MuscleMeat

FatBurner voor het slapen

sakurakilla

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hallo allemaal,

ik had een vraagje..Ik gebruikte een tijdje en fatburner die je voor het slapen ook kon gebruiken (lean dreams en dernaa cAMPHABOLIC) maar helaas is het teveel moeite voor mij om aan lean dreams te komen (die 2 producten waren ook gemaak speciaal voor het slapen)

nu vroeg ik mij af..stel ik neem een normale fatburner (ergopharm - amp)
en gebruik dat voor het slapen

overdag gebruik ik ALRI - Venom Hyperdrive en voor het slapen dus amp

wat kunnne jullie mij hierover adviseren

Zou het niet meer innemen na 16:00u, als je lekker wil slapen

• Topic Starter Topic Starter
ik ben totaal niet caffine gevoeling..en nam ook vaak na 20.00 soms vetburners en kon gewoon normaal slapen

zat soms zelf op 1.3gr caffine op een dag =)

niemand meer die mij wat advies kan geven

fatburner voor het slapen (voor zover dat kan) = nachtelijke uitdroging = nicht so schon

umm daar zeg je me wat..mischien tog wel doen..hoef ik niet iedere nacht optestaan om te plassen ^^

maar je heb t idd wel vetburners speciaal voor voor het slapen gaan..maar die zijn speciaal voor slapen

Dan heeft je lichaam geen normale rust die het wel nodig heeft om te groeien, niet doen dus!

umm daar zeg je me wat..mischien tog wel doen..hoef ik niet iedere nacht optestaan om te plassen ^^

maar je heb t idd wel vetburners speciaal voor voor het slapen gaan..maar die zijn speciaal voor slapen

dat weet ik , ik doelde ook op burners met stims erin, lean dreams enzo is geen stim.

dat je wel of niet moet pissen heeft weinig te maken met een stim nemen voor je slaap

@ tp : wat was je eigen ervaring met lean dreams, hielp het?
of was het enkel een fatburner voor je geldbeugel :-)

Dan heeft je lichaam geen normale rust die het wel nodig heeft om te groeien, niet doen dus!

groeien in de cut...voor mij is het bijna onmogelijk om te groeien met het dieet waar ik mee bezig ben (ketosis dieet)

kan afvallen..en kan me spiermassa zoveel mogelijk behouden maar groeien is bijna niet mogelijk

En lean dreams is iets dat ik het liefst elke avond zou willen gebruiken ^^ maar jah omdat er hoodia inzet neemt de duanne het in beslag :S

Dit iets>>>
Lipotrophin AM + PM

Merk: Applied Nutriceuticals

Lipotrophin-AM neem je overdag. Waar Lipotrophin-AM ophoudt, gaat Lipotrophin-PM letterlijk door, namelijk wanneer jij naar bed gaat.

Verlies 24 uur per dag vet met de Lipotrophin AM + PM Stack!

Deze stack bestaat uit:
Lipotrophin AM 110 Capsules
Lipotrophin PM 110 Capsules

kijk voor uitgebreide informatie bij de afzonderlijke producten:

Lipotrophin AM / Lipotrophin PM

groeien in de cut...voor mij is het bijna onmogelijk om te groeien met het dieet waar ik mee bezig ben (ketosis dieet)

kan afvallen..en kan me spiermassa zoveel mogelijk behouden maar groeien is bijna niet mogelijk

En lean dreams is iets dat ik het liefst elke avond zou willen gebruiken ^^ maar jah omdat er hoodia inzet neemt de duanne het in beslag :S

dat de douane het in beslag neemt heeft alleen maar met je eigen stupiteit te maken,

ik denk dat je het woordje groeien maar met herstellen moet vervangen, of doe je geen KT ?

amp voor slapen gaan zou ik niet aanraden, is één van de sterke stims op de markt (is niet enkel caffeïne dat het em doet).

grtz

bart

dat de douane het in beslag neemt heeft alleen maar met je eigen stupiteit te maken,

ik denk dat je het woordje groeien maar met herstellen moet vervangen, of doe je geen KT ?

jawel ik doe alleen maar KT
maar me protein iname is niet hoger dan 130gr dagelijks =)
zit op 1820kcal maar

cut fase

niet zeggen dat het weinig is...het is perfect volgens de wetten van het ketosis dieet

eerste wat ik wilde typen toen ik topic zag was, lean dreams.

maar dat blijkt dus onnodige haha. Kan het wel krijgen via tri-lean system.

apart heb ik het ook nog nergens in NL gezien.

ik had het ook met de tri-lean system gekocht ^^gebruik
andere gekocht...

in beslag genomen...maar dat is het risico..heb wel meer dingen gesmokkelt en wel gehad =)

dus die lean dreams maakt niet echt uit

Lipotrophin-PM, in 3 weken tijd 5 cm smallere taile van 90 naar 85 cm. Overdag normaal eten. Eiwitshakes (syntrax 5.0) ipv koolhydratenshakes (mammoet). Gewicht van 88,7 naar 87,4 en vet% met 2% gedaald

[Link niet meer beschikbaar]

hebben hem toch, dacht ze special tactics hadden en lean dreams niet, maar is dus andersom.

ik zie bij de ingredientenlijst geen hoodia in lean dreams zitten hoor.. ???

Terug
Naar boven