Voters back Schäuble's hard line on Greece
http://www.thelocal.de/20150707/voters-back-schubles-hard-line-on-greece
http://www.thelocal.de/20150707/voters-back-schubles-hard-line-on-greece
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stel dat de grieken alles blok blijven zetten(wat de huidige regering lijkt te willen doen) en ze ook niet uit de eurozone willen, hoe kan de EU hen eruit forceren? Er is geen wettelijke procedure voor...
Zo werkt het inderdaad. Jij bent duidelijk een kenner van sovereign defaults.
je mag dan wel een super stoere macro onderzoeker zijn maar je hoeft niet zo neerbuigend te doen kerel. hoe wil jij anders iets forceren bij een land waar je veel krediet hebt staan?
als ik het me goed herinner heeft een tijd geleden een of ander hedgefund argentinie bijna in een faillisement gekregen.
maar jij weet alles beter zeker.
is wel lekker makkelijk zo elke post cynisch afzeiken zonder tegenargument en als iemand erom vraagt zeggen dat het teveel moeite en te ingewikkeld is, blijf dan lekker weg professor.
Ik weet helaas niet wat het is. Ik weet überhaupt niets van economie, maar dat is gewoon het eerste wat bij me opkomt als ik Engelse termen zie.
Ik weet helaas niet wat het is. Ik weet überhaupt niets van economie, maar dat is gewoon het eerste wat bij me opkomt als ik Engelse termen zie.
Ik ben echt flabbergasted nuIk lees gewoon alles in het Engels, dus kom daardoor makkelijk op Engelse termen dan op hun NL vertaling.
Misschien was over economie discussiëren op een bodybuilding forum toch niet het beste idee dat in vandaag had.
ram grote drol met schlippsIk wilde iets quasi grappigs zeggen maar heb even geen inspiratie sorry
Ik hoor het wel als ik voor een grijpstuiver naar Star Beach kan.