MuscleMeat

Nieuws Faillissement Griekenland nadert

Stel dat de grieken alles blok blijven zetten(wat de huidige regering lijkt te willen doen) en ze ook niet uit de eurozone willen, hoe kan de EU hen eruit forceren? Er is geen wettelijke procedure voor...

Stel dat de grieken alles blok blijven zetten(wat de huidige regering lijkt te willen doen) en ze ook niet uit de eurozone willen, hoe kan de EU hen eruit forceren? Er is geen wettelijke procedure voor...

crediteuren een faillisement laten aanvragen

Engelse termen maken indruk.

Zo werkt het inderdaad. Jij bent duidelijk een kenner van sovereign defaults.

je mag dan wel een super stoere macro onderzoeker zijn maar je hoeft niet zo neerbuigend te doen kerel. hoe wil jij anders iets forceren bij een land waar je veel krediet hebt staan?

als ik het me goed herinner heeft een tijd geleden een of ander hedgefund argentinie bijna in een faillisement gekregen.

maar jij weet alles beter zeker.

is wel lekker makkelijk zo elke post cynisch afzeiken zonder tegenargument en als iemand erom vraagt zeggen dat het teveel moeite en te ingewikkeld is, blijf dan lekker weg professor.

je mag dan wel een super stoere macro onderzoeker zijn maar je hoeft niet zo neerbuigend te doen kerel. hoe wil jij anders iets forceren bij een land waar je veel krediet hebt staan?

als ik het me goed herinner heeft een tijd geleden een of ander hedgefund argentinie bijna in een faillisement gekregen.

maar jij weet alles beter zeker.

is wel lekker makkelijk zo elke post cynisch afzeiken zonder tegenargument en als iemand erom vraagt zeggen dat het teveel moeite en te ingewikkeld is, blijf dan lekker weg professor.

Heb op de vorige pagina toch - in heel brede lijnen - mijn mening uit de doeken gedaan?

Ik weet helaas niet wat het is. Ik weet überhaupt niets van economie, maar dat is gewoon het eerste wat bij me opkomt als ik Engelse termen zie.

Ik lees gewoon alles in het Engels, dus kom daardoor makkelijk op Engelse termen dan op hun NL vertaling.

Ik weet helaas niet wat het is. Ik weet überhaupt niets van economie, maar dat is gewoon het eerste wat bij me opkomt als ik Engelse termen zie.

indruk maken met dure termen is dan ook een van de belangrijkste pijlers van zo ongeveer elke sociale wetenschap

Misschien was over economie discussiëren op een bodybuilding forum toch niet het beste idee dat in vandaag had.

• Like
Waarderingen: mat
denk dat het niveau van dbb niet bijster veel lager ligt dan dat van een Belgische universiteit op economisch gebied

Ik hoor het wel als ik voor een grijpstuiver naar Star Beach kan.

Ik hoor het wel als ik voor een grijpstuiver naar Star Beach kan.

2hn9seo.png

& mixed-grill bij Sweet Home.

Bungiejumpen voor 15 drachme, darkraver over de speakers, cocktails drinken in de chloor en pis. Zie dat wel zitten die grexit.

Terug
Naar boven