Fierce
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 188
Vind het ook altijd k*t die grote DB's omhoog te krijgen, gebruik meestal m'n knieën en wat momentum, had je niet iemand die kon helpen ofzo?
Nee helaas niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind het ook altijd k*t die grote DB's omhoog te krijgen, gebruik meestal m'n knieën en wat momentum, had je niet iemand die kon helpen ofzo?
Mocht er iemand dit topic nog lezen, ik ben sinds een hele lange tijd weer aan het kalf raizen en krijg de volgende dag altijd last van m'n schouders door de manier waarop ik met m'n klauwtjes die stang vast pak. Moeten m'n schouders hier gewoon aan wennen of is er nog een correcte manier van de stang beet pakken?
Je doet meerdere sets met hetzelfde gewicht om weer in te komen of zit er een andere gedachte achter?
In reactie op je karma (verhaal werd te lang voor karma):
Eigenlijk doe ik maar wat het hele jaar door. Laatst voor het eerst een daadwerkelijk bulk schema gemaakt, maar doorgaans eet ik gewoon elke dag hetzelfde aan eiwitten en varieer ik de koolhydraten naar goeddunken en wat ik in de spiegel zie. Je zou 't het best kunnen omschrijven als een verkapte clean bulk
Aangezien ik elke spiergroep 2x pw pak leek het me wel een goed idee om de ene keer wat meer op intensiteit te trainen, zoals nu en de andere keer wat meer op volume.
---------- Post toegevoegd Tue 5 Feb 2013 om 20:43 ----------
Oke, dan blijf je in ieder geval lekker droog het hele jaar. Zeker met jou ecto genetics.