- Waardering
- 2.745
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Feestende Grieken lol, hoe onwetend kan een volk zijn? Toch benieuwd wat de trojka nu gaat doen. Wat ik niet begrijp is dat zoveel mensen pro Griekse regering zijn. Elke Belg heeft al 1000 euro in de Griekse bodemloze put gegooid, in NL is dat 2000 euro. En de economie is er slechter dan ooit.
Het verbaast me steeds hoeveel mensen met de grootste overtuiging een bepaalde mening verkondigen, zonder een grondige kennis ter zake te hebben.
Het verbaast me steeds hoeveel mensen met de grootste overtuiging een bepaalde mening verkondigen, zonder een grondige kennis ter zake te hebben.
Nieuw Grieks voorstel tegen Europese top dinsdag
15:25 -
Tijdens een telefoongesprek met de Duitse bondskanselier Merkel heeft premier Tsipras beloofd om morgen/dinsdag op de Europese top een nieuw voorstel op tafel te leggen. Merkel houdt intussen wel de harde Duitse lijn aan, en liet eerder op de ochtend optekenen dat ze geen basis ziet voor nieuwe onderhandelingen. De Franse president François Hollande stelt zich wat milder op. Hij heeft Merkel vanavond in Parijs uitgenodigd voor een gesprek.
Bij dit soort zaken geldt in de regel: Des te minder kennis, des te groter de overtuiging en stelligheid.
Bij dit soort zaken geldt in de regel: Des te minder kennis, des te groter de overtuiging en stelligheid.
Bij dit soort zaken blijkt maar weer dat de mensen met veel kennis ons Europeanen miljarden euro's kosten.
Wie bepaald dat? Jij toch niet zeker?
Ik hoop op een Grexit, omdat het de geloofwaardigheid van de EU compleet zal ondermijnen.![]()
Sorry voor je klanten.Ben er alleszins meer van op de hoogte dan jij, aangezien ik er professioneel (vrij intens) mee bezig ben.