Fitness Seller

Sticky Favoriete foto's van Bodybuilders

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en de grootste synthol freak van de (voormalige) toppers. Gast spoot het overal. AAS gebruik oke, maar synthol gebruik is zo droevig

Doet me denken aan een interview met Ed van Amsterdam. Die gaf ook aan dat in 1 jaar tijd ineens syntol overal aanwezig was. Flex Wheeler trok altijd strepen op zijn borst etc. maar die zag je ineens niet meer. Dat zie je ook goed bij gasten met bolle benen maar zonder strepen.

Overigens voor het eerst dat ik hoor dat Levrone het overal gebruikte? Bron?

Doet me denken aan een interview met Ed van Amsterdam. Die gaf ook aan dat in 1 jaar tijd ineens syntol overal aanwezig was. Flex Wheeler trok altijd strepen op zijn borst etc. maar die zag je ineens niet meer. Dat zie je ook goed bij gasten met bolle benen maar zonder strepen.

Overigens voor het eerst dat ik hoor dat Levrone het overal gebruikte? Bron?

Tijdje geleden voorbij zien komen op een Amerikaans forum, Flex staat er over bekend omdat hij het zelf heeft toegegeven (toch?). En anders blijven het ook maar geruchten, maar je mag wel aannemen dat ze allemaal een vorm van synthol gebruiken

Tijdje geleden voorbij zien komen op een Amerikaans forum, Flex staat er over bekend omdat hij het zelf heeft toegegeven (toch?). En anders blijven het ook maar geruchten, maar je mag wel aannemen dat ze allemaal een vorm van synthol gebruiken

Flex heeft het inderdaad zelf toegegeven. Milos stond er ook bekend om, die had zichzelf er ook mee verpest.

Epic topic

tumblr_mp39xipvFy1qz7b12o1_500.jpg

Vaag dat die ader door lijkt te lopen. Ziet er beetje oldschool uit verder!

Is dit fotosoep of wat? Anders synthol armen, z'n onderarmen zijn behoorlijk skinny vergeleken met z'n bovenarmen. Rare bolling/vormen ook van biceps triceps

Wel een van de mooist fysieken ooit

In zijn tijd hadden ze nog geen synthol vermoed ik

hier nog eentje dan
SNubret0019.jpg

tha fok!?

AjBfOK9.jpg

Zo buff was Arnold niet hoor ;)

Paul DeMayo

_PB82870%20%C2%A9PERBERNAL.jpg

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:35 ----------

Terug
Naar boven