AndroidHealthClinic

Sticky FAQ Rippetoe in Nederlands

Bezoekers in dit topic

Honderdtje of 6, als je t nieuw koopt.

Press/squat rack, barbell plus schijven en een bankje.
 
Ik ga me eens goed verdiepen in deze methode!

Super FAQ!
 
Dan raad ik je ook aan Starting Strength van Rippetoe te lezen. Dat e-book vind je zo als je even zoekt.

Inderdaad, heb er zelf helemaal niet veel moeite voor hoeven doen...binnen een minuut of 10 had ik t al op mijn computer staan!
 
Jazeker is het gelukt. En wilde het gelijk gaan lezen.
Had ook al enkele films zitten bekijken van deze man.
Jezus wat een prachtcoach en trainer. Als hij ooit in Nederland komt wil ik erbij zijn.

Fantastisch, heb gewoon zin om bij een gewichthefclub aan te melden hahahaha
 
Ik ga die Mark Rippetoe zijn aanpak gebruiken in mijn training.
Ik wil wel naar de basis om zo goed uitgevoerd spiermassa op te bouwen.
En dan tevens in staat zijn om de oefeningen GOED uit te voeren.
Dus lekker laag in de squat.

Zal er wel wat bijdoen voor de biceps en triceps. Buik natuurlijk en dan cardio.
Helemaal geweldig die man.
 
ik ben nu 3 weken bezig van 50kg squat naar 80 kg gegaan(wel makkelijk), is het de bedoeling dat je snel gaat of moet je langzaam opbouwen ? wil zo snel mogelijk 120kg squatten.


hiervoor was ik bezig met vet kwijtraken en had nooit benen getraind, ik ben ong +/-3 kilo aangekomen in die 3 weken.

Gewoon doorgaan ;)
 
ik ben nu 3 weken bezig van 50kg squat naar 80 kg gegaan(wel makkelijk), is het de bedoeling dat je snel gaat of moet je langzaam opbouwen ? wil zo snel mogelijk 120kg squatten.


hiervoor was ik bezig met vet kwijtraken en had nooit benen getraind, ik ben ong +/-3 kilo aangekomen in die 3 weken.

Ik denk dat je aan dit artikel veel gaat hebben :)
 
Hallo,

een vraagje,
ik train al een tijdje,
stats:

BP: 90kg
SQ : 115kg
DL: 130kg
KG: 78kg
Lengte; 1,89M
BF: 10%

Nu train ik het liefst 5x per week..
dat rippetoe ziet er leuk uit maar ik train liever 5 keer per week..
valt hier iets in de combineren? of raden jullie 3x p week trainen aan?

Ma: borst
di: rug
wo: schouder
do: armen
za of zo : benen

bedankt!
 
Stick to the program. Als je 3 x in de week traint met rippetoe, is dat zeker wel zat en heb je die 5x niet meer nodig. Gewoon doen.
 
is dat beter dan 5 dagen split trainen ?
 
Dat ligt eraan wat je in die 5 dagen doet. Ga het gewoon doen en elke keer je gewichten verhogen en de resultaten komen vanzelf.
 
Ik heb een klein vraagje mbt Rippetoe
Omdat ik graag sterker wil worden met de basislifts heb ik gekozen voor dit schema, ik beheers de powerclean en wil die er graag inhouden. Als ik het Origenele ripetoe schema doorlees zie ik geen oefenning die echt beroep doet op de lats. Mijn vraag is nu heb ik iets over het hoofdgezien, of kan ik de powerclean beter vervangen voor BOR of Pendlay. Alvast bedankt

mijn stats
BP: 100kg
SQ : 120kg
DL: 120kg
KG: 70kg
Lengte; 1,68M
BF: 11%
 
Back
Naar boven