MuscleMeat

Sticky Favoriete foto's van Bodybuilders

Ik denk dat geen fysieken hier naturel behaalbaar zijn :p

die gast is soieso niet naturel. Maar hij ziet er wat 'natuurlijker' uit dan al die gedrochten.

Tuurlijk heeft hij wat gekuurd, maar hij heeft gewoon prima massa, maar niet te erg. Plus het ziet er gewoon veel aesthetischer uit.

Beter ga je naar het fitness forum bonkers

Beter ga je naar het fitness forum bonkers

gozer, jij denkt dat je alles weet van BB, wil aan wedstrijden gaan meedoen. Maar jij bent hier de ecto hoor, ik niet. Ik pak meer kilo op de grote 3, ben buffer, weet meer over voeding etc.. dus ga niet stoer lopen doen.

Als je zo buff bent, had je ook wel kunnen begrijpen dat dit een bbing website is.

Dus had als je de grote bbers van vandaag gedrochten vind, moet je toch echt naar het fitness forum.

En dat heeft niks met mijn stats/kennis of doelen te maken, maar met dit forum.

Als je zo buff bent, had je ook wel kunnen begrijpen dat dit een bbing website is.

Dus had als je de grote bbers van vandaag gedrochten vind, moet je toch echt naar het fitness forum.

En dat heeft niks met mijn stats/kennis of doelen te maken, maar met dit forum.

wat een onzin. Alsof het iedereens doel is in BB om als die grote gasten eruit te zien.

Ik train voor een ander soort fysiek, wil niet 120kg bij 5% zijn, dat vind ik gewoon lelijk.

Neemt niet weg dat ik gewoon als een BB'er train, omdat voor mijn streeffysiek je gewoon zo moet trainen. En tegen kuren heb ik ook niks hoor, iedereen zijn ding.

Maar omdat ik meer een wat fitness model fysiek nastreef moet ik naar het fitness forum? Ik zie daar de logica niet in. Die fitness models doen ook gewoon aan BB,kijk maar naar gasten als Greg Plitt en Marco Pietrowski.

Heel simpel, je zit hier op een bbing website de toppers gedrochten te noemen en jij verwacht dat je lieve berichtjes krijgt?

Wat ik dus bedoel: wil je zo graag zeggen dat ze lelijk zijn, doe dat dan bij de andere flikkertjes op fitness forums

Heel simpel, je zit hier op een bbing website de toppers gedrochten te noemen en jij verwacht dat je lieve berichtjes krijgt?

Wat ik dus bedoel: wil je zo graag zeggen dat ze lelijk zijn, doe dat dan bij de andere flikkertjes op fitness forums

als ik jouw foto's in je log bekijk, dan ben jij hier het flikkertje hoor:hello:

Doe niet zo minachtend op mensen die niet hetzelfde doel hebben als jij.

als ik jouw foto's in je log bekijk, dan ben jij hier het flikkertje hoor:hello:

Doe niet zo minachtend op mensen die niet hetzelfde doel hebben als jij.

Waarom doe jij dan minachtend over de grootste atleten in deze sport?

Als ik zoveel respect voor jou moet hebben omdat je 'o zo buff bent' waarom heb jij dan niet wat respect voor de mensen die 100x meer dan jou en mij bij elkaar hebben op hun lichaam.

gozer, jij denkt dat je alles weet van BB, wil aan wedstrijden gaan meedoen. Maar jij bent hier de ecto hoor, ik niet. Ik pak meer kilo op de grote 3, ben buffer, weet meer over voeding etc.. dus ga niet stoer lopen doen.

hahahah, jij bent 4 jaar ouder dan killy en je zit aan de Aas, goh vind je logish dat je wat buffer bent dan killy.

ik doe niet minachtend hoor, ik heb veel respect voor wat hun doen om zo te zijn. Het vereist gewoon 200% doorzettingsvermogen, disipline, geduld etc..

het enige wat ik zeg is dat ik het niet mooi vind. En zo buff ben ik niet, alleen buffer dan jouw.

Wat een "discussie"...

82kg 14% vs 86kg 9%

hmm, wie is er buffer?

hmm

lastig

hmm

Wow jordy, je had hem daar echt goed man :p.

Is dit het citaten van verstandlozen topic of worden hier nog foto's gepost?

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jul 2011 om 19:07 ----------

82kg 14% vs 86kg 9%

hmm, wie is er buffer?

hmm

lastig

hmm
Vergeet de lengtes niet te vermelden, zo is het wel een hele makkelijke overwinning.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jul 2011 om 19:08 ----------

jij bent toch geen aanhanger van SteroidsR4Losers ? Want een gejever genever... hoe je het ook schrijft:rolleyes:
Gezever.

Manlets hebben het alleen maar makkelijker dus dat is alleen maar beter voor hem.

Waarom doe jij dan minachtend over de grootste atleten in deze sport?

Als ik zoveel respect voor jou moet hebben omdat je 'o zo buff bent' waarom heb jij dan niet wat respect voor de mensen die 100x meer dan jou en mij bij elkaar hebben op hun lichaam.

Waar staat dat hij geen respect heeft ervoor. Hij vind die lichaamen gewoon niet mooi aka lelijk:)

Terug
Naar boven