MuscleMeat

extreme conditie opbouwen

timopo

Novice
Waardering
0
hallo ik heb een redelijke conditie en een rustpols van 55
maar ik wil nou egt een goede egt hele goede conditie op gaan bouwen met een rustpols van 40 heeft iemand tips

misschien moet je hier op t forum een beetje rondkijken en dan met een eigen voorstel komen, dan zullen mensen je wat meer specifieke tips kunnen geven.

succes!

extreem veel conditietraining doen misschien?

Lijkt me logisch zoals Huntelaar al zei.. Veel conditietraining.
Mag ik overigens vragen waarom je dit wil?

:roflol: egt w3llll :roflol:

veel uithouding moet je doen. echte uithouding, dus niet vlug lopen. minstens 5 keer per week gedurende een uur. en misschien zelfs één keer per week een duurloop van 2 a 3 uur. ik heb ooit ook een rustpols gehad van 45. als je van jezelf al een lage pols hebt en aanleg voor uithoudingssporten is dit geen utopie. enkel zien dat als je bvb altijd gaat lopen, dat je geen kwetsuren krijgt. één keer per week weerstandtraining of vlugge intensieve duurloop van 30 tot 45 minuten is genoeg.

Een goede conditie willen hebben snap ik wel, maar waarom een bepaalde hartslag?
De een kan met net zo'n goede conditie als de ander een hogere rustpols hebben dan. Maar voor een betere conditie, veel cardio he! Dan gaat je rustpols ook vanzelf omlaag.

Terug
Naar boven