MuscleMeat

Fake Hygetropin?

Mijn hyge lost ook binnen enkele seconden op, heb ook diverse andere blue gehad, ik merk van hyge voor mijn gevoel meer van, zoals slapende vingers ect.

Ben wel al een hele tijd bezig eerste blue en nu ruim een jaar hyge. Van 5 iu, tot nu even 2 iu ivm geen aas. Vingers blijven echter tinteln als ik wakker wordt

• Topic Starter Topic Starter
Mijn hyge lost ook binnen enkele seconden op, heb ook diverse andere blue gehad, ik merk van hyge voor mijn gevoel meer van, zoals slapende vingers ect.

Ben wel al een hele tijd bezig eerste blue en nu ruim een jaar hyge. Van 5 iu, tot nu even 2 iu ivm geen aas. Vingers blijven echter tinteln als ik wakker wordt

Dit zegt alles al ;)

dit heb ik ook nog steeds met mijn hgh,ik zit nu ook ff op 2iu
dit is het laatste wat ik hierover post,iedereen moet maar zijn eigen conclusie trekken.

• Topic Starter Topic Starter
Vingers die blijven tintelen op 2 iu haha het moet niet gekker worden

Ik heb meestal ergens anders tintelingen als ik net wakker word :roflol:

Zo, gister 2iu Riptropin genomen en ik was echt overal hard vanmorgen pff

Zo, gister 2iu Riptropin genomen en ik was echt overal hard vanmorgen pff
ooohhh echt?
ik hoorde al dat je van die riptropin echt ****ing ripped word en dat al na 1 dag waaaauuuuuuuwwwww
houd je badkamerraam maar goed in de gaten,ik heb je postbode al gesproken,hehehehe

ja man, echt, ik ben ook 4 kilo zwaarder ineens. :eek:

Ik kwam 9kg vvm aan in 2 weken, its amazing mike. 30 dagen niet goed geld terug. Om te bestellen draai je het nummer achter de vlag van je land.

Bestel nu en krijg een gratis kit voor de buurvrouw erbij!

//oke topic is nu echt helemaal ontspoort :P

Voor de duidelijkheid! De dopjes op mijn amps zijn rood/bruin.. Die horen geel te zijn! Met de draak van dr lin er op!
De site op de verpakking is fake en de batch bestaad ook niet..
Het spul lost voor geen meter op en sides 0'0 dus deze gh is nep! Misschien dat er een klein aandeel inzit maar heb op andere forums ook alleen maar fake verhalen gelezen en zelfs een bericht over een test waar uit blijkt dat er echt geen werkende stof in de hyge zou zitten.. Wil niet zeggen dat dat voor mijn hyge ook geld maar ik weet wel dat mijnes niet de echte is dus sides op 2iu is idd een beetje prul praat.. Dat heb je op echte geno volgens mij al amper

Laatst bewerkt:
Voor de duidelijkheid! De dopjes op mijn amps zijn rood/bruin.. Die horen geel te zijn! Met de draak van dr lin er op!
De site op de verpakking is fake en de batch bestaad ook niet..
Het spul lost voor geen meter op en sides 0'0 dus deze gh is nep! Misschien dat er een klein aandeel inzit maar heb op andere forums ook alleen maar fake verhalen gelezen en zelfs een bericht over een test waar uit blijkt dat er echt geen werkende stof in de hyge zou zitten.. Wil niet zeggen dat dat voor mijn hyge ook geld maar ik weet wel dat mijnes niet de echte is dus sides op 2iu is idd een beetje prul praat.. Dat heb je op echte geno volgens mij al amper

Mijne zijn geel met een merkteken erop (die van dr lin), het merk ziet er als soort chinese slang dwars over het dopje.

HEb je deze ook al geprobeerd, ander praat je nu zelf prul.
En ja ik heb diverse andere soorten hgh getest dus ik weet waar ik over praat.

Mijn eerste hgh heb ik waarschijnlijk al gezet toen jij nog niet eens trainde;)

Mijne zijn geel met een merkteken erop (die van dr lin), het merk ziet er als soort chinese slang dwars over het dopje.

HEb je deze ook al geprobeerd, ander praat je nu zelf prul.
En ja ik heb diverse andere soorten hgh getest dus ik weet waar ik over praat.

Mijn eerste hgh heb ik waarschijnlijk al gezet toen jij nog niet eens trainde;)

Doelde echter niet op jou! Ik doelde op degene die beweren dat ze goed gaan op de fake hyge.. Jij zit op echte hyge al een jaar dus is niet zo gek dat jij alle sides heb.

Terug
Naar boven