XXL Nutrition

Sticky Favoriete foto's van Bodybuilders

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bodybuilding draait niet alleen om massa....

En dan kijk je naar Coleman en Cutler als voorbeeld. :)
Het klopt voor geen ene meter, ze zeggen symmetrie is van belang blabla.. Nou ik geloof daar niks van als je naar sommige O winnaars kijkt. Ronnie Coleman, Jay Cutler, Dorian Yates.. Allemaal voorbeeld van Massa is alles. :rolleyes:

En dan kijk je naar Coleman en Cutler als voorbeeld. :)
Het klopt voor geen ene meter, ze zeggen symmetrie is van belang blabla.. Nou ik geloof daar niks van als je naar sommige O winnaars kijkt. Ronnie Coleman, Jay Cutler, Dorian Yates.. Allemaal voorbeeld van Massa is alles. :rolleyes:

Nee , perfecte voorbeeld van massa is ruhl en ruhl wint geen O's.

Nee , perfecte voorbeeld van massa is ruhl en ruhl wint geen O's.

Ruhl is dan ook 1 van de voorbeelden ja. Ruhl ligt veel erger uit symmetrie dan de andere, maar alsnog is het bullshit dat massa geen Mr.O oplevert. Zoals ik al dus voorbeelden opgenoemd heb. Kijk maar naar Ronnie Coleman vs Flex Wheeler (Mr.O 1999), Dorian Yates vs Kevin Levrone/Shawn Ray (Mr.O 1994) en Jay Cutler vs Victor Martinez (Mr.O 2007).

Ruhl is dan ook 1 van de voorbeelden ja. Ruhl ligt veel erger uit symmetrie dan de andere, maar alsnog is het bullshit dat massa geen Mr.O oplevert. Zoals ik al dus voorbeelden opgenoemd heb. Kijk maar naar Ronnie Coleman vs Flex Wheeler (Mr.O 1999), Dorian Yates vs Kevin Levrone/Shawn Ray (Mr.O 1994) en Jay Cutler vs Victor Martinez (Mr.O 2007).

Niet om te zeuren ofzo, maar je die tekst in je sig is ongelovelijk gay.
(Als het leven een b*ch is, dan moet jij een h**r zijn, zodat je altijd het kan overtreffen! )

---------- Toegevoegd om 22:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------

Heb ik ook niet gezegd , ik heb gezegd dat het niet alleen om massa draait anders zou ruhl wel meer winnen. Woorden niet verdraaien.

Heb ik ook niet gezegd , ik heb gezegd dat het niet alleen om massa draait anders zou ruhl wel meer winnen. Woorden niet verdraaien.

Sorry ik zag het verkeerd. :)
You'r right, het draait niet alleen om massa. Ik las over het 'niet' blijkbaar heen. :p

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Jammer dat er zo (relatief)weinig fotos zijn van Bob Paris, gruwelijk fysiek had die man!

index.php?PHPSESSID=bfbbb878630e684ba7defb306b28bb4d&action=dlattach;topic=262883.jpg

index.php?PHPSESSID=bfbbb878630e684ba7defb306b28bb4d&action=dlattach;topic=262883.jpg

Die aders op de borst van Dillet :eek:, echt ziek gewoon !

Terug
Naar boven