Fitness Seller

Favoriete foto's van Bodybuilders

Bezoekers in dit topic

En als je een NK bodybuilding wint (dus echt wel excelleert in onze sport) moet je het doen met een goodie bag van XXL nutrition met een shakebeker en wat whey samples. :emo:

Sneu maar waar
 
F8B0EA1B-D90D-450D-A91B-F7F1EC85689C.jpeg

30 days out nu
 
Ik zag ze net nog lopen bij cardiofitness. Sowieso respect voor alles wat ze doen in bodybuilding, in real life zien ze er wel niet zo impressive uit. Echt mini qua lengte.
Lol 1x roelly in het echt gezien, nog nooit zulke dikke armen gezien.
 
Lol 1x roelly in het echt gezien, nog nooit zulke dikke armen gezien.
Hij heeft de beste armen in bb imo. Die thickness, aanhechtingen etc, zijn niet te evenaren. Lee priest en Phil kwamen close, maar overall blijft Roelly de best imo.

Hij beweert dat hij tijdens de onderstaande show voor 2 maanden niet had getraind. Ik vind het lastig te geloven, maar als dat echt zo is dan zijn zijn genetics nog eliter dan ik kon voorstellen.

1620396600089.png
 
Lol 1x roelly in het echt gezien, nog nooit zulke dikke armen gezien.
Klopt ze zijn ziek gespierd dat zeg ik ook niet. Maar omdat ze in lengte zo klein zijn komt het een stuk minder indrukwekkend over vind ik.
 
Zelfs als je de Mr. O wint verdien je nog niet een half maandsalaris van een omhoog gevallen voetballertje die met z'n paarse Lamborghini voornamelijk bezig is met zijn enorme ego. Sneu hoor.
Alleen mr o zijn niet nee, maar als je het slim aanpakt kan je zeker wel wat centen verdienen. Figuren zoals Jay cutler of Chris bumstead zijn erg welvarend.
 
Een van me favorieten naast de usual pro's
 
:needle::needle::needle::needle:
Dat zijn de enige reacties die je dan krijgt...
Dat is toch geen sport! Beetje anabolen spuiten en gewichten tillen kan ik ook wel
Ugh dat ziet er echt vies uit!
Zal vast een kleine piemel hebben hihihii
Moet je denk ik niet willen op nationale tv, vooral niet hier in west Europa

Te veel toxic masculinity voor West Europa.

Ik moet zeggen dat in het Oostblok je eigenlijk nooit dat soort shit hoort van uh, steroids blabla. De meeste mensen die bodybuilders zien erkennen altijd de effort die erin is gestopt en respecteren het. Ze zijn hier niet zo fanatiek als in de Arabische wereld, maar bb wordt zeker wel gerespecteerd.
 
Calum blijf ik ook wel een bazig fysiek vinden. Jammer dat zijn rug altijd matig is en nu zijn benen ook niet geweldig door het ongeluk. Front is wel baas.

calum-von-moger-new-tattoo-muscle.jpg
 
Ik vind hem beter dan Brandon en hij doet men's physique.


Calum blijf ik ook wel een bazig fysiek vinden. Jammer dat zijn rug altijd matig is en nu zijn benen ook niet geweldig door het ongeluk. Front is wel baas.

calum-von-moger-new-tattoo-muscle.jpg
Op foto's ziet hij er bruut uit, maar hij heeft geen stagefysiek imo.
 
Nee ben het met je eens, niet compleet genoeg.
 
Te veel toxic masculinity voor West Europa.

Ik moet zeggen dat in het Oostblok je eigenlijk nooit dat soort shit hoort van uh, steroids blabla. De meeste mensen die bodybuilders zien erkennen altijd de effort die erin is gestopt en respecteren het. Ze zijn hier niet zo fanatiek als in de Arabische wereld, maar bb wordt zeker wel gerespecteerd.
In de VS ook veel minder, daar weten ze ook dat je vaak moet knokken om iets moois te bezitten.
 
Nee ben het met je eens, niet compleet genoeg.

Is ook altijd zo gek in bodybuilding... 9 van de 10 keer zijn de gasten die er het meest “spectaculair” uitzien met dikke arms, volle chest of perfecte 6/8 pack abs helemaal geen goede wedstrijdbodybuilders. Want daar heb je van die gastjes als Breon of Ruff Diesel die je in het echte leven nauwelijks ziet staan en die nergens in uitblinken, maar on stage wel iedereen smoken. Hamstrings, back detail, overall balance etc etc zijn dingen die je niet gelijk opmerkt als je iemand zo ziet, maar die on stage wel worden blootgesteld.
 
Is ook altijd zo gek in bodybuilding... 9 van de 10 keer zijn de gasten die er het meest “spectaculair” uitzien met dikke arms, volle chest of perfecte 6/8 pack abs helemaal geen goede wedstrijdbodybuilders. Want daar heb je van die gastjes als Breon of Ruff Diesel die je in het echte leven nauwelijks ziet staan en die nergens in uitblinken, maar on stage wel iedereen smoken. Hamstrings, back detail, overall balance etc etc zijn dingen die je niet gelijk opmerkt als je iemand zo ziet, maar die on stage wel worden blootgesteld.
Ja zeker. Doe mij maar een calum fysiek tho want geef zelf geen fuck om het podium
 
Ja zeker. Doe mij maar een calum fysiek tho want geef zelf geen fuck om het podium

Ik zou wel een Regan Grimes willen zijn :hahaha: Hij is geen midget, aardig huge en toch ook pleasing.

Maar ook voor hem geldt: on stage naast andere open bodybuilders vind ik hem er altijd zwak uitzien. Te lang, te dun, niet thick. Maar IRL ben ik ervan overtuigd dat hij er sick uitziet.
 
Back
Naar boven