AndroidHealthClinic

Faal log

• Topic Starter Topic Starter
hai

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd hoe je het cutten gaat aanpakken. Hoeveel vp wil je zakken binnen die maand? Denk je dat dat ook realiseerbaar is? Hoeveel kcal tekort wil je gaan hanteren op rustdagen, weer IF? Ga je full body trainen? In ieder geval succes!

hai

Laatst bewerkt:
hai

Laatst bewerkt:
Nice. Wat zijn je stats nu? Wat waren ze voor je blessure eigenlijk?

hai

Laatst bewerkt:
Nette db presses
Hoe cut je nu?

Aah oke, ik dacht vooral door blessure, van je dips was ik wel op de hoogte, dat je tijd gestopt was. Volgens mij ben je ook niet echt lang of wel, 1.70-175m?

Dus je gaat na je epic cut geen recomp bulk doen?

hai

Laatst bewerkt:
Ik deel je visie ook wel wat dat betreft. Ik heb recomp bulk gedaan, maar niet echt een succes. Fout: te weinig cals op (rust)-trainingsdagen, om dat enkel uit carbs te halen redde ik gewoon niet. Nu ga ik gewoon ook vette kip et cetera eten, zonder me druk te maken. Op rustdagen eet ik wel op gevoel wat minder maar meer is het ook niet.

Ik leid ook van je post af dat je na cut niet meer echt gaat loggen?

Best interessant, blijf je volgen!

.....

Laatst bewerkt:
Kan ik nog ergens terug vinden wat je plan qua cutten is?

oh oh oh wat een emo gejank zeg in dit log :D

...

Laatst bewerkt:
eigen schult dikke buld
en waarom ga je nu 8 weken cutten man, 4 weken bulken en 4 weken cutten sta je toch droog genoeg?

je hebt nu al amper vet, alleen uitpuilende abs heb je nooit gehad. zou daar niet 8 weken magerder voor worden

ik ga misschien na EK zaterdag ook wel ff 5kg eraf cutten, maar is zo ****ing saai

...

Laatst bewerkt:
Woensdag

Chin Ups

6 x BW + 20kg
7 x BW + 10kg
9 x BW

Lying T-Bar Row Wijde Grip

10 x 20kg
11 x 15kg

Latpulldown Smalle Grip

10 x 60kg
9 x 50kg (super strict)

DB Shrugs

12 x 46kg
8 x 46kg

Ga ik vervangen voor Barbell Shrugs, vrij riskant voor de onderrug dit met oppakken.

Smal Bankdrukken

5 x 60kg
8 x 50kg
10 x 40kg

Blijf bankdrukken in het algemeen een klote oefening vinden, deed ook overal pijn. Weer vervangen voor smal opdrukken al dan niet met extra gewicht.

Vrijdag

Seated DB Press

4 x 28kg
8 x 24kg
7 x 24kg

Ik begon met 30 kilo, was helaas alleen dus het was al een hele struggle om die gladde dingen op m'n schouders te krijgen, daardoor ging de 1e rep niet. Beetje verdoet want hierdoor ging gelijk de hele oefening k*t

Seated DB Lateral Raise

12 x 10kg
12 x 12kg (2 partials)

Rear Lateral DB Raise

14 x 12kg
10 x 14kg

Leg Press

13 x 140kg
8 x 150kg
10 x 140kg

Hyper Extension

20 x BW
12 x BW + 10kg

Calve Raise op Legpress

2 sets

Voor de volgende keer proberen leg press + hypers extension helemaal tot faillure te gaan.

Vind het ook altijd k*t die grote DB's omhoog te krijgen, gebruik meestal m'n knieën en wat momentum, had je niet iemand die kon helpen ofzo?

Terug
Naar boven