantal linkse standpunten hadden gegijzeld. Wat een farce is dat geworden.

Lang hoeven we niet te wachten op de val van dit eventuele kabinet. Wat een risico durft Rutte te nemen om voor een minderheidskabinet te gaan en daarbij de hulp van Wilders te vragen. Een daad van een wanhopige man. Dit wordt een mooie tijd. :D
 
[/COLOR]Tags: eu, geaccepteerd, hakbar, israel, pvv, speerpunt, turkije, uitbreiding, wilders, zionisme

Ehh???

Rood voor ****en met de tags, oh wacht dat was ik zelf. :D

Sjonge jonge, die TAGs.. :o :roflol:

On-topic, tactiek van Wilders. Mocht het ooit misgaan, dan zal hij in ieder geval zeggen dat hij er alles aan gedaan heeft. Zoiets zal het wel gaan worden..
 
Het kabinet zal niet zo snel vallen maar dit kabinet gaat wel het CDA nog verder uithollen en wat dat betreft is een rechts kabinet een zegen. Het CDA heeft alleen maar te verliezen nu ze intern verdeeld raken vanwege deelname aan dit kabinet.
 
Het kabinet zal niet zo snel vallen maar dit kabinet gaat wel het CDA nog verder uithollen


Dit roep ik al twee maanden, om diezelfde reden kan ik nog steeds niet geloven dat ze bij het CDA zo in de war zijn dat dit er ook echt van gaat komen.
 
Dit roep ik al twee maanden, om diezelfde reden kan ik nog steeds niet geloven dat ze bij het CDA zo in de war zijn dat dit er ook echt van gaat komen.

Verhagen, die verkoopt zijn eigen moeder nog aan Israel als hij maar mag meeregeren met zijn zionistenvriend.
 
Het kabinet zal niet zo snel vallen maar dit kabinet gaat wel het CDA nog verder uithollen en wat dat betreft is een rechts kabinet een zegen. Het CDA heeft alleen maar te verliezen nu ze intern verdeeld raken vanwege deelname aan dit kabinet.

Allemaal aannames.
Toen de christen-democraten in Oostenrijk, rond de milleniumwisseling, met Haider's partij een coalitie vormden werd hetzelfde scenario geschetst. Wat volgde bij de volgende verkiezingen was juist een monsteroverwinning voor de ÖVP en uiteindelijk een marginalisering voor de FPÖ.

Op de politiek is totaal geen peil te trekken.
 
Ik ben niet heel erg ingewijd in de Oostenrijkse binnenlandse politiek maar was het niet zo dat Haider's partij nogal geteisterd werd door allerlei incidenten en schandalen?
 
Ik ben niet heel erg ingewijd in de Oostenrijkse binnenlandse politiek maar was het niet zo dat Haider's partij nogal geteisterd werd door allerlei incidenten en schandalen?

Jazeker, en dat is ook een van de hoofdredenen dat zijn partij(en) het uiteindelijk niet waar kunnen hebben maken.
In Nederland kan het dubbeltje beide kanten opvallen, komt er gerommel in de PVV (bijv. met Brinkman) dan is er grote kans dat het CDA de volgende winnaar wordt. Ontstaat er narigheid binnen het CDA, dan zijn zij het juist die de klappen op gaan vangen. Maar blijven beide partijen stabiel en weten ze hun gezamelijke beleid goed te verkopen naar de burger dan is het vrijwel zeker dat er opnieuw een centrum-rechtse coalitie komt.

Alleen de toekomst zal het kunnen uitwijzen.
 
Is het daarbij ook niet zo dat ze in Oostenrijk destijds enkel die populistisch-rechtse partij hadden en een rechts-conservatieve partij vergelijkbaar met het CDA en misten zij niet een grote liberaal-rechtse stroming zoals hier vertegenwoordigd door de VVD?
 
Back
Naar boven