XXL Nutrition

Favoriete foto's van Bodybuilders

Bezoekers in dit topic

1587245561518.png
1587245570392.png
1587245577785.png
 
Waarom komt niemand eigenlijk in opstand tegen het feit dat ze in Classic Physique maar 4 poses doen? Dat is voor mij een beetje onverklaarbaar en niemand die het daar over heeft. Mag dat niet besproken worden van Don Manion?

Ook zat ik laatst een beetje te denken dat ze MensPhysique eigenlijk beter kunnen opdoeken... nu dat Classic er is, is er niemand meer die daar ene fuck om geeft en MP wordt ook totaal niet meer serieus genomen.
 
Waarom komt niemand eigenlijk in opstand tegen het feit dat ze in Classic Physique maar 4 poses doen? Dat is voor mij een beetje onverklaarbaar en niemand die het daar over heeft. Mag dat niet besproken worden van Don Manion?

Ook zat ik laatst een beetje te denken dat ze MensPhysique eigenlijk beter kunnen opdoeken... nu dat Classic er is, is er niemand meer die daar ene fuck om geeft en MP wordt ook totaal niet meer serieus genomen.

Elke klasse zou je kunnen zien als aparte 'onderneming' en de atleten genereren flinke omzet/aandacht. Met meerdere klasses is het toch een groter evenement met meer bezoekers.
 
Waarom komt niemand eigenlijk in opstand tegen het feit dat ze in Classic Physique maar 4 poses doen? Dat is voor mij een beetje onverklaarbaar en niemand die het daar over heeft. Mag dat niet besproken worden van Don Manion?

Ook zat ik laatst een beetje te denken dat ze MensPhysique eigenlijk beter kunnen opdoeken... nu dat Classic er is, is er niemand meer die daar ene fuck om geeft en MP wordt ook totaal niet meer serieus genomen.
Als of ooit iemand een fuck om MP gaf haha. Die gasten kunnen beter mee doen met bikini
 
0BDCD392-16F6-4741-8AEC-0B90F1EB6AB6.png

markus ruhl blijft toch een van mn favo bodybuilders. Character wise maar ook qua physique. Dit is echt ultieme einddoel voor mij wat een beest
 
Laatst bewerkt:
Als het aan mij lag hadden we enkel bodybuilding (open) en Classic Physique. Zo komt er ook weer meer prijzengeld vrij.

True. En bij de vrouwen alleen maar bodybuilding (maar dan zeg maar de look zoals Physique en Figure en niet die shemale’s) en fitness met de routines en shit. Optyfen met al die siliconen kuthoeren die niks met bodybuilding te maken hebben.
 
Back
Naar boven