AndroidHealthClinic

Faal log

een goede belt met een ketting erdoorheen gaat nooit kapot :p

• Topic Starter Topic Starter
Waar haal ik zo'n ketting dan?

geen idee, bouwzaak of zo, gewoon simpele ketting met een sluit dingetje om te vast te maken en los te halen

UB Push

Incline DB Press

5.5 x 34kg (net niet)
7 x 28kg
7 x 26kg

Seated DB Press

7 x 22kg
9 x 18kg
7 x 18kg

Flat DB Press

7 x 30kg
12 x 24kg 20/30 sec rust --> 6 x 20kg

Incline Cable Flye

9 x 15kg per arm
12 x 10kg per arm

Smal Opdrukken

11 x bw
7 x bw
6 x bw

Lateral DB Raise

15 x 8kg
13 x 8kg + 5 partials

Gewichten nauwelijks/niet gestegen tov vorige UB Push training. Verleden training was na een halve werkdag en vandaag heel veel gewerkt, was erg moe/futloos dus dat verklaart de boel. Ook gestopt met creatine, kan ook de oorzaak zijn

Voeding

- 75 gram havermout, 30 gram whey, 1 banaan
- 3 boterhammen met kipfilet
- 3 boterhammen met kipfilet
- 4 boterhammen met kipfilet + appel + banaan
- 2 bakken pleur
- proteïne shake
- pasta met beetje garnalen + salade
- 100 gram havermout + 30 gram whey + rozijnen + boterham
- 500 gram kwark

Vandaag Rug, Rear Delt, Traps en Biceps. Omdat m'n dipbelt kapot is en ik alleen trainde, moest ik zelf een dumbbell tussen m'n benen doen met optrekken. Ging voor geen meter. Na de 1e set wist ik al dat het qua kracht niks zou worden, dus heb wat minder op gewicht gefocust. Uiteindelijk toch een hele lekkere training geworden, ook weer eens een pomp in m'n rug, best lekkur. Mentale PR want normaal gesproken verkloot ik de training altijd en heb ik geen zin meer wanneer de 1e oefening k*t gaat.

Chin Ups 2 sets
Latpulldown wijde hammer greep 4 sets
T-Bar row 4 sets
Facepull 3 sets + 1 dropset
DB Shrugs 2 sets
Biceps 4 sets

Voeding

- 75 gr havermout, 30 gr whey, banaan
- 4 boterhammen met kipfilet
- 400 mg caffeine en 2 bananen

trainen

- broteine shake
- 4 boterhammen met kipfilet + groente
- bord rijst + kerrie + groente + kip
- havermout muffins
- 500 gr kwark

Ziet er goed uit! en je bent zeker goed aan het bijhouden, ik zit nu in een rus week dus geen trainen :S, oh 40kg standing calf raises is niet zo heel veel ik vind 200kg lpas zwaar worden of bedoel je geen seated?

Ziet er goed uit! en je bent zeker goed aan het bijhouden, ik zit nu in een rus week dus geen trainen :S, oh 40kg standing calf raises is niet zo heel veel ik vind 200kg lpas zwaar worden of bedoel je geen seated?

yo thanks.

Haha is inderdaad ook niks, maarja who cares about calf raises. Had btw ook al een half jaar geen kuiten getraind.

aan je kuiten te zien heb je nog nooit kuiten getraind :trollface:

jo

Laatst bewerkt:
Oja even m'n calf routine voor de komende 6 weken zodat ik het ook daadwerkelijk ga doen:

2x per week onderstaande, 1x voor benen training en 1x na een willekeurige training:

- 5 sets van 5 met Standing Calfraises*
- 3/4 sets van 8-10 reps met Seated Calfraises**

* 2 seconde pauze onderaan, explosief omhoog, 1 seconde vasthouden bovenaan, 3 seconde negatief. Zware sets en elke training verhogen wanneer dat kan. 3 minuten pauze tussen sets.
** 2 seconde pauze onderaan, 2 seconde omhoog, kort vasthouden bovenaan, 2 seconde negatief. 60-90 seconde tussen sets. Alles tot faillure.

Incline DB Press

6 x 34kg
8 x 28kg

Seated DB Press

6 x 24kg
8 x 20kg

Flat DB Press

8 x 30kg
10 x 26kg

Cable Crossover

2 sets

Smalle Grip Opdrukken

14 x bw
10 x bw
7 x bw

Lateral Raise

15 x 6kg
12 x 10kg
12 x 10kg(paar cheat reps)

Barbell curl

10 x 30kg
7 x 30kg

Buik

6 sets

Niet heel veel kracht progressie tov verleden keer, wanneer dat volgende training weer zo is even wat dingetjes veranderen. Wil sowieso wat meer volume gaan draaien en de intensiteit(aantal faillure sets) minderen.

Chin Ups

12 x BW
12 x BW
10 x BW

Latpulldown hammer grip

10 x 50kg
10 x 65kg
7 x 75kg (2 forced reps)

T-Bar Row Strict

12 x 30kg
10 x 50kg
10 x 40kg

Facepull

12 x 50kg
10 x 60kg
8 x 60kg --> 6x50kg

DB Shrugs

15 x 28kg
12 x 34kg
11 x 34kg

Biceps

5 sets tot faillure

Buik

4 sets

Had vooraf niet heel veel zin, maar naarmate de training vorderde ging het steeds beter. Heb nu weer een goede dipbelt dus volgende rug training weer weighted chins. Vanaf morgen ook naar een andere en veel betere gym, dus dat wordt knallen.

Goed om te horen. Heb je nog pijntjes van oude blessures?

ok

Laatst bewerkt:
Goed om te horen. Heb je nog pijntjes van oude blessures?

M'n schouder blijft altijd licht geirriteerd en kraken. Tijdens de sets heb ik er geen hinder van, maar tussen sets en in het dagelijks leven wel een beetje. Geen pijn ofzo, maar irritatie.

Van m'n elleboog heb ik nauwelijks last meer, komt omdat ik nauwelijks/geen single joint triceps oefeningen meer doe.

Borst, Schouders en Triceps

Incline DB Press

6 x 14kg
5 x 20kg
4 x 26kg

8 x 32kg
9 x 28kg
6 x 28kg

Seated DB Press

5 x 24kg
8 x 18kg
8 x 18kg

Flat DB Press

5 x 34kg
8 x 28kg
9 x 22kg

Cable Crossover

13 x 25kg
10 x 25kg

Smalle Grip Opdrukken

13 x BW
7 x BW

Seated Lateral DB Raise

10 x 8kg
8 x 12kg --> 6 x 10kg --> 6 x 8kg

+ rotator cuffs en dislocations.

Vandaag benen getraind @ nieuwe gym. Was een beetje uitproberen allemaal, gewichten weet ik niet meer. Leg Press, Hack Squat, paar setjes leg extension/leg curl, set lunges, calf raises, seated calf raises. Zondag UB Pull.

Vandaag Pull training die slecht ging qua gewichten. Ga niet echt meer vooruit. Aan voeding kan het niet liggen. Denk dat het ligt aan de manier van trainen, dus nu wel echt proberen om niet elk setje tot faillure te gaan en meer volume te doen.

Terug
Naar boven