Fitness Seller

Favoriete foto's van Bodybuilders

Bezoekers in dit topic

Ja ik zocht ook al naar meer.. jammer.
Er kan opzich wel zo'n topic aangemaakt worden met random interviews met retired bodybuilders, zijn vast genoeg andere kanalen nog wel waar wat te vinden is.
 
Hoe heet die ene trashtalker ook alweer? Ook iets met Shawn of Sean.
 

Gelukkig stond onze half-Duitse vriend ertussen.
 

Olympia verkocht
 
Schaf de manlet divisie maar af. Ik wil ook geen shorts meer zien bij MF.
 
Chris Aceto toen hij nog trainde.

1581711809498.png


Begeleide o.a. Cutler in 2001 en Rhoden in 2018.
 
1581712035148.png


Toch ook apart om dan van de ene op de andere dag volledig te stoppen en, volgens Palumbo, te gaan eten als een mus.
 

08:05
 
Beetje het Dorian Yates argument dus. Als je er geen geld mee pakt...
 
Eigenlijk, nu ik erover nadenk, zei Matarazzo al eerder iets gelijkaardigs.


De ironie... :(

(wel een heerlijk accent)
 
Ja voor een deel inderdaad.
Dan nog vind ik het raar zoals jij ook al aangaf om dan er compleet mee te stoppen en maar 1x per dag eten :P
Van het ene in het andere uiterste.
 
1581769574734.png


On June 5, 2008, police discovered David Jacobs, along with his "on-again, off-again" girlfriend, prominent fitness model Amanda Earhart-Savell, both dead of multiple gunshot wounds from a .40 caliber Glock handgun. Police shortly thereafter began characterizing their investigation as consistent with a murder-suicide. Police had been alerted to possible foul play after friends of Savell had reported she had been missing for several days, and officers were sent to check on their welfare at Jacobs' house located in Plano, Texas. Also found in Jacobs's house were "146 vials of steroids, 10 syringes, scales, bags with steroids and marijuana, a computer, and a .22 semi-automatic gun with ammunition."

Vrouwen en bad boys... Ai, ai, ai,...
 
Je was me net voor :P
 

Roundness.. Roundness everywhere
 
Back
Naar boven