Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en daarom wil ik proef samples
Welke smaken heb jij getest?
Heb wel eens fluff gemaakt met banaan van powersupplements en met cookies&cream van b&f. B&F vanille casseine ook.
Ging allemaal goed, b&f wel iets beter, smaakte ook prima met bosbessen of bosvruchten.
Met cookies&cream ook goed te doen? Moet ik dan ook nog eens proberen voordat ik definitief beslis.

We zijn bezig met nieuwe verpakkingen, we verkopen daarom deze verpakkingen eerst uit. Je snapt wel dat wij een gigantische hoveelheid staan en hiermee een leuke actie doen. Profiteer er van!

Te zien in wiens handen die vallenMet strawberry kan je niet fout zitten. Goede smaak en steekt nog steeds niet tegen. Hopelijk na een half jaar nog niet want die pot van 4,5kg gaat echt massa's lang mee![]()

Ik ga dan banaan en coockie en cream bestellen.Te zien in wiens handen die vallen
Bij mij is dat vooral met whey zo, mn record is 2kg in 20 dagen = 2,5 shakes gem per dag. Nu ben ik toch zuiniger xD. Toen nam ik ook shake mee naar school dus dat ging snel.

C&C vond ik ook lekker, die deed ik d8 ik ook graag met 125-150ml melk (soort van dikke creme, zeker eens proberen
)Ik heb 2x 1500gr Chocolade Milkshake besteld omdat ik eigenlijk 4500gr Chocolade Milkshake wilde maar deze niet meer kon selecteren, is de 4500gr Chocolade Milkshake uitverkocht?
Overigens heb ik dit afgelopen vrijdag om 21:30 ongeveer besteld en normaliter zou het dan de volgende dag binnen zijn, dat is keer op keer wel zo geweest, echter heb ik mijn pakketje tot op heden nog niet ontvangen, en het lijk erop volgens de status van het pakket bij PostNL dat ik het pas woensdag binnen heb...![]()
Pakket al binnen?
krijgen jullie nog 4,5kg banaan binnen? Dan wacht ik daar even op.

Dus na de actie is casseine enkel nog in 2kg beschikbaar?

Dank je, voor de bestelling. Heb je meteen een mooie voorraad
De Micellar Perfection actie loopt overigens behoorlijk hard.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]