XXL Nutrition

Faal log

Wanneer kun je weer deadliften? Nice train. Ben benieuwd naar je voeding eet je op rust en tainingsdagen hetzelfde?

• Topic Starter Topic Starter
Maandag

Bench Press:

5 x 5 x 60kg

- Heb m'n bench techniek even onder de loep genomen(filmpje van Dave Tate), ging sommige reps echt heel smooth en sommige reps wat minder. Moet het nog even optimaliseren. Borst wordt hierbij wel echt stukken minder gebruikt.

Incline DB Press:

6 x 30kg
8 x 26kg
10 x 22kg

Smal Bankdrukken:

7 x 45kg
6 x 45kg
6 x 45kg

7/10

Extra: 2 sets Kabel Crossover x pomp

Qua gewichten wel lekker, bench-techniek werkte ook lekker. Het is alleen echt geen doen om te benchen met een technogym bench bankje. Denk dat ik over een paar maanden naar een andere gym ga als ik nog steeds serieus bezig ben.

Voeding Maandag

- 4 boterhammen met kipfilet + 1 eierkoek
- proteïne shake

Trainen

- portie pesto pasta, 75 gram havermout + whey + fruit, 500 gram kwark met fruit, eierkoek, 7 rijstwafels, portie fruitsalade, 500 gram optimel kwark (Dit allemaal in 1 zitting van een uur, jezus wat zit ik nu vol)

Macro's: +- 2550 kcal, 180 gram Eiwit, 380 gram carbs, 35 gram vet

Onderhoud op werkdagen is 3000 kcal, dus nog onder onderhoud. Vrijdag wel een echte refeed.

Tsjonge, wat een grote maaltijd! Met bak kwark enkel zit ik al vol..

11,5% al, nice! Ga je nog progressie pics posten? Mooi om te zien altijd.

Tsjonge, wat een grote maaltijd! Met bak kwark enkel zit ik al vol..

11,5% al, nice! Ga je nog progressie pics posten? Mooi om te zien altijd.
Haha went vanzelf. Denk dat ik over 2 weken een pic post, hoop dan rond 10% te staan.

Hoe gaat het met trainen? Hoeveel gram visolie neem je per dag en hoeveel iu vitd3 eigenlijk?

jon 3 gram op trainingsdagen, 5000 iU vitd3 elke dag!

Laatst bewerkt:
Voeding Zaterdag

- 2 whey muffins(60 gram whey, 2 eieren, cacao, scheutje melk)
- 250 gram kwark + cacao
- 400 gram kip + marinade, broodje, 500 gram kwark + cacao, kom soep met groente en gehakt

Supps: 6 gram visolie, 5000iU vitD3, multivitamine(ziek vandaag), animal flex pack

Macro's: 1750 kcal, 240 gram eiwit, 90 gram carbs, 50 gram vet

Beterschap. Ben zelf ook ziekjes. Nog best veel carbs op rustdag? Ik zit zelf no carb dit weekend.

Interessant, bedankt. Ik zit vrij hoog in vetten en no carb, misschien dat ik anders moet aanpakken. Hoe kun je trouwens weten of een refeed is gelukt?

Interessant, bedankt. Ik zit vrij hoog in vetten en no carb, misschien dat ik anders moet aanpakken. Hoe kun je trouwens weten of een refeed is gelukt?

Is prima hoor. Je zou eventueel de laatste maaltijd wat carbs kunnen toevoegen. Maar als je vetpercentage zoals die van jou rond de 13% ligt denk ik niet dat dat heel veel verschil gaat maken. Een fatsoenlijk cal tekort is dan het belangrijkst!

Pfoe, ik zorg gewoon dat ik +- 500 kcal boven mijn onderhoud heb gegeten die dag, wat minder eiwit dan normaal, erg weinig vet en heel veel carbs. Als ik me daar aan heb gehouden is m'n refeed dag geslaagd ;) Maar echt weten doe ik het natuurlijk niet.

Haha, want ik dacht dat glycogeen werd gevuld en je gewoon heel vol uitzag. En door de serotinine een feel-good dag hebt.

Haha, want ik dacht dat glycogeen werd gevuld en je gewoon heel vol uitzag. En door de serotinine een feel-good dag hebt.

Ik vind mezelf er na een refeed dag altijd slecht uitzien omdat ik dan een vochtballon ben.

Dat feel-good gevoel heb ik nog nooit bewust meegemaakt, maar moet zeggen dat ik ook nooit chagerijnig ben als ik low carb eet.

Voeding Zondag

- 2 whey muffins(60 gram whey, 2 eieren, cacao, beetje melk)
- 275 gram kip + wat marinade, 2 gebakken eieren
- 500 gram kwark + cacao, 1 stuk fruit

Macro's: +-1550 kcal/ 190 gram eiwit, 60 gram koolhydraten, 60 gram vet

Supps: 6 gram visolie, Multivitamine, 5000iUvitd3, animal flex

Oh jij gebruikt geen havermout, baksoda, kwark voor je whey muffin? Ik heb vandaag ook die siliconen bakjes gehaald, wil wel even experimenteren. Of is dit de magnetron whey?

Oh jij gebruikt geen havermout, baksoda, kwark voor je whey muffin? Ik heb vandaag ook die siliconen bakjes gehaald, wil wel even experimenteren. Of is dit de magnetron whey?

De magnetron whey ;)

Muffin recept doe ik net als wazzup: 75 gr havermout, 75 gr bloem, zoetstof, theelepel bakpoeder, 150 gram yoghurt, 1 ei, geweekte rozijnen, koekkruiden

Hm lastig recept, en bij de magnetron whey doe je alles in een bakje (inc. cacao) en dan roeren? Welke whey gebruik je trouwens, heb hier zelf de berry blast. Fruitsmaken zijn niet zo lekker had ik gelezen.

---------- Post toegevoegd Sun 4 Mar 2012 om 16:37 ----------

Kan het ook met casseine? Heb hier een choco sample.

Hm lastig recept, en bij de magnetron whey doe je alles in een bakje (inc. cacao) en dan roeren? Welke whey gebruik je trouwens, heb hier zelf de berry blast. Fruitsmaken zijn niet zo lekker had ik gelezen.

Precies. Voor de magnetron muffin gebruik ik ice coffee smaak. Geen idee, nooit geprobeerd.

Fijn een reden om weg te gaan daar! Blij dat het niks ernstigs is en je gewoon verder kan trainen.

Hoe ga je precies die laatste 4 weken doen? Daar ben ik wel geïnteresseerd in. Je gaat dus 3x refeeden, 500kcal boven onderhoud op trainingsdagen? Wat is daar nu nut van? Is 2x niet voldoende?

ga gewoon crossfitten daar man ;D

Terug
Naar boven