Fitness Seller

Favoriete Micellar Casein Perfection

Peiling Peiling Wat is je favoriete Micellar Casein Perfection smaak?

• Totaal stemmers
    36
Waarom gaan de 1.5 en 4.5 kg verpakkingen eruit?

en daarom wil ik proef samples:D

Welke smaken heb jij getest?

Heb het net de Fluff met Caseine met banaansmaak en een bevroren banaan geprobeerd. Dat ging best goed. Het is wel nog niet zo fluffy als met berry's, maar al veel beter dan de vorige attempts. Smaakt ook goed!

Heb wel eens fluff gemaakt met banaan van powersupplements en met cookies&cream van b&f. B&F vanille casseine ook.
Ging allemaal goed, b&f wel iets beter, smaakte ook prima met bosbessen of bosvruchten.

Heb wel eens fluff gemaakt met banaan van powersupplements en met cookies&cream van b&f. B&F vanille casseine ook.
Ging allemaal goed, b&f wel iets beter, smaakte ook prima met bosbessen of bosvruchten.

Met cookies&cream ook goed te doen? Moet ik dan ook nog eens proberen voordat ik definitief beslis.

Banaan en Vanille geloof ik...

Heb nu Chocolate eens besteld gaat aan kop in de peiling.

Met strawberry kan je niet fout zitten. Goede smaak en steekt nog steeds niet tegen. Hopelijk na een half jaar nog niet want die pot van 4,5kg gaat echt massa's lang mee :)

Wel jammer dat je de strawberry, banaan en vanille niet als smaak kan kiezen tijdens deze aanbieding :(

• Topic Starter Topic Starter
Met strawberry kan je niet fout zitten. Goede smaak en steekt nog steeds niet tegen. Hopelijk na een half jaar nog niet want die pot van 4,5kg gaat echt massa's lang mee :)
Te zien in wiens handen die vallen :trollface:
Bij mij is dat vooral met whey zo, mn record is 2kg in 20 dagen = 2,5 shakes gem per dag. Nu ben ik toch zuiniger xD. Toen nam ik ook shake mee naar school dus dat ging snel.

Te zien in wiens handen die vallen :trollface:
Bij mij is dat vooral met whey zo, mn record is 2kg in 20 dagen = 2,5 shakes gem per dag. Nu ben ik toch zuiniger xD. Toen nam ik ook shake mee naar school dus dat ging snel.
Ik ga dan banaan en coockie en cream bestellen.

Ik heb 2x 1500gr Chocolade Milkshake besteld omdat ik eigenlijk 4500gr Chocolade Milkshake wilde maar deze niet meer kon selecteren, is de 4500gr Chocolade Milkshake uitverkocht?

Overigens heb ik dit afgelopen vrijdag om 21:30 ongeveer besteld en normaliter zou het dan de volgende dag binnen zijn, dat is keer op keer wel zo geweest, echter heb ik mijn pakketje tot op heden nog niet ontvangen, en het lijk erop volgens de status van het pakket bij PostNL dat ik het pas woensdag binnen heb... :(

Ik heb 2x 1500gr Chocolade Milkshake besteld omdat ik eigenlijk 4500gr Chocolade Milkshake wilde maar deze niet meer kon selecteren, is de 4500gr Chocolade Milkshake uitverkocht?

Overigens heb ik dit afgelopen vrijdag om 21:30 ongeveer besteld en normaliter zou het dan de volgende dag binnen zijn, dat is keer op keer wel zo geweest, echter heb ik mijn pakketje tot op heden nog niet ontvangen, en het lijk erop volgens de status van het pakket bij PostNL dat ik het pas woensdag binnen heb... :(

4500 gr Choco is inderdaad uitverkocht. De Micellar Perfection actie gaat echt HARD!:) Pakket al binnen?

---------- Post toegevoegd Wed 2 Jan 2013 om 12:57 ----------

Ik ga dan banaan en coockie en cream bestellen.

Dank je, voor de order!:)

krijgen jullie nog 4,5kg banaan binnen? Dan wacht ik daar even op.

krijgen jullie nog 4,5kg banaan binnen? Dan wacht ik daar even op.

Nee, deze komt niet meer binnen. Straks na de actie in 2KG. 1500 Gram hebben we nog wel voor de actieprijs.:)

fonterralogo2.jpg

Kies voor kwaliteit:
Bij ons weet u zeker wat u koopt. Elke verpakking Micellar Casein Perfection bestaat voor de volle 100% uit de exclusieve Nieuw-Zeelandse kwaliteit Micellar Caseine van Fonterra.

Dus na de actie is casseine enkel nog in 2kg beschikbaar?

Terug
Naar boven