AndroidHealthClinic

Favoriete foto's van Bodybuilders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

292a3f3f22c1f2fd6942838d4e19a2f9.jpg
 
Zie... vrouwen vallen op natty's.
Blijft het nog een twijfel geval of die naturel is aangezien het een youtuber is en hij z'n geld ermee verdiend.
 
Zie... vrouwen vallen op natty's.
Je wilt niet weten hoe erg dames gasten die aan de gear zijn verheerlijken op social media deze dagen
Sommige stellen het nog net niet als eis
 
Kijk hoe die aan die reling staat. Gast is amper 1.70m dan lijkt al snel wat op een ook nog is bewerkte foto
Hij is inderdaad niet zo groot. 175cm. Heeft wel een mooi fysiek, ook altijd indrukwekkend gevonden in z'n video's, maar een bodybuilding fysiek heeft ie niet. Ofja, niet volgens wat de meesten hier onder een bodybuilding fysiek verstaan.
 
Je kan het geloven of niet, maar Tom Platz heb ik ook ontmoet in Scheveningen. Hij kreeg de slappe lach toen hij in het squat rack een geknakte niet-olympische halterstang zag liggen.
Vertel verder.
 
Another Oldie. Roy Callander(Can)

93900a2b76b120b7eaae52c86ef48618.jpg


20070410204434.jpg
Die ook ontmoet in Scheveningen. Was ik aanvankelijk niet blij mee, want er kon niet getraind worden omdat Roy een seminar gaf, waar we ook nog voor moesten betalen.
 
Die ook ontmoet in Scheveningen. Was ik aanvankelijk niet blij mee, want er kon niet getraind worden omdat Roy een seminar gaf, waar we ook nog voor moesten betalen.
Heb je het verhaal niet wat verdraaid?
Ik had vernomen dat Tom, Roy en de rest allemaal hebben betaald om een master class training van jou te kunnen zien.
Heb zelfs gehoord dat zij groeiden terwijl ze naar jou keken doordat ze zo onder de indruk waren.
 
Heb je het verhaal niet wat verdraaid?
Ik had vernomen dat Tom, Roy en de rest allemaal hebben betaald om een master class training van jou te kunnen zien.
Heb zelfs gehoord dat zij groeiden terwijl ze naar jou keken doordat ze zo onder de indruk waren.

Dit klinkt veel geloofwaardiger inderdaad. :thumbup:
 
Heb je het verhaal niet wat verdraaid?
Ik had vernomen dat Tom, Roy en de rest allemaal hebben betaald om een master class training van jou te kunnen zien.
Heb zelfs gehoord dat zij groeiden terwijl ze naar jou keken doordat ze zo onder de indruk waren.
De lijst is lang, Tony Pearson staat er ook op. Alwin Djaoen en Bob Esprit trainden ook regelmatig in Scheveningen aan de haven. Alwin had de trainingsapparatuur gemaakt en was (door roid rage weet ik nu) pissig toen ik klaagde over een slecht lopende pulley. Toen hij die de volgende dag toch kwam ophalen schrok hij toen ik de zware kant van het apparaat oppakte om het naar zijn truck te dragen.
 
De lijst is lang, Tony Pearson staat er ook op. Alwin Djaoen en Bob Esprit trainden ook regelmatig in Scheveningen aan de haven. Alwin had de trainingsapparatuur gemaakt en was (door roid rage weet ik nu) pissig toen ik klaagde over een slecht lopende pulley. Toen hij die de volgende dag toch kwam ophalen schrok hij toen ik de zware kant van het apparaat oppakte om het naar zijn truck te dragen.
Vertel verder heb je ook benen getraind met Tom Platz?

Is deze video nu wel of niet fake:


 
Volgens William Kazmaier (Bill) was het wel echt
 
Back
Naar boven