Ruuub
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 31
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

paul dillet dusNiet echt, Jay staat een stuk verder van de lens, en alles wat beetje dichter bij de lens staat lijkt groter dan het is.![]()
Leuk hoe Jay hier gedwarft wordt en een blik heeft van Hooly shiz.
Niet echt, Jay staat een stuk verder van de lens, en alles wat beetje dichter bij de lens staat lijkt groter dan het is.
Van dezelfde shoot:Paul dillet kon (buiten zijn rug) iedereen wel dwarfen hoor. Hier heeft de camara er wel iets met te maken moet ik toegeven.

Lijkt ook op die foto's gewoon groter dan Jay hoor. Dat Jay nu groter is spreekt voor zich uiteraard.Van dezelfde shoot:
Hij is sindsdien ook nog flink gegroeid natuurlijk.![]()
Ik heb ook niet gezegd dat hij niet groter is. De man is gewoon langer en heeft die lengte goed vol gebouwd. Was meer een nuancering van dat 'dwarfen'.Lijkt ook op die foto's gewoon groter dan Jay hoor. Dat Jay nu groter is spreekt voor zich uiteraard.
) maar kwa massa en genetics misschien wel de beste ooit.
En kon ook voor geen meter posen. 
Nu ben ik niet zeker dat die fotoshoot met jay Paul's toptijd was of niet (weet zelf niet of Dillet's een off-tijd heeft gehad) maar kwa massa en genetics misschien wel de beste ooit.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zo heb ik in de tussentijd wat van mijn favoriete BB foto's gepost.
Ben wel een Paul Dillet fan, dus mijn blik is nu ook niet meteen 100% objectief.En kon ook voor geen meter posen.
![]()