AndroidHealthClinic

Sticky Favoriete foto's van Bodybuilders

24wsqat.jpg

Leuk hoe Jay hier gedwarft wordt en een blik heeft van Hooly shiz.

Niet echt, Jay staat een stuk verder van de lens, en alles wat beetje dichter bij de lens staat lijkt groter dan het is.

Paul dillet kon (buiten zijn rug) iedereen wel dwarfen hoor. Hier heeft de camara er wel iets met te maken moet ik toegeven.

Lijkt ook op die foto's gewoon groter dan Jay hoor. Dat Jay nu groter is spreekt voor zich uiteraard.
Ik heb ook niet gezegd dat hij niet groter is. De man is gewoon langer en heeft die lengte goed vol gebouwd. Was meer een nuancering van dat 'dwarfen'.

Nu ben ik niet zeker dat die fotoshoot met jay Paul's toptijd was of niet (weet zelf niet of Dillet's een off-tijd heeft gehad :D) maar kwa massa en genetics misschien wel de beste ooit.

52ef0jd.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
DillettPaul_2.jpg

Zo heb ik in de tussentijd wat van mijn favoriete BB foto's gepost.

Ben wel een Paul Dillet fan, dus mijn blik is nu ook niet meteen 100% objectief. :D En kon ook voor geen meter posen. :)

Nu ben ik niet zeker dat die fotoshoot met jay Paul's toptijd was of niet (weet zelf niet of Dillet's een off-tijd heeft gehad :D) maar kwa massa en genetics misschien wel de beste ooit.

Zo heb ik in de tussentijd wat van mijn favoriete BB foto's gepost.

Ben wel een Paul Dillet fan, dus mijn blik is nu ook niet meteen 100% objectief. :D En kon ook voor geen meter posen. :)

gruwelijk

ff doorborduren op deze held:

paul-dillet-antes.jpg

25j8pdh.jpg

jeuzs

Hele vette pics, wat een gruwelijke delts heeft die gele!

Buite die foto van philly (dat alles zowat verpest) vind ik het ook leuk dat hij met die massa ook geen "gut" heeft.

Zie daar enkel kikkertje. :/

[afbeelding niet meer beschikbaar]
guest.jpg?t=1249197818.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven