- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van al die dranken ken ik eigenlijk alleen bier... En dat is een merk van oud bruin waarvan ik de naam ben vergeten. Maar dat was het lekkerste biertje ooit. Voor de rest is guinness ook wel te pruimen.
En natuurlijk melk, 4ltr/dag!![]()

Whisky ofcourse, single malt that is. Probeer eens een top 5 te maken voor de kenners:
(Whisky < 50 Euro)
1 - Lagavullin - rijkste en meest rokerige turf in een whisky, briljant werkelijk. (Islay)
2 - Glen Morangie 13th cellar - de meest lichte en zachtzoete whisky die ik ken. (Speyside)
3 - Cragganmore - delicate balans tussen een zachte, fruitige aandronk en volle, rokerige nasmaak. (Speyside)
4 - Talisker - Kenmerkende karakter van zilt en turf. (Skye)
5 - Laphroaig - Unieke en sterke rokerige turfsmaak met een duidelijk jodiumtoon (Islay)
Ik heb redelijk wat single malts versleten maar mijn favoriet blijft toch gewoon simpelweg een black label met wat ijs.
Goed glas rode wijn.
Hertog Jan tapbiertje.
Remy Martin Cognac.
Ah dude wat zeg je nou?
Black label is zeker wel prima te versmaden, maar is uiteindelijk maar een zeer oppervlakkige whisky. Noem eens wat malts die je hebt gedronken? Ik weet dat bijvoorbeeld de Islays zeker niet iedereen aanspreken, een zeer sterke en verfijnde smaak. Maar ijsklonten bij whisky doen is per definitie al een zwakte bod, ten eerste is het teveel water om de whisky bijvoorbeeld net wat andere aromas te geven (paar druppels is genoeg) en daarnaast doet de temperatuur ook niet veel goeds, want des te kouder, des te minder smaak. (Daarom vries ik wodka ook altijd heel diep in).
en van chocomelk moet je poepen, of ben ik de enige die dat heeft?
denk dat dat aan jezelf ligt 
... ehmm safari puur
Net even besteld. Zit in een 'girly' wit flesje met goudglinsterende hals. Bier smaakt niet bijzonder, eerder een afgezwakt pilsje.