MuscleMeat

Favoriete drank

Whiskey J&b
vodka Bijna allemaal
jenever FILIERS
tequila Sunrise
bier Pils,duuvel

Ah dude wat zeg je nou?

Black label is zeker wel prima te versmaden, maar is uiteindelijk maar een zeer oppervlakkige whisky. Noem eens wat malts die je hebt gedronken? Ik weet dat bijvoorbeeld de Islays zeker niet iedereen aanspreken, een zeer sterke en verfijnde smaak. Maar ijsklonten bij whisky doen is per definitie al een zwakte bod, ten eerste is het teveel water om de whisky bijvoorbeeld net wat andere aromas te geven (paar druppels is genoeg) en daarnaast doet de temperatuur ook niet veel goeds, want des te kouder, des te minder smaak. (Daarom vries ik wodka ook altijd heel diep in).

Nee nee bij black label hoort ijs! Vraag 't maar aan de meester mengerd van Walker ;)

Single malts ik heb nu staan: dalwhinnie en blairmohr (laatste nog dicht). In 't verleden iig glenfiddich, balvenie en talisker. Balvenie beviel me 't best.

1) ben geen bier drinker
2) tequilla sunrise
3) momenteel gaat mijn voorkeur uit naar wyborowa voor de gewone vodka, maar ken ook maar 4 of 5 verschillende merken ofso.
grasvodka vind ik ook wel erg lekker om te drinken, en het enigste merk dat ik daar momenteel van ken is grasovka.
4) drink ik niet
5) drink ik niet

verder zal ik ook geen nee zeggen tegen een glaasje sambuca of een notenlikeurtje (en dan zijn er nog wel een hoop andere dranken die ik wel lekker vind )

Jack daniels & cola
Southern Comfort & 7up

1.koffie
2 grolsch
3 thee

1- water
2- black label
3- alfa
4- guinness
5- corona

Nee nee bij black label hoort ijs! Vraag 't maar aan de meester mengerd van Walker ;)

Single malts ik heb nu staan: dalwhinnie en blairmohr (laatste nog dicht). In 't verleden iig glenfiddich, balvenie en talisker. Balvenie beviel me 't best.

Bij een blended whisky kan je wel gerust ijs doen inderdaad.

Dalwhinnie is die lowland malt uit de 'classic malt' collection, herinner een hele zachte whisky met houttonen. Balvenie heeft hele goede whiskys inderdaad, heb er wel een aantal gedronken. Talisker is toch een andere klasse, persoonlijk kan ik die sterke smaak wel waarderen.

Aan mijn principes verdient onderwereld bandiet Wouter B nog geen stuiver met z'n uit de kluiten gewassen woekerprijzen voor meur staafen en lal vloeistof.

Baco & cola whiskey. Die zijn gisteren weer rijk gevloeid.

Royalclub Shandy.

water
heel af en toe thee(als ik griep heb), geen behoefte aan andere dingen, ben gehecht aan mijn tandjes

bier of als het niet der in gaat coctail :D meestal wel baco of bacardie grazz 7up :D

Oow wacht,

1.meloen likeur
2.corona
3.Fernandez:cool:

water
chocomelk
melk
fristi
taksi

:D

Water, drink vrijwel niks anders. Heel af en toe grapefruit sap.

• Topic Starter Topic Starter
Maakt hier iemand zelf zijn drank? (alcohol)

Terug
Naar boven