Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je zo buff bent, had je ook wel kunnen begrijpen dat dit een bbing website is.
Dus had als je de grote bbers van vandaag gedrochten vind, moet je toch echt naar het fitness forum.
En dat heeft niks met mijn stats/kennis of doelen te maken, maar met dit forum.
Heel simpel, je zit hier op een bbing website de toppers gedrochten te noemen en jij verwacht dat je lieve berichtjes krijgt?
Wat ik dus bedoel: wil je zo graag zeggen dat ze lelijk zijn, doe dat dan bij de andere flikkertjes op fitness forums

al die gasten zien er echt uit alsof ze elke dag 436 spuiten in hun bil stoppen..
hier doe ik het echt niet voor om als zo'n gedrocht eruit te zien.
Geef mij maar zo'n look:
http://www.google.nl/imgres?imgurl=...rowski&hl=nl&biw=1600&bih=775&tbm=isch&itbs=1

als ik jouw foto's in je log bekijk, dan ben jij hier het flikkertje hoor
Doe niet zo minachtend op mensen die niet hetzelfde doel hebben als jij.
gozer, jij denkt dat je alles weet van BB, wil aan wedstrijden gaan meedoen. Maar jij bent hier de ecto hoor, ik niet. Ik pak meer kilo op de grote 3, ben buffer, weet meer over voeding etc.. dus ga niet stoer lopen doen.
Vergeet de lengtes niet te vermelden, zo is het wel een hele makkelijke overwinning.82kg 14% vs 86kg 9%
hmm, wie is er buffer?
hmm
lastig
hmm
Gezever.jij bent toch geen aanhanger van SteroidsR4Losers ? Want een gejever genever... hoe je het ook schrijft![]()
82kg 14% vs 86kg 9%
hmm, wie is er buffer?
hmm
lastig
hmm
Waarom doe jij dan minachtend over de grootste atleten in deze sport?
Als ik zoveel respect voor jou moet hebben omdat je 'o zo buff bent' waarom heb jij dan niet wat respect voor de mensen die 100x meer dan jou en mij bij elkaar hebben op hun lichaam.

al die gasten zien er echt uit alsof ze elke dag 436 spuiten in hun bil stoppen..
hier doe ik het echt niet voor om als zo'n gedrocht eruit te zien.